mankka ei mahdu din-aukkoon
Valvoja: ffp jäsenet
mankka ei mahdu din-aukkoon
mankkana on Clarion DB568RUSB ei "mahdu" din aukkoon jää noin 3 cm törröttämään ulos auto G3 -94 saako sitä pohjaa mitenkään "syvennettyä" että saisi mankalle lisää tilaa
kyllä se soitin sinne mahtuu. minulla on alpinen soitin, ja se on vielä normaalisoitinta pidempi tuulettimen takia. mankan johtoja pääsee siirtelemään alakautta, kun irrottaa siitä lämmänsäätimien edestä sen paneeelin. soitin menee pohjaan asti, eikä johdot jää puristuksiin. minullakin 4kpl rca johtoja kiinni.
ei mene
escmk3 ihmettelen miten olet saanut alpinen ängettyä. Sain kaverilta noita bilteman kulma palikoita ei mahdu niilläkään jää about 1,5 cm törröttämään. järjestelin johtoja alakautta mutta eipä silläkään liikaa tilaa sinne tullut. Tarvisi varmaan olla gynekologin kädet tommosiin hommiin...
Itse en ihmettele ollenkaan miten sen alpinen on sinne tunkenu :) Itsellä on tuossa ventossa 9855, jossa vielä erillinen virtainvertteri? tai joku modulaattori vie tilaa aivan tuhottomasti. Hyvin kyllä mahtaa. Itse tosin käytin vähän kirurgisia toimenpiteitä ja leikkasin palan muovia pois soittimen takaa.
kyllä se sinne mahtuu muoveja leikkaamattakin =) napsahti mukavasti kiinni siihen koloonsa, eikä jää törröttämään. joutui kyllä melko monta kertaa liikuttelemaan edestakaisin sitä soitinta, ja kääntelemään niitä johtoja, mutta kyllä se sinne menee. kunhan saa ne iso-liittimet sinne sivuun ängettyä, niin sitten menee mukavasti. jos ne jää väliin, niin ei varmasti mahdu.
Hyllyssäni on pikaisesti laskien kuusi kappaletta eri valmistajan mankkoja ja esim. Audi Gamma radiossa on takana n. 3 cm tötsä, joka tukee sitä takaosaa. Blaupunkt Montreauxissa on sitten hyvin syvälle ulottuva kotelo. Kädistä jouduin leikkaamaan kojetaulun syvyyksissä olevan takatuen irti, jotta radio mahtui paikoilleen. Tein reiän pohjaosaan ja radion taakse kiersin pitkän ruuvin, joka tukeutui reikään.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”