Golf IV R32 Bi-Turbo HGP

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Ric
-
Viestit: 25
Liittynyt: 28.8.2006 18:55

Golf IV R32 Bi-Turbo HGP

ViestiKirjoittaja Ric » 4.2.2007 12:54

www.digiladen.de/r32

Suorastaan halpa! Mutta ei vissiin katsastuskelpoinen Suomessa vaikka kaikki muutokset ovatkin TUEV -hyväksytty?

Mielipiteitä ja kommentteja?

Salmi
-
Viestit: 995
Liittynyt: 4.9.2005 12:45

ViestiKirjoittaja Salmi » 4.2.2007 17:30

Miks toi oikeenpuoleinen ahtoputki menee tuosta ykkösen ja kakkosen puolan liittimen välistä, eikä kakkosen ja kolmosen? Ei oo symmetrinen nyt..;)

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 4.2.2007 17:38

Suorastaan ihmeellisesti tehty ja moottorista jopa yksi kuva. Sivutkin on kuin petolinnun perseestä.
Tuonkin homman voi tehdä paremmin ja IMO en usko tuohon autoon ollenkaan.

jsahlman
-
Viestit: 832
Liittynyt: 23.7.2003 15:55
Viesti:

ViestiKirjoittaja jsahlman » 4.2.2007 18:59

Tais olla jossain auto testissä kun mittailivat et minkä pajan tekemällä biilillä pääsee lujiten. Ajoivat jollain moottoriradalla.

Joku kohta kertoo sen testinkin :)

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 4.2.2007 19:18

Joku kohta kertoo sen testinkin :)


Auto bild-lehdessähän se oli.

Miksu
-
Viestit: 197
Liittynyt: 23.7.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Miksu » 5.2.2007 0:29

http://www.hgp-turbo.de/
kyseinen paja joka tollasen ainaki on tehny.

Ipe
-
Viestit: 889
Liittynyt: 23.7.2003 11:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ipe » 5.2.2007 11:22

HGP on tosiaan tuon sarjan valmistaja, jenkeissä niitä myydään HPA:n kautta.

Ja samanlaiset turbosarjat löytyi myös SEMA:ssa 2005 esillä olleissa R GT Jettasta, Passatista ja Touaregista.

Ric
-
Viestit: 25
Liittynyt: 28.8.2006 18:55

ViestiKirjoittaja Ric » 5.2.2007 14:54

Tämä sininen myynnissä oleva on ns. täydellinen HGP-konversio, eli valmis TUEV-hyväksytty kokonaisuus. Taisi olla entinen HGP:n korjaamopäällikkön auto. Nardossa ollut IV-korinen (321 km/H) oli punainen, saman pajan asentajan (Stefanin) auto.

Uusi vastaava V-korinen täydellinen auto taisi maksaa jotain 80 - 100 K€ Saksassa. Pelkästään Bi-Turbo virityssarja noin. 25-28 K€.

Tämän kaverin mukaan maailmaanlaajuisesti alle 40 täydellistä autoa on tehty, mene ja tiedä sitten tarkoista lukumääristä.

Iiro
ffp jäsen
Viestit: 1910
Liittynyt: 23.7.2003 8:59

ViestiKirjoittaja Iiro » 5.2.2007 15:29

Tässä parit kuvat viime vuoden Wörtherseestä, V-koppanen HGP-kitillä, myös jarrut ja alusta päivitetty.

Kuva

Kuva

Kotisiuilla myös hinnat kiteille:

http://www.hgp-turbo.de/vw/r32.html

Osku
-
Viestit: 36
Liittynyt: 24.9.2003 12:25

ViestiKirjoittaja Osku » 5.2.2007 15:40

Ei uutta tietoa Ric:lle, mutta Oossomi-boardillahan on yks laikkajousinen yksilö Tanskasta. Tuolta löytyy kyllä hauska kommentti: "HIDs: nice, but I wouldn't want to miss fog lights, so I'm looking forward to Hella projector headlights with HID kit." Just joo...

Ric
-
Viestit: 25
Liittynyt: 28.8.2006 18:55

ViestiKirjoittaja Ric » 6.2.2007 16:04

Jep, tuttu auto ja konversio tuo Wibergin. Hauska juttu sinänsä tuo dumb-ass jenkin kommentti. Kaveri elää unelmaansa ja rakennutti R32 Sleeperin HGP pajalla. Ihan kuin autot ei valmiiksi olisivat mitenkään kalliita Tanskassa.. Mutta pitää olla intohimoja ja propsit sinnikkyydestä!

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 6.2.2007 18:02

Minkähän kokoiset vanteet tuossa ensimmäisen linkin golffissa on?

Ric
-
Viestit: 25
Liittynyt: 28.8.2006 18:55

ViestiKirjoittaja Ric » 6.2.2007 19:26

brainsurgery kirjoitti:Minkähän kokoiset vanteet tuossa ensimmäisen linkin golffissa on?

Mielestäni noi OZ Superturismo GT:t on 18" koossa.. Correct me if I'm wrong. Missään ei taida lukea, mutta näyttävät IMO liian pieniltä / renkaat liian korkeilta ollaakseen 19".


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa