En ole päässyt 100% selvyyteen mihin kaikkeen vaikuttaa map-anturi.
Kyseessä -98 Tdi eli ei vnt.Taitaa kyl olla sama tehtävä suurinpiirtein molemmis.
Ilmeisesti sen antamien tietojen perusteella ohjataan kolmitieventtiiliä(N75).
Kuten myös siirtyminen "varaohjelmalle" mikäli ahtopaineet yli sallitun.
Mutta lisätäänkö/vähennetäänkö sen antaman tiedon mukaan syöttöä ?
Mihin muuhun sen antamia tietoja käytetään?
Mikä MAP-anturin tehtävä Tdi:ssä?
Valvoja: ffp jäsenet
Ei vaikuta map syöttöihin (muuta ku pienentää sitten kun siirrytään suojaustilaan) Maf anturilla tas mitataan koneelle menevä ilmamassa ja sen mukaan päätelläänpaljonko kärsii polttoainetta lykätä. Jostain syystä homma on haluttu näin tehdä vaikka periaatteessa pelkkä map piisais, kun aikalailla ilma massa on laskettaviss koneen kierroksista ahtopaineesta ja ilman lämpötilasta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 75 vierailijaa