Pohjois pohjanmaan vw kuskit
Valvoja: ffp jäsenet
Pohjois pohjanmaan vw kuskit
Eli jos on kiinnostusta miittinkiin ni pistäkääpäs nyt niitä ideoita ajoista ja paikoista....
jos täälläpäin nyt true volsu miehiä löytyy..
jos täälläpäin nyt true volsu miehiä löytyy..
Ainakin Ylivieskan ja Oulun alueella on miittinkejä niistä löytyy jutustelua tästä linkin takaa. http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=23718
Ja oulussa: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=888:
velemu, siihen tarvii vähän $$$ että saa pitoja järjestettyä. Eikä ole muutenkaan ihan yksinkertainen homma, tietty jos kaiken ylimääräisen karsii eli vain "teltta-alue" + autot riviin. Tiedä sitten tarvitaanko tuossakin järkkäreitä jne vaikkei esim. anniskelua/autolla ajoa alueella harrastettaisikaan.
Vuokrakin alueesta pitää maksaa, siivota jälkensä ja sen sellaset seikat. Vaatii vapaaehtoisia sekä (alku)pätäkkää vaikka lipputuloina koittaisi kuluja (alue, mainonta jne) kattaa jollain muotoa.
Nim. Monivuotinen (???ex???) penaristi ;)
Vuokrakin alueesta pitää maksaa, siivota jälkensä ja sen sellaset seikat. Vaatii vapaaehtoisia sekä (alku)pätäkkää vaikka lipputuloina koittaisi kuluja (alue, mainonta jne) kattaa jollain muotoa.
Nim. Monivuotinen (???ex???) penaristi ;)
Ylivieskan miitinki on sillä tavalla elossa, että on todettu sen toimivan kesäaikaan.
Talvella ei porukka oikein jaksa paikalle vääntäytyä. Keväällä taas järkätään
miitinki kun kesärengaskelit koittaa, ja varmasti on paikalla paljon porukkaa!
Ite oon enemmän täällä Iisalmessa päin, joten olen samoilla linjoilla kuin Stombe.
Mutta.. On ollut puhetta tuolla Ylivieska-topicissa, että järkätään kesälle jotain
"suurempaa miittiä", joten kannattaa varmaan seurata/jatkaa keskustelua siellä.
Talvella ei porukka oikein jaksa paikalle vääntäytyä. Keväällä taas järkätään
miitinki kun kesärengaskelit koittaa, ja varmasti on paikalla paljon porukkaa!
Ite oon enemmän täällä Iisalmessa päin, joten olen samoilla linjoilla kuin Stombe.
Mutta.. On ollut puhetta tuolla Ylivieska-topicissa, että järkätään kesälle jotain
"suurempaa miittiä", joten kannattaa varmaan seurata/jatkaa keskustelua siellä.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”