Vakionopeuden säädin ei toimi

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Maranell^
-

Vakionopeuden säädin ei toimi

ViestiKirjoittaja Maranell^ » 21.2.2007 21:58

Mistä kannattaisi lähteä hakemaan vikaa kun vakionopuden säädin tippuu pois pelistä heti kun alkaa pieni nousu? Tämä vika on esiintynyt nyt vasta kun kovemmat pakkaset alko. kyseessä on profiilin auto ja orkkis vakkari
Viimeksi muokannut Maranell^, 21.2.2007 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mrjj
-

ViestiKirjoittaja mrjj » 21.2.2007 22:06

no kerro nyt hyvä mies vähä lisää. orkkis vakkari ?onko profiilin auto eli 1.8T golf ?

only4pro
-

ViestiKirjoittaja only4pro » 22.2.2007 23:39

Mulla ainakin toi Plus nappi alkaa olla niin kulunut että jos lisään nopeutta niin se lyö pois päältä, samalla näkee että se merkkivalo mittaristossa välähtelee, eli olisi sama jos sammuttaisi sen siitä viiksestä pois. Tämän olen hoitanut ihan vaan silleen että kiihdytän vähän ekstraa ja sitten painankin miinus-nappia.

fastfox
-

ViestiKirjoittaja fastfox » 23.2.2007 8:39

Plus nappi alkaa olla niin kulunut

Oon ajellu soodalla jotain 25 000km sen jälkeen kun asensin tohon vakkarin. Nyt se rupesi tekemään just tota että plussalla tiputtaa pois päältä. Voisko toi muka kulua noin äkkiä? Eikös vag-comilla nähny jotain bittejä jos räplää sitä vipua? Jos joku muistaa/tietää/jaksaa katsoa mitä toimiva näyttää niin voisi vertailla sitä omaan autoon.

Maranell -> Ootko kattonu vikakoodit? Asiasta mitään tietämättä voisi veikata, että kaiken maailman jarruvalojen maadoitusviat tekee just tommosta. Eiköhän se purkki oo tehty niin, että kaikesta epänormaalista lentää aina vakkari pois päältä.

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”