KW alusta kolisee (Jetta V) KUNNOSSA

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

KW alusta kolisee (Jetta V) KUNNOSSA

ViestiKirjoittaja Ville R » 14.3.2007 17:27

Eilen tuli laitettua KW Var I alle ja se kolisee etupäästä. Kaikki pultit/mutterit on kireällä, mutta kulmat on tietenkin vielä päin v***ua. Mistäköhän moinen johtuu ja mitä kannattaa tehdä ensin?
Viimeksi muokannut Ville R, 15.3.2007 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 14.3.2007 18:12

Koliseeko ajossa, vai renkaat ilmassa auton ollessa nostettuna ylös?

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 14.3.2007 18:21

Ajossa vähän terävemmissä kuopissa, en ole kokeillut renkaat ilmassa. Kun autoa heiluttaa paikallaan ollessa, ei kolinaa kuulu

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 14.3.2007 19:20

Kuuluu asiaan. Odotat hetken ja tilaat takuuseen parannetut etuiskarit takuuseen. Jos oon kolmet myyny niin niistä neljät kolisee... en myy enää.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 14.3.2007 19:34

jad: Onko tuo ongelma VAIN KW Var1:ssä vai koskeeko se myös Var2-ja -3:sta?

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 14.3.2007 20:11

Miten tuollaista voi olla laadukkaiden osien valmistajalla? Luulisi että maine kärsii.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 14.3.2007 20:21

^Tuota minäkin ihmettelen suuresti, ellei sitten ole jokin viallinen erä päässyt "huomaamatta" laadun tarkastuksen läpi?
Ei muuta kuin reklamaatiota kehiin :(

Mambolius
-
Viestit: 102
Liittynyt: 9.2.2005 14:21

ViestiKirjoittaja Mambolius » 14.3.2007 21:38

eihän ne voi kolista mistään...vaik iskari olis paskanaki ei se kolisis..kyllä jossai kiinnitykses on nyt jotai klappia...

Curtis
-
Viestit: 116
Liittynyt: 9.10.2003 14:40

ViestiKirjoittaja Curtis » 14.3.2007 22:34

Oletko kattonu ettei mikään kallistuksenvaimennin, vetoakseli tai joku muu ota kiinni johonkin pompuissa.

Jonde
-
Viestit: 2089
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 14.3.2007 22:41

Mulla on itellä sama kolina vaivana, mutta astetta vanhemmassa korissa. Kesällä ostettu alusta ja nyt kaikki muut osat pulteista pusliin on jo vaihdettu ja kolina jatkuu. Seuraavaksi lähtee alusta takaisin uspartsille.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 15.3.2007 6:05

Veikkauksia: Iskarin yläpään laakeri.
Tekee juuri sellaista kolinaa terävemmissä kuopissa.

Sitä ei oikein voi testata ku ottamalla irti ja vaihtamalla uuteen.
Käsin huomaamaton väljyys tulee esiin jäykemmillä tolpilla.
Yleensä vakio iskarit kun on niin pehmeät, niin ei tunnu ne kolinat,
vaikka olisikin vähän väljää.

edit. Uudet varaosa kaupasta maksaa jotain 10-20e kpl
Riippuen mistä ostaa.

edit2. Tosiaan kyse oli kin vitos jetasta... en tiedä tarkemmin sen rakenteita.

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 15.3.2007 6:31

Tuskin on mikään kuluva osa, autolla on ajettu hädin tuskin 3000 km

Tommi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 22.9.2005 15:15

ViestiKirjoittaja Tommi » 15.3.2007 8:05

mulla on variant 2.ekat kolis,johtuu kylmänä öljy valuu pohjalle hylsyssä,ja aiheuttaa kolinan.ei pysty korjamaan ,vie takas kauppaan takuu korvaa.mutta kiukuttelee.

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 15.3.2007 16:12

Ei vaan osannut laittaa sitä näköjään, molemmat puolet oli yläpäästään vielä aavistuksen löysällä (eli se pultti, millä jousilautanen pysyy tolpassa)

Sen siitä saa kun väsyneenä tekee, eli nyt toimii moitteettomasti

Iiro
ffp jäsen
Viestit: 1910
Liittynyt: 23.7.2003 8:59

ViestiKirjoittaja Iiro » 15.3.2007 16:23

Asiaan liittyen. Yksi kappale neloskorisia tullut vastaan, jossa patruunan kiinnitys runkoon oli löystynyt. Eli se kierteillä oleva "kansi" oli löystynyt sen verran että patruuna pääsi elämään omaa elämäänsä. Tuntee kyllä jos pääsee iskarin varresta vääntelemään vaikka nosturilla.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 15.3.2007 16:25

Asiasta hieman sivummalle mutta aiheessa pysytään.
Kaverin mk4 golffissa puuttu jokin osa välistä yläpäästä.
Näin ollen mutteri pääsi löystymään rattia käännellen ja alkoi kolaamaan.

Siinä syynä myöskin väsymys + tietämättömyys kaikista palikoista mitä kw paketissa on =)

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 15.3.2007 17:19

Asiaan liittyen. Yksi kappale neloskorisia tullut vastaan, jossa patruunan kiinnitys runkoon oli löystynyt. Eli se kierteillä oleva "kansi" oli löystynyt sen verran että patruuna pääsi elämään omaa elämäänsä. Tuntee kyllä jos pääsee iskarin varresta vääntelemään vaikka nosturilla.


Mulla kävi tuo Corradossa FK Könighsportin kanssa. Pitää muuten just samaa ääntä kuin yläpäästä löysällä oleva iskari tolppa. Näin siis G60 Corradossa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa