Pahoittelen että tein oman ketjun näin turhasta aiheesta mutta kun tuota tietoa ei löydy netistä niin sattuisiko joku tietämään aukeaako ko. liike arkisin klo 9 vai 10?
Oma auto menee sinne aamulla asennukseen ja pitäis saada kyydit sovittua ja tiukaksi vetää kun sekä mulla että kyydin antajalla on aamulla palaverit.
Jos 9 niin mainiota mutta jos 10 niin vituiksi meinaa mennä...
Stereo Stereo Helsingin Herttoniemessä, monelta aukeaa?
Valvoja: ffp jäsenet
Perustelepa hieman S R H. Ihan uteliaisuudesta haluan kuulla mitä paskaa ko. firmassa on? Sekö ettei ole nettisivuja ja sähköpostia? Ei tuon puljun tarvitse enää ihmeemmin mainostella.
Ja onko kyseinen firma saanut syytteitä automurroista? Miellyttävä ja asiallinen palvelu ainakin ja näkyi olevan kalenteri aika täynnä, itse sain peruutusvuoron.
Lähden kohta hakemaan autoa niin voisin samalla kysäistä.
Ja onko kyseinen firma saanut syytteitä automurroista? Miellyttävä ja asiallinen palvelu ainakin ja näkyi olevan kalenteri aika täynnä, itse sain peruutusvuoron.
Perustelepa hieman S R H. Ihan uteliaisuudesta haluan kuulla mitä paskaa ko. firmassa on? Sekö ettei ole nettisivuja ja sähköpostia? Ei tuon puljun tarvitse enää ihmeemmin mainostella.
En siis syytä ketään automurroista mutta sanonpa vaan että 80% tuon liikkeen asentamiin autoihin on murtauduttu, Joko niillä paljon duunia tai sit joku liikkeen työntekijä hakee lisäansioita. Nämä siis vain "huhupuheita"
Mitä itse palveluun tulee niin on tainnut pojilla palvelua muuttua vuoden 2005 jälkeen jolloin itse käytin sen ainoan kerran autoani siellä, sen jälkeen totesin että eipä tartte rahojaan tänne kuskata enää.
Mutta hyvä jos palvelu muuttunut ;)
En siis syytä ketään automurroista mutta sanonpa vaan että 80% tuon liikkeen asentamiin autoihin on murtauduttu, Joko niillä paljon duunia tai sit joku liikkeen työntekijä hakee lisäansioita. Nämä siis vain "huhupuheita"
Eipä vaadi automurtoihin erikoistuneelta paljoa jos käy kerran päivässä ajamassa ohi liikkeestä ja ottaa liikkeen ruuduissa olevista autoista kilvet ylös ja keikkaa kamat.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”