TRP:N korotus ja syncroksi muuttaminen

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

S R H
-
Viestit: 215
Liittynyt: 2.2.2007 15:45

TRP:N korotus ja syncroksi muuttaminen

ViestiKirjoittaja S R H » 21.2.2007 1:17

Voipi olla tän foorumin tyhmin kysymys koskaan mutta tänään duunissa tuli vastaan tuollainen T4 korotettuna, Oli aika härski vehje omasta mielestä ja nyt mietin laillisuutta. Eli miten tuollaisen korotus menee lain mukaan?
Saanko korottaa omaa 1.9TD:tä esim 2"?

Niin ja sitten että mitä tarttee tehdä että saa tuon nelikoksi?
Tuossa oli konevammainen syncro halvalla tiedossa joten saisi maasturin jossa olisi kuljetuskapasiteettia normia enemmän :P

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 21.2.2007 7:47

Vetotavan muuttaminen taitaa vaatia AKElta luvat, eikä niitä kait helpolla saa. Helpommalla pääset, kun vaihdat siihen konevikaiseen nelikkoon koneen.

Petteri
-
Viestit: 1344
Liittynyt: 1.1.2004 15:46
Viesti:

ViestiKirjoittaja Petteri » 21.2.2007 8:37

Etupäätähän saa ylös pelkällä mutterin kääntämisellä, tosin pyöränkulmat ja jousitustuntuma muuttuvat varmasti 2" nostolla melkoisesti. Taakse pitää sitten saada melkoisesti pidemmät jouset.

Jos alat tuota tekemään, niin hieno homma, mielenkiinnolla seuraan ainakin minä tuommoista projektia! Tosin maasturiksi siitä ei ole, varsinkaan jos ei ole perän lukkoa.

S R H
-
Viestit: 215
Liittynyt: 2.2.2007 15:45

ViestiKirjoittaja S R H » 21.2.2007 10:27

Konevammaista ei saa kilpiin suomessa. No antaa olla, Oli vaan se pirun tylyn näköinen


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa