Volvoissahan on tunnetusti nämä sport, economy ja winter asennot, jotka jotenkin säätävät sitä kuinka auto lähtee liikkumaan.
Mites tällaisessa TDI passatissa jossa on automaattilaatikko?
Saako sitä jotenkin reagoimaan nopeammin polkimen polkaisuun?
Tuntuu uskomaton viive polkaisusta ennen kuin automaatti lähtee eteenpäin.
Automaattilaatikon reagoinnin säätäminen?
Valvoja: ffp jäsenet
siis milloin vaan, vai ainostaan paikaltaan lähtiessä?
Jos paikaltaan lähtiessä, niin maatti on säädetty siten että pysähdyttäessä kytkeytyy vapaa päällä (säästää ympäristöä, päästö juttuja...) ja sitten kun kaasua polkaisee kytkee maatti vaihteen päälle ja siksi niin pitkä viive. Vag-comilla saanee tuossakin sen pois, siis sen että kytkeytyy vapaalle pysähdyttäessä.
Jos paikaltaan lähtiessä, niin maatti on säädetty siten että pysähdyttäessä kytkeytyy vapaa päällä (säästää ympäristöä, päästö juttuja...) ja sitten kun kaasua polkaisee kytkee maatti vaihteen päälle ja siksi niin pitkä viive. Vag-comilla saanee tuossakin sen pois, siis sen että kytkeytyy vapaalle pysähdyttäessä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
missäs automaattilaatikossa kytkee paikoillaan automaattisesti vapaalle?omassa o1m 4-vaihteisessa ei ainakaan.
Kun kerran (kolme vuotta sitten :D) tuo Volvo mainittiin, niin noihin saa huollossa ohjelmoitua tilan jossa tomaatti vaihtaa vapaalle seisottaessa.
Mahtaako noissa uudemmissa VAG:in käyttämissä automaateissa saada tehtyä saman ohjelmallisesti (vaikkei AW:tä käytäkään laatikkona)?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa