turbopakosarjan teettäminen, kiire!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 140
- Liittynyt: 20.4.2005 17:01
turbopakosarjan teettäminen, kiire!
Eli nyt kiinnostaisi saada tietää, että mistä/milloin ja kuka voisi tehdä turbopakosarjan?
Olen soittanut läpi pro-turbot, pro-mo(pitkiä jonoja) ja lakesteel on hiukan niukka vastaamaan tuohon puhelimeen ja kun s.postia pistää niin vastaus on mitä on.
Eli jos joku tietää missä saan teetettyä moisen, niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Joku kaverin kaveri vaikka ja jos vielä Etelä-Suomen puolelta löytyy, niin kiitos.
Euroilla maksetaan.
Kenelläkään tietoa mitä maksaa esim. marteliuksella ja mistä paikan löytää, jos nyt ei muuta. Numeroa ja tietoa firmasta?
Kiitos jo etukäteen.
Asfaltti häämöttää ja aurinko lämmittää:)
Autona siis honda civic vm-88 ja garret t03..
Olen soittanut läpi pro-turbot, pro-mo(pitkiä jonoja) ja lakesteel on hiukan niukka vastaamaan tuohon puhelimeen ja kun s.postia pistää niin vastaus on mitä on.
Eli jos joku tietää missä saan teetettyä moisen, niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Joku kaverin kaveri vaikka ja jos vielä Etelä-Suomen puolelta löytyy, niin kiitos.
Euroilla maksetaan.
Kenelläkään tietoa mitä maksaa esim. marteliuksella ja mistä paikan löytää, jos nyt ei muuta. Numeroa ja tietoa firmasta?
Kiitos jo etukäteen.
Asfaltti häämöttää ja aurinko lämmittää:)
Autona siis honda civic vm-88 ja garret t03..
Kenelläkään tietoa mitä maksaa esim. marteliuksella ja mistä paikan löytää, jos nyt ei muuta. Numeroa ja tietoa firmasta?
Googlessa hakusana "martelius" enismmäinen vastaus:
http://www.martelius.com
Ja tuo otsikko kirjoitetaan pienillä tai...
-
- -
- Viestit: 140
- Liittynyt: 20.4.2005 17:01
Tollasen pakosarjan tekeminen on firmalle aika epäkiitollista hommaa, koska siihen kuluu aikaa useita tunteja ja summa mitä siitä saa käteen on aika minimaalista vaivaan nähden. Kun miettii ajallisesti sarjan:
1. suunnittelun
2. laippojen teon/teetättämisen (+niiden nouto)
3. käyrien sovittelun ja täppiin hitsauksen
4. hitsauksen
5. hiekkapuhalluksen (mahdolliset ajelut puhallukseen)
6. maalaamisen
7. laippojen oikasun
En ihmettele yhtään ettei firmat ole kovin innokkaita ottamaan sun autoas talliin sisälle ja tekemään tollasta hommaa. Ymmärrän, jos teetätät samalla putkiston ja ahtoputket, niin sitten projektille alkaa tulla katetta. Pelkän sarjan tekeminen ei yksinkertaisesti kannata. Eri juttu, jos löytyy valmis jigi ja sarjoja on tehty vastaavaan automalliin ennenkin.
1. suunnittelun
2. laippojen teon/teetättämisen (+niiden nouto)
3. käyrien sovittelun ja täppiin hitsauksen
4. hitsauksen
5. hiekkapuhalluksen (mahdolliset ajelut puhallukseen)
6. maalaamisen
7. laippojen oikasun
En ihmettele yhtään ettei firmat ole kovin innokkaita ottamaan sun autoas talliin sisälle ja tekemään tollasta hommaa. Ymmärrän, jos teetätät samalla putkiston ja ahtoputket, niin sitten projektille alkaa tulla katetta. Pelkän sarjan tekeminen ei yksinkertaisesti kannata. Eri juttu, jos löytyy valmis jigi ja sarjoja on tehty vastaavaan automalliin ennenkin.
Joko olet täältä kysynyt: http://www.trcturboparts.com/pakosarja.htm ?
[OT]
Pikaisella tutkimisella taitaa olla.
Oman auton vein eilen tuonne ja tänään sitten tutkailin nettiä enemmänkin. Ei ole viel avattu autoa ja ahtimen vaihto vain kyseessä mutta nyt alkoi sitten hirvittämään juttujen perusteella että pitäisikö soittaa että autoon ei kosketa ja antaa homman olla.
[OT]
Pikaisella tutkimisella taitaa olla.
Oman auton vein eilen tuonne ja tänään sitten tutkailin nettiä enemmänkin. Ei ole viel avattu autoa ja ahtimen vaihto vain kyseessä mutta nyt alkoi sitten hirvittämään juttujen perusteella että pitäisikö soittaa että autoon ei kosketa ja antaa homman olla.
[OT]
Se nissan juttu oli kyllä legendaarinen
Kaippa Street turboon uskaltaa vehkeensä viedä, kannattaa muuten olla hieman oma-aloitteinen ja tutkia kaikki letkujen vedot että miten menee sekä että kaikki on tiukalla.
Firmahan se on ja vastaa omasta työstään. Jos vielä ostit ahtimen sieltä niin ei mitään hätää.
Kaippa Street turboon uskaltaa vehkeensä viedä, kannattaa muuten olla hieman oma-aloitteinen ja tutkia kaikki letkujen vedot että miten menee sekä että kaikki on tiukalla.
Firmahan se on ja vastaa omasta työstään. Jos vielä ostit ahtimen sieltä niin ei mitään hätää.
Juu, laitoin tuonne ihan oman topicin, jotenkin säikäytti tuo nissan foorumin juttu. Kumminkin käyttöpeli samalla ja pitäisi saada pois sieltä joskus. Ahdinkin tulee samasta paikasta ja voihan se olla ihan ok paikka, tuommoiset jutut vaan pistää miettimään kun ei ole omaa kokemusta. Täsmennetään vielä että ahtimen lisäksi siis softa, dp ja pakosarja.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa