-99 ahu cordoba ja ne tehot, ne tehot...
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 31
- Liittynyt: 2.4.2005 0:25
-99 ahu cordoba ja ne tehot, ne tehot...
Elikkäs kiesi tekee sellaista mielenkiintoista että toimii ensin jokusen kilometrin ihan normaalisti. Sitten katoaa tehot, ja tämä sitten riippuu jostain kuun asennosta että kummalla tavalla. Yleensä tehojen kadotessa ei ala nostamaan ahtoja ollenkaan vaan ahtomittarin viisari nousee suorassa suhteessa kierroksiin jolla ajellaan. Toinen tapa on sitten sellainen että ahdot alkaa nousemaan ja tehoa on vähän käytössä mutta kiihtymisestä puuttuu "potku". Eli ei ala kiihtymään silleen kunnon nykäyksellä niinkuin normaalisti vaan sellanen helvetin venyvä purkka.
Bonuksena tälle kaikelle riemulle on se että jos lyö kaasun pohjaan, kiihtyy huonoiten. Eli kun pitää kaasua hyvin vähän kiihdytyksen puolella, kiihtyy paremmin kuin kaasu pohjassa.
Vikakoodia herjaa 000575 ahtopaineen säätöero tai jotain sinne päin ja n75 on toimiva.
Autossa on lastu mallia ei-mitään-tietoa edellisen omistajan jäljiltä. Kertoili myydessään että tehoa pitäisi olla 116hv ja vääntöjä ei muistanut.
Hyvää parempia ehdotuksia otetaan vastaan, ktooos.
Bonuksena tälle kaikelle riemulle on se että jos lyö kaasun pohjaan, kiihtyy huonoiten. Eli kun pitää kaasua hyvin vähän kiihdytyksen puolella, kiihtyy paremmin kuin kaasu pohjassa.
Vikakoodia herjaa 000575 ahtopaineen säätöero tai jotain sinne päin ja n75 on toimiva.
Autossa on lastu mallia ei-mitään-tietoa edellisen omistajan jäljiltä. Kertoili myydessään että tehoa pitäisi olla 116hv ja vääntöjä ei muistanut.
Hyvää parempia ehdotuksia otetaan vastaan, ktooos.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Sama vika AHU toledossa. Eli satunnainen ahtopaineen säätöero.
-N75 vaihdettu (toimi satunnaisesti paremmin ja vei vähempi dieseliä)
-Letkut tarkistettu silmämääräisesti että ovat kunnossa
-EGR tulpattu (ei vaikutusta)
-Katalysaattori tarkastettu eli ei tukossa
-Samalla katoin myös turbosta välyksiä ja niitähän on...
Seuraavana pitäis käyttää välijäähdyttimeltä letku irti että näkee onko täynnä öljyä...
Muuta en oikein enää viaksi keksi...
-N75 vaihdettu (toimi satunnaisesti paremmin ja vei vähempi dieseliä)
-Letkut tarkistettu silmämääräisesti että ovat kunnossa
-EGR tulpattu (ei vaikutusta)
-Katalysaattori tarkastettu eli ei tukossa
-Samalla katoin myös turbosta välyksiä ja niitähän on...
Seuraavana pitäis käyttää välijäähdyttimeltä letku irti että näkee onko täynnä öljyä...
Muuta en oikein enää viaksi keksi...
-
- -
- Viestit: 31
- Liittynyt: 2.4.2005 0:25
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Siinähän se onkin kun se MAP on ECUn sisällä.
Moni on näistä ahtopaineen säätöeroista kirjoittanut useammalla foorumilla ja lähes kaikkensa tehnyt sen eteen.
En ole vain sitä juttua lukenut vielä, että olis MAP vaihdettu. Että onko sekään sitten loppujen lopuksi auttanu.
Voisiko joku MAPin kyseisen ongelman takia vaihtanut ilmoittautua...
Ja tarkoitan nimen omaan näitä joissa MAP on ECUn sisällä.
Moni on näistä ahtopaineen säätöeroista kirjoittanut useammalla foorumilla ja lähes kaikkensa tehnyt sen eteen.
En ole vain sitä juttua lukenut vielä, että olis MAP vaihdettu. Että onko sekään sitten loppujen lopuksi auttanu.
Voisiko joku MAPin kyseisen ongelman takia vaihtanut ilmoittautua...
Ja tarkoitan nimen omaan näitä joissa MAP on ECUn sisällä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa