Eli uutta piuhotusta vedellessäni tohon GU koneeseen, huomasin vahingossa irroittaneeni jonkun kaasarille menevän johdon, näyttäs menevän suoraan tuohon kaasarin alle.
Tämän seurauksena tyhjäkäynti huutaa hemmetin korkealla koko ajan.
Mahtaakohan kukaan tämän perusteella osata sanoa, että minkä johto se mahdollisesti oli ja pitäskö tälle johdolle tulla jatkuva virta.
kaasarista irtosi johto, tyhjäkäynti huutaa
Valvoja: ffp jäsenet
Oikein toimiessaan se alipainekello työntää tappia, ja antaa kaasua silloin kun moottori ei käy. Moottorin käynnistyessä kello vetää tapin pois, ja tyhjäkäynti laskee. Tarkoituksena on ilmeisesti se, ettei käynnistysvaiheessa kuljettajan tarvitse painaa kaasupoljinta, vaan käynnistys onnistuu polkimeen sattumatta.
Nyt kun siellä on joku vika, ilmeisesti johto irtipoikki, niin kello ei vedä ja tyhjäkäynti ei laske. Ei ole ensimmäinen auto jossa tämä vika on "korjattu" tappia ruuvaamalla.
Nyt kun siellä on joku vika, ilmeisesti johto irtipoikki, niin kello ei vedä ja tyhjäkäynti ei laske. Ei ole ensimmäinen auto jossa tämä vika on "korjattu" tappia ruuvaamalla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa