Elikkäs miten on tuon sdi polon ja tdi cordoban välillä, onko niissä samat vaihelaatikot? On ollut paljon keskustelua noista polon laatikoista, jotka on hajonnu jo alta 100 000km (laakerit ja 5-vaihde).
Olen tässä vaihtamassa autoa ja kiinnostaisi tuommonen tdi cordoba, mutta jos siinä on samanlaisia ongelmia tiedossa laatikon kans, niin täytyy varmaan jättää...
Millasia muita tyyppivikoja / ongelmia muilla on ollu noissa cordobissa?
Polo sdi ja Cordoba tdi vaihteistot
Valvoja: ffp jäsenet
Ihan eri laatikkoja ovat, mm. väännöthän on tdi:ssä ihan eri luokkaa kuin sdi:ssä. Lisäksi välityssuhteissa eroja. Harvemmimpa kuulee noita laukeilevan vaikka minkälaista viriä on tdi-koneeseen laitettu.
EDIT: Ja Cordoissa ainaki "ominaisuudet" osaltaan muuttuu vuoden 1999 ja 2000 välillä. Jäätyvät lukot taitaa olla vittumaisin ominaisuus, tämäkin korjattavissa. Farkkumalleissa vikaa takavalojen kanssa ku hankautuu johdot poikki, mutta kun johdot suojaa, niin ei pitäisi enää senkään haitata. Ohjainlaitteen relettä jos ei oo vauhdettu, niin se kannattaa vaihtaa. Pyyhkijän viiksi on kans sellanen, joka voi temputa.
EDIT: Ja Cordoissa ainaki "ominaisuudet" osaltaan muuttuu vuoden 1999 ja 2000 välillä. Jäätyvät lukot taitaa olla vittumaisin ominaisuus, tämäkin korjattavissa. Farkkumalleissa vikaa takavalojen kanssa ku hankautuu johdot poikki, mutta kun johdot suojaa, niin ei pitäisi enää senkään haitata. Ohjainlaitteen relettä jos ei oo vauhdettu, niin se kannattaa vaihtaa. Pyyhkijän viiksi on kans sellanen, joka voi temputa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa