Emjpower tarjoaa softapäivitystä 1.8 vag-koneisiin 550 euron hintaan. Kyseinen hinta onkin houkutteleva kun vertaa esim. revon 690 euron hintaa. Tässä pian pitäisi jompaankumpaan firmaan ottaa yhteyttä, kumpaa suosittelette? Olen kuullut hyviä kokemuksia molemmista firmoista mutta onko noissa softissa käytännössä sitten eroa? Revo lupaa hieman korkeampia tehoja, mutta on hintakin n. 150 eur enemmän.
edit: hinnat päivitetty oikeisiin
Emjpower.. vai?
Valvoja: ffp jäsenet
No entäs Karala? www.turbotec.com
Sieltä saa just sellaisen ohjelman kuin haluaa.
Sieltä saa just sellaisen ohjelman kuin haluaa.
Kannattaa varmaan kysellä myös seat club finlandin sivuilta, siellä on ainakin yksi leon, jossa on emj:n lastu ja kyseinen käyttäjä oli siihen ainakin silloin tyytyväinen, kun häntä viimeksi vantaalla käydessäni jututin. http://www.seatclubfinland.com
Eräs toinen tuttavani on myös laittamassa kyseistä emj:n lastua leon cupra r:ään ja hänkään ei ole kuullut lastusta negatiivista kommenttia.
Eräs toinen tuttavani on myös laittamassa kyseistä emj:n lastua leon cupra r:ään ja hänkään ei ole kuullut lastusta negatiivista kommenttia.
Kokemuksia eräästä EMJ-Power optimoidusta, AUM-koneisesta Octaviasta muutaman viikon ajalta: Voimaa tullut roimasti lisää, ennen 80-120km/h väli 3-vaihteella ~5,9s, nykyään ~4,1s.
Mutta, mutta... ennen autossa ei esiintynyt mitään nykimistä / tehon aaltoilua, mutta ohjelmoinnin jälkeen reilummin(ahdoilla) kiihdytettäessä esiintyy selvää tehon aaltoilua (erityisesti 3-5 vaihteilla) sekä kylmänä jatkuvaa pientä nykimistä. Myös ahtopaineen nousu tuntuu melko rajulta valillä 2000-3000rpm = vaatii tarkkaa kaasun käyttöä ettei eteneminen olisi "hyökkäävää".
Ohjelmoija epäilee tällä hetkellä alkavaa vikaa puolissa. Platinatulpat ja bypass-venttiili on jo vaihdettu ja seuraavaksi vaihdetaan puolat. Jos ongelmat eivät puolien vaihdolla korjaannu on edessä paluu originaaliohjelmaan.
Mutta, mutta... ennen autossa ei esiintynyt mitään nykimistä / tehon aaltoilua, mutta ohjelmoinnin jälkeen reilummin(ahdoilla) kiihdytettäessä esiintyy selvää tehon aaltoilua (erityisesti 3-5 vaihteilla) sekä kylmänä jatkuvaa pientä nykimistä. Myös ahtopaineen nousu tuntuu melko rajulta valillä 2000-3000rpm = vaatii tarkkaa kaasun käyttöä ettei eteneminen olisi "hyökkäävää".
Ohjelmoija epäilee tällä hetkellä alkavaa vikaa puolissa. Platinatulpat ja bypass-venttiili on jo vaihdettu ja seuraavaksi vaihdetaan puolat. Jos ongelmat eivät puolien vaihdolla korjaannu on edessä paluu originaaliohjelmaan.
-
- -
- Viestit: 357
- Liittynyt: 27.5.2006 18:13
Hirvonen, loggaappas vag-commilla veto päällä moottorinvalvonnan kanavaa 020, ennenkuin vaihdat puolat. Jos lukemat huitelee jossakin kymmenen tietämillä, on ennakkoa/ahtoja liikaa.
Rikkoo ajan oloon koneen. Sitä ennen tod näk ne puolat kylläkin.
Edes ME7:n nakusuoja ei pysty mahdottomuuksiin. Kaikki yli 10 arvot kanavalla 20 tarkoittavat toteutuvaa nakutusta. Kuulee myös korvalla.
e: vilkase myös kanava 115, millasia paineita pyytelee, ja paljon heittää toteutuva pyynnistä?
Rikkoo ajan oloon koneen. Sitä ennen tod näk ne puolat kylläkin.
Edes ME7:n nakusuoja ei pysty mahdottomuuksiin. Kaikki yli 10 arvot kanavalla 20 tarkoittavat toteutuvaa nakutusta. Kuulee myös korvalla.
e: vilkase myös kanava 115, millasia paineita pyytelee, ja paljon heittää toteutuva pyynnistä?
repo: kiitos vinkeistä. En itse omista vac-comia, mutta tämän boardin kautta löytyi onneksi apuja siihenkin eli homma etenee kunhan saadaan auto ja ja vac-com samalle tontille.
Puola vika on nyt pois suljettu, koska autoa testailtiin eilen kahdella uudella puolalla, kierrättämällä niitä vuoron perään joka sylinterillä ristiin -> ei mitään vaikutusta aiemmassa viestissä kuvattuun ongelmaan. Samalla tuli myös testattua N75-venttiilin toiminta ja se tuntuu napsuvan terävästi ilman takertelua.
Myöskään maffin johdon irroituksella ei tuntunut olevan lyhyen kokeilun perusteella mitään vaikutusta tehon aaltoiluun, ainoastaan luistoneston varoitusvalo syttyi. Voisiko tämä kertoa jotain 70tkm ajetun maffin kunnosta?
Puola vika on nyt pois suljettu, koska autoa testailtiin eilen kahdella uudella puolalla, kierrättämällä niitä vuoron perään joka sylinterillä ristiin -> ei mitään vaikutusta aiemmassa viestissä kuvattuun ongelmaan. Samalla tuli myös testattua N75-venttiilin toiminta ja se tuntuu napsuvan terävästi ilman takertelua.
Myöskään maffin johdon irroituksella ei tuntunut olevan lyhyen kokeilun perusteella mitään vaikutusta tehon aaltoiluun, ainoastaan luistoneston varoitusvalo syttyi. Voisiko tämä kertoa jotain 70tkm ajetun maffin kunnosta?
Octavian tautiin ei löytynyt toistaiseksi muuta lääkettä kuin originaalisoftan palautus. Käytössä ollut vac-com ei suostunut toimimaan auton ollessa käynnissä -> ennakoiden/ahtojen tutkiminen ei onnistunut eikä mitään vikakoodeja ajon jäljiltä löytynyt.
EMJ päivitti ohjelman kertaalleen selvästi miedommaksi, mutta siitä huolimatta kiihdytettäessä isommilla vaihteilla ilmeni aaltoilua, tosin lievempänä kuin ensimmäisellä ohjelmaversiolla, mutta selvästi huomattavana edelleen -> joten nyt auto liikkuu taas hitaasti, mutta varmasti / nykimättä originaalisoftalla.
EMJ päivitti ohjelman kertaalleen selvästi miedommaksi, mutta siitä huolimatta kiihdytettäessä isommilla vaihteilla ilmeni aaltoilua, tosin lievempänä kuin ensimmäisellä ohjelmaversiolla, mutta selvästi huomattavana edelleen -> joten nyt auto liikkuu taas hitaasti, mutta varmasti / nykimättä originaalisoftalla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa