auton vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
auton vaihto
uutena käyttäjänä ei löytynyt tai ei ole silmiä päässä mut pistetään uus aihe=) eli auton vaihto suunnitteilla,nipponilla ajellu muutaman vuoden ja ois varteenotettavia vaihtoehtoja audi a3 tai a4 turbokoneella vm.98->,passat ja golffi myös käynyt mielessä,minkäslaisia kokemuksia porukalla,hintaa sais pirssillä olla jotain 12000-17000,kokemuksia kaipaisin
Meinasitko Diesel- vai Bensakoneella?
Farkku vai sedani?
Jos autossas kulkee suht usein useampi kuin 2 henkilöä suosittelen Passattia tai A4:sta. Minun mielestä auto on aina vaan parempi mitä tilavammat oltavat sisällä on. Tavaratila on Passatissa huomattavasti suurempi entä golffissa. Borankaan tavaratilaan ei mahdu juuri muuta kuin siwan kassi ja täynnä on.(näin vertauskuvainnollisesti sanottuna)
-00 TDi Passatissa ei mitään muuta vikaa kuin lattiamaton alla tulvii ja ilmamassamäärämittari hajonnut. Muuten ei mitään vikaa.
Helsingin Sanomien kokoamia autojen tyyppivikoja:
Audi A3
Audi A4
VW Passat
VW Golf & Bora
Farkku vai sedani?
Jos autossas kulkee suht usein useampi kuin 2 henkilöä suosittelen Passattia tai A4:sta. Minun mielestä auto on aina vaan parempi mitä tilavammat oltavat sisällä on. Tavaratila on Passatissa huomattavasti suurempi entä golffissa. Borankaan tavaratilaan ei mahdu juuri muuta kuin siwan kassi ja täynnä on.(näin vertauskuvainnollisesti sanottuna)
-00 TDi Passatissa ei mitään muuta vikaa kuin lattiamaton alla tulvii ja ilmamassamäärämittari hajonnut. Muuten ei mitään vikaa.
Helsingin Sanomien kokoamia autojen tyyppivikoja:
Audi A3
Audi A4
VW Passat
VW Golf & Bora
Itse noista voisin ottaa minkä tahansa huoletta, enpä usko mikään noista on erityisen vika altis. Maanantai kappaleita varmasti löytyy jokaiselta merkiltä ja mallilta. Itsellä on nyt toinen '96 A4 TDi Avant alla ja tykännyt olen. Vanhempaa A4 ja A3 saa nykyään hyvään hintaan ja kun jaksaa pitää kunnossa niin eipä tuollaisen kanssa mitään ihmeempiä varmaan tule eteen. 1.8T on paha mennä sanomaan mitään kun en ole yhtäkään autoa kyseisellä koneella omistanut. Varmasti ihan kelpo valinta. Tukivarrethan noissa A4 ja Passateissa on ollut heikko kohta jotka tuppaavat kulumaan, sekään ei mielestäni ole syy jättää autoa ostamatta. Takajarrujen jumiutumista ja joitain pieniä sähkövikoja on tullut vastaan. Enkä nyt menisi sanomaan että tuollainen vanhempi Audi olisi jotenkin kalliimpi auto yllä pitää kuin saman ikäinen Passattikaan.
-
- -
Ihan offtopiccina, oli tuolla HS:n vikalistalla tämmöinen [Skoda Octavia (1997-2005)]
...
2.0 TDI -moottoreissa kaksimassavauhtipyörän vaihto. Kaksimassavauhtipyörä vaurioituu, koska kytkimen paineputken ilmausventtiili on asennettu väärin. Takaisinkutsu 31.3.2006...
Voisko joku selittää mitä tekemistä vauhtipyörällä on jonkin helkutin ilmausruuvin kanssa??
...
2.0 TDI -moottoreissa kaksimassavauhtipyörän vaihto. Kaksimassavauhtipyörä vaurioituu, koska kytkimen paineputken ilmausventtiili on asennettu väärin. Takaisinkutsu 31.3.2006...
Voisko joku selittää mitä tekemistä vauhtipyörällä on jonkin helkutin ilmausruuvin kanssa??
jarrupalat
Tuli mieleen ihan ot juttu noista jarrupaloista, että aikoinaan intissä oli jotain liikenneturvallisuus koulutusta niin tuumas se kouluttaja, että aina kun jarruun koskee niin on tehnyt virheen liikenteessä.. Kyllä mun mielestä ainakin pitää jarruttaa ;) Mahto olla moottorijarrutusmiehiä ..
Passat sedanin saa tuohon hintahaarukkaan jo hyvän, käyttökokemuksia ei itellä ole mutta mitä lukenut ym niin hyvää vag laatua ;)
Passat sedanin saa tuohon hintahaarukkaan jo hyvän, käyttökokemuksia ei itellä ole mutta mitä lukenut ym niin hyvää vag laatua ;)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1139126
Tuostako mulle uusi kulkine lunariin menneen coupen tilalle?!?! Liian kallishan tuo on, mutta olkoon. Myyjä vaikuttaa fiksulta ja luotettavalta. Onkos tuossa AGU -koneessa jotain, mitä on paranneltu uudemmissa malleissa (siis jotain vikaa). Minkälaisiin kuluihin sitä pitäisi varautua tämän mallin kanssa.
150tkm huoltokin olisi huulilla, onko se perinteinen suodattimet ja nesteet vaihtoon -huolto. Tässä on Longlife. Tästä olisi tarkoitus hommata käyttöauto vuosiksi vielä. Sanokaa nyt joku kannattaako/eikö kannata hassata pankin rahoja tommoseen!
Tuostako mulle uusi kulkine lunariin menneen coupen tilalle?!?! Liian kallishan tuo on, mutta olkoon. Myyjä vaikuttaa fiksulta ja luotettavalta. Onkos tuossa AGU -koneessa jotain, mitä on paranneltu uudemmissa malleissa (siis jotain vikaa). Minkälaisiin kuluihin sitä pitäisi varautua tämän mallin kanssa.
150tkm huoltokin olisi huulilla, onko se perinteinen suodattimet ja nesteet vaihtoon -huolto. Tässä on Longlife. Tästä olisi tarkoitus hommata käyttöauto vuosiksi vielä. Sanokaa nyt joku kannattaako/eikö kannata hassata pankin rahoja tommoseen!
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”