Eli kulkuneuvo on 96vm audi a4 1.8t koneella.. edellisen öljynvaihdon jälkeen ajettu 8tkm ja öljyä öljytikussa alta puolet määrätystä määrästä, autolla ajettu 178tkm syökö öljyä vai vuotoja jossain? ei ainakaan tiputtele maahan mitä olen seurannut aina..
Öljy mitä käytetään on Castrol edge sport 0-40w
Huomasimpa tuossa että se muovijuttu mihin öljytikku tuikataan kiinni niin se oli murtunut poikki ja nyt tikku on paikoillaan mutta pääsee heilumaan, saakohan uutta huollosta tai jotain?
Audi a4 1.8t 1996 Öljyvuotoko?
Valvoja: ffp jäsenet
Sen öljytikun muovijalan saa vaihdettua, volkkarin tiskiltä uus. Ei edes paria euroa enempää maksa.
Ja sitten tähän öljy juttuun, Mistä VITUSTA kukaan voi täällä tietää vuotaako se autosi öljyä vai ei? auton alle meneminen auttaa tähän ongelmaan. Tutki itse, tai vie jonnekkin tutkittavaksi vuotaako öljyä. Jos ei vuoda niin sitten syö. Jos vuotaa niin vuodon voisi varmaankin korjata. Tuosta käyttämästäsi oljystä en osaa sanoa mitään.
Ja sitten tähän öljy juttuun, Mistä VITUSTA kukaan voi täällä tietää vuotaako se autosi öljyä vai ei? auton alle meneminen auttaa tähän ongelmaan. Tutki itse, tai vie jonnekkin tutkittavaksi vuotaako öljyä. Jos ei vuoda niin sitten syö. Jos vuotaa niin vuodon voisi varmaankin korjata. Tuosta käyttämästäsi oljystä en osaa sanoa mitään.
Viimeksi muokannut AziZ, 11.2.2007 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”