Maffissako vika?
Valvoja: ffp jäsenet
Maffissako vika?
AFN-koneinen auto, tehot katosi päivän aikana. Kulku pysyy aivan saman oli maffin johto irti tai kiinni. Kaikki putsarit vaihdettu hiljattain. Eli maffi ilmeisesti rikki, vai onko muita vaihtoehtoja?
Vanha maf on pietrburg merkkinen jos auttaa mitään. Mistähän kannattaa uusi maffi hakea?
Vanha maf on pietrburg merkkinen jos auttaa mitään. Mistähän kannattaa uusi maffi hakea?
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 25.11.2005 9:52
xXx
Uuden maffin hakisin volkkarilta. Mutta ensin kyllä lokittaisin vakkomilla että vika varmasti on siinä.
hurjia lukuja tuo pierpurtilon maffi antaa :o tyhjäkäynnillä jo 520. kiihytyksissä mennää jo ~1300 hujakoilla.. ei taida olla normaalia?
2:lla ja 3:lla kyllä lähtee ihan kivasti mutta 4:lla ja 5:lla alkaa puutumaan. tosin osakaasulla lähtee vielä vetämään hyvin.
vikakoodeja ei anna
pitäskö sitä possilaista vaihtaa tilalle?
2:lla ja 3:lla kyllä lähtee ihan kivasti mutta 4:lla ja 5:lla alkaa puutumaan. tosin osakaasulla lähtee vielä vetämään hyvin.
vikakoodeja ei anna
pitäskö sitä possilaista vaihtaa tilalle?
Viimeksi muokannut ghousti, 14.10.2006 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itseppä vastailen.
Siinähän tuo vika taitaa olla, toisella maffilla käppyrät kulki melkein päällekkäin. Pieniä kuoppia kyllä oli, joita toisessa 1z passatissa ei ollut lainkaan.
Pitää hakea uusi maffi ja koettaa sillä.
Alkuperäisellä maffilla käyrä romahti jyrkästi alaspäin auton nykiessä ja samalla ahdot kasvoi reilusti.
Siinähän tuo vika taitaa olla, toisella maffilla käppyrät kulki melkein päällekkäin. Pieniä kuoppia kyllä oli, joita toisessa 1z passatissa ei ollut lainkaan.
Pitää hakea uusi maffi ja koettaa sillä.
Alkuperäisellä maffilla käyrä romahti jyrkästi alaspäin auton nykiessä ja samalla ahdot kasvoi reilusti.
Omassa kulkieneessa ilmenee nykimistä neljän ja puolen tonnin jälkeen. Vikakoodiksi jää MAF short to plus. Ettei menisi liikaa ilmaa tuosta läpi :D Oireilee sillene että tuntuu kuin rajoitin tulis vastaan mutta about sekunnin päästä jatkaa taas vetämistä. Pitänee hommata jostain isompi maffin runko tai viritellä jotain ohitusletkuja tuolle :D
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Alipainetta ei pitäis hirveästi olla. VAkio snorkkelista reapsin sen snow screen verkon pois ja sen lisäksi vetäisin yhden ~50mm haitariputken putksarikoteloon. Imee ilmaa kuskin puolelta sen ilmanottoverkon takaa. Mahtui kohtuu hyvin ahtoputkien kanssa olemaan sillä nurkalla ;) Lieneekö ram-air efektillä sitten vaikutusta että parin sadan yläpuolella viitosella noita nykimisiä on vieläkin enemmän....
Enpä osaa paremmin sanoa mikä vika kuin muutkaan täällä mutta voin kertoa oman kokemuksen.
85kW Alhambra PD alkoi pätkimään muutama vuosi sitten. Ensin vähemmän ja sitten enemmän. Ostin toisen MAFin ja kokeilin. Ja hienosti pelitti. Tehotkin kasvoivat selvästi. Mittasinkin ne mutten tähän hätään muista tarkkaa tulosta.
Tänä kesänä auto on jälleen pätkässyt vähän väliä. Hiljakkoin oireilu on pahentunut ja viime viikolla kone meni jonkinlaiseen safe moodiin eikä kulkenut juuri lainkaan.
Onneksi olin Motonetin kupeessa ja kyselemään.
Onko Seat Alhambra ilmiä?
"Ei"
Entä 115 hp Golf?
"Juu löytyy ja maksaa..."
Entä Mersu?
"Mikä koppa"
No vaikka E
"vm?"
esim 2002
Ja CDI 220
"Ootko varma??"
Juu
"65 egee"
Anna tänne.
Minuutin vaihto ja taas lyyti skribaa ja kulkee selvästi paremmin kuin ennen vaihtoa. Sama ilmi kuin ennenkin. Pierburg joku malli.
85kW Alhambra PD alkoi pätkimään muutama vuosi sitten. Ensin vähemmän ja sitten enemmän. Ostin toisen MAFin ja kokeilin. Ja hienosti pelitti. Tehotkin kasvoivat selvästi. Mittasinkin ne mutten tähän hätään muista tarkkaa tulosta.
Tänä kesänä auto on jälleen pätkässyt vähän väliä. Hiljakkoin oireilu on pahentunut ja viime viikolla kone meni jonkinlaiseen safe moodiin eikä kulkenut juuri lainkaan.
Onneksi olin Motonetin kupeessa ja kyselemään.
Onko Seat Alhambra ilmiä?
"Ei"
Entä 115 hp Golf?
"Juu löytyy ja maksaa..."
Entä Mersu?
"Mikä koppa"
No vaikka E
"vm?"
esim 2002
Ja CDI 220
"Ootko varma??"
Juu
"65 egee"
Anna tänne.
Minuutin vaihto ja taas lyyti skribaa ja kulkee selvästi paremmin kuin ennen vaihtoa. Sama ilmi kuin ennenkin. Pierburg joku malli.
Eipä ollut maffissa vika, nyt on köyhä olo.
Kone oli varmaankin vain eri lämpöinen, kun koetettiin toista ilmamäärämittaria ja ei nykinyt juuri silloin.
Ahdothan tuossa kävi vag-comin mukaan korkella ja tipahtivat sieltä nopeasti alas, samalla kun maff käyräkin romahti. Lueskelin tuon Villan kirjoittaman topicin,
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... A+autom%2A
ja tunnustaisi järkevältä tuo N75:n hidas toiminta öljymoskan takia.
N75 on tosiaan vaihdettu viime talvena ja samalla uusittu kaikki alipaine letkut, täytyy puhdistella tuo kikkare ja jos nykiminen loppuu, niin sitten on edessä coolerin ja kaikkien letkujen puhdistus.
Mutta miksi tuo maff käyrä tipahti samalla? Onkohan sittenkin ilmavuoto jossakin...
Voisihan tuo vika olla rikkonaisessa katissakin, mutta eihän ahtopaineet silloin nousisi.
Kone oli varmaankin vain eri lämpöinen, kun koetettiin toista ilmamäärämittaria ja ei nykinyt juuri silloin.
Ahdothan tuossa kävi vag-comin mukaan korkella ja tipahtivat sieltä nopeasti alas, samalla kun maff käyräkin romahti. Lueskelin tuon Villan kirjoittaman topicin,
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... A+autom%2A
ja tunnustaisi järkevältä tuo N75:n hidas toiminta öljymoskan takia.
N75 on tosiaan vaihdettu viime talvena ja samalla uusittu kaikki alipaine letkut, täytyy puhdistella tuo kikkare ja jos nykiminen loppuu, niin sitten on edessä coolerin ja kaikkien letkujen puhdistus.
Mutta miksi tuo maff käyrä tipahti samalla? Onkohan sittenkin ilmavuoto jossakin...
Voisihan tuo vika olla rikkonaisessa katissakin, mutta eihän ahtopaineet silloin nousisi.
MAF käyrä tippuu koska ahtopaine tippuu, mitä pienempi paine sitä pienempi massa ilmamolekyyleillä ja sitä vähemmän ne jäähdyttävät MAF anturia.
Meneeköhän se auto vikatilaan ja leikkaa syöttöjä pois silloin kun se nykii vai onko ongelma sittenkin niinkin yksinkertainen kuin turbon hukkaportin (tai siipien) toiminta on huonoa. Yhtä hyvin siis se N-venttiilin pätkiminen tekisi tuota. Vikatiloja ei tainnut näkyä testerilä ?
Tietysti jos siellä on jokin vuoto niin se saattaa olla siinä aivan rajalla, joskus menee vikatilaan, joskus taas ei. ECU siis olettaa, että nyt MAF:n tulisi näyttää arvoa A ja se antaakin arvon B. Arvojen erotus on aivan rajalla laittaako vikatilan päälle vai ei.
Mittaa myös, että siellä on alipainejärjestelmässä riittävästi alipainetta, helppo mitata.
Meneeköhän se auto vikatilaan ja leikkaa syöttöjä pois silloin kun se nykii vai onko ongelma sittenkin niinkin yksinkertainen kuin turbon hukkaportin (tai siipien) toiminta on huonoa. Yhtä hyvin siis se N-venttiilin pätkiminen tekisi tuota. Vikatiloja ei tainnut näkyä testerilä ?
Tietysti jos siellä on jokin vuoto niin se saattaa olla siinä aivan rajalla, joskus menee vikatilaan, joskus taas ei. ECU siis olettaa, että nyt MAF:n tulisi näyttää arvoa A ja se antaakin arvon B. Arvojen erotus on aivan rajalla laittaako vikatilan päälle vai ei.
Mittaa myös, että siellä on alipainejärjestelmässä riittävästi alipainetta, helppo mitata.
Järkeilinkin itsekkin että ahto-ongelma näkyy tietenkin suoraan tuossa maf arvossa.
Seurailin nyt nykimistä tarkemmin ja se vähenee reilusti kun moottori lämpeää kunnolla, eli ei kuullosta kyllä ilmavuodolta.
n75:n puhdistelin => ei auttanut. Testeri ei näyttänyt vikakoodeja, eikä vikatilakaan mene päälle.
Hukkaporttihan tuossa on, mihinkäs tuo alipaineen vähyys vaikuttaisi?
Ahtomittarin asennus edessä ja sitten tutkiminen jatkuu...
Seurailin nyt nykimistä tarkemmin ja se vähenee reilusti kun moottori lämpeää kunnolla, eli ei kuullosta kyllä ilmavuodolta.
n75:n puhdistelin => ei auttanut. Testeri ei näyttänyt vikakoodeja, eikä vikatilakaan mene päälle.
Hukkaporttihan tuossa on, mihinkäs tuo alipaineen vähyys vaikuttaisi?
Ahtomittarin asennus edessä ja sitten tutkiminen jatkuu...
Itselläni oli myös samanlaisia ongelmia. Ongelmat alkoivat jossain 290 tkm paikkeilla. Auto on AFN -moottorilla eli turbo on muuttuvasiipinen.
Silloin tällöin moottori meni varaohjelmalle ja pudotti turbon paineet alas ja meno oli kuin vanhalla diisselimersulla. Pörhöllä sanoivat, että vika korjaantuu´, kun olivat poistaneet öljyn huohotinletkusta, mutta mitään eroa en huomannut. Seuraavalla kerralla väittivät, että MAF oli antanut vääriä arvoja ja olivat vaihtaneet sen. Nyt piti olla kunnossa, mutta mitään eroa en huomannut. Seuraavaksi sanoivat, että seuraavalla kerralla, kun vikatila menee päälle niin pitää ajaa sammuttamatta autoa suoraan Pörhölle. No kerran sitten taas meni vikatila päälle ja soitin Pörhölle, että nyt on vikatila taas päällä, että otatteko heti sisään... Sanoivat sitten, että ei sillä ole mitään merkitystä, vaikka tulen vasta seuraavana päivänä ja sammutan auton välillä.. (Tähän asti olin ehtinyt jo ajaa yli 50 kilsaa alitehoisella menijällä) Prkl!!
Aloin kokeilla eri konsteja ja löysin aina jonkin keinon, kuinka kulkua sai väliaikaisesti parannettua. Öljynvaihdon jälkeen kulku parani aina hetkeksi, mutta silloinkin veto alkoi kunnolla vasta 2500 kierroksen jälkeen. Toisinaan taas kelasin 180 kmh mittariin ja sen jälkeen auto toimi taas jonkin aikaa paremmin. Kesällä sitten puhdistin ilmanpuhdistajan "kanaverkon" (löytyi muuten desin verran hyttysiä ja ampiaisia) ja meno piristyi taas joksikin aikaa.
Loppukesästä meno muuttui sellaiseksi, että jos sai kiihdytettyä auton 80 kmh niin sitten ei yleensä enää ollut ongelmia, mutta siinäkin riitti puurtamista.
Nyt sitten parin viime kuukauden aikana turbosta alkoi kuulua vähän jotain sirinää. Kun kiihdytti niin sen kuuli, lähtikö turbo "mukaan", jos ei niin piti löysätä kaasua ja kokeilla uusiksi. Jos yritti kiihdyttää kaasu pohjassa niin auttamatta auto siirtyi mummojen kerhoon.
Meno muuttui sitten sellaiseksi jo, ettei ollut ajokertaa, jolloin auto ei olisi mennyt vikatilaan ja päätin, että nyt menee turbo vaihtoon. Mittarissa oli tällöin 340 tkm.
Geniscan GS200 vikakoodinlukijan kanssa pystyi ajamaan, kunhan toisessa kädessä piti sitä lukijaa ja kuittasi vikakoodeja pois. =) Yhden kiihdytyksen aikana saattoi joutua parikin kertaa poistamaan vikakoodin vauhdissa. Oli tämä kuitenkin helpompaa kuin sammuttaa ja käynnistää uudelleen, jolloin vikatila hävisi. =)
Sitten meni jo hermot ja ostin 50 000 ajetun turbon ja heitätin sen paikoilleen. Meno parani paremmaksi, mitä se on koskaan minun aikanani ollutkaan. Yhtään vikakoodia ei ole sen jälkeen tullut. Testattu on nyt reilun tuhannen kilometrin verran. Auto kiihtyy nyt paljon paremmin ja vetoa löytyy jo alakierroksilta. Voisi kyllä luulla, että koko auto on eri peli! =)
Eli jos autolla alkaa olla 300 tkm ajettu niin kannattaa alkaa epäillä jo turboa, vaikka nuo vikakoodit eivät varsinaisesti siihen viittaakaan.
Jos en väärin muista niin vikakoodit olivat seuraavat:
00519
00575
Silloin tällöin moottori meni varaohjelmalle ja pudotti turbon paineet alas ja meno oli kuin vanhalla diisselimersulla. Pörhöllä sanoivat, että vika korjaantuu´, kun olivat poistaneet öljyn huohotinletkusta, mutta mitään eroa en huomannut. Seuraavalla kerralla väittivät, että MAF oli antanut vääriä arvoja ja olivat vaihtaneet sen. Nyt piti olla kunnossa, mutta mitään eroa en huomannut. Seuraavaksi sanoivat, että seuraavalla kerralla, kun vikatila menee päälle niin pitää ajaa sammuttamatta autoa suoraan Pörhölle. No kerran sitten taas meni vikatila päälle ja soitin Pörhölle, että nyt on vikatila taas päällä, että otatteko heti sisään... Sanoivat sitten, että ei sillä ole mitään merkitystä, vaikka tulen vasta seuraavana päivänä ja sammutan auton välillä.. (Tähän asti olin ehtinyt jo ajaa yli 50 kilsaa alitehoisella menijällä) Prkl!!
Aloin kokeilla eri konsteja ja löysin aina jonkin keinon, kuinka kulkua sai väliaikaisesti parannettua. Öljynvaihdon jälkeen kulku parani aina hetkeksi, mutta silloinkin veto alkoi kunnolla vasta 2500 kierroksen jälkeen. Toisinaan taas kelasin 180 kmh mittariin ja sen jälkeen auto toimi taas jonkin aikaa paremmin. Kesällä sitten puhdistin ilmanpuhdistajan "kanaverkon" (löytyi muuten desin verran hyttysiä ja ampiaisia) ja meno piristyi taas joksikin aikaa.
Loppukesästä meno muuttui sellaiseksi, että jos sai kiihdytettyä auton 80 kmh niin sitten ei yleensä enää ollut ongelmia, mutta siinäkin riitti puurtamista.
Nyt sitten parin viime kuukauden aikana turbosta alkoi kuulua vähän jotain sirinää. Kun kiihdytti niin sen kuuli, lähtikö turbo "mukaan", jos ei niin piti löysätä kaasua ja kokeilla uusiksi. Jos yritti kiihdyttää kaasu pohjassa niin auttamatta auto siirtyi mummojen kerhoon.
Meno muuttui sitten sellaiseksi jo, ettei ollut ajokertaa, jolloin auto ei olisi mennyt vikatilaan ja päätin, että nyt menee turbo vaihtoon. Mittarissa oli tällöin 340 tkm.
Geniscan GS200 vikakoodinlukijan kanssa pystyi ajamaan, kunhan toisessa kädessä piti sitä lukijaa ja kuittasi vikakoodeja pois. =) Yhden kiihdytyksen aikana saattoi joutua parikin kertaa poistamaan vikakoodin vauhdissa. Oli tämä kuitenkin helpompaa kuin sammuttaa ja käynnistää uudelleen, jolloin vikatila hävisi. =)
Sitten meni jo hermot ja ostin 50 000 ajetun turbon ja heitätin sen paikoilleen. Meno parani paremmaksi, mitä se on koskaan minun aikanani ollutkaan. Yhtään vikakoodia ei ole sen jälkeen tullut. Testattu on nyt reilun tuhannen kilometrin verran. Auto kiihtyy nyt paljon paremmin ja vetoa löytyy jo alakierroksilta. Voisi kyllä luulla, että koko auto on eri peli! =)
Eli jos autolla alkaa olla 300 tkm ajettu niin kannattaa alkaa epäillä jo turboa, vaikka nuo vikakoodit eivät varsinaisesti siihen viittaakaan.
Jos en väärin muista niin vikakoodit olivat seuraavat:
00519
00575
Omaan AFN ään vaihdoin varmuuden vuoksi turbon 425tkm:n kohdilla.
Vanhakin pelasi vielä mutta alkoi pitämään pientä vihellystä, siivet liikku hyvin eikä karstasta ollu tietoakaan, kai se karstottuminen on ajotavasta kiinni.
Öljyt vaikuttanee eniten tuohon turbon kestoon, jos auto on kutakuinki vakio.
Vanhakin pelasi vielä mutta alkoi pitämään pientä vihellystä, siivet liikku hyvin eikä karstasta ollu tietoakaan, kai se karstottuminen on ajotavasta kiinni.
Öljyt vaikuttanee eniten tuohon turbon kestoon, jos auto on kutakuinki vakio.
hmm, onkohan se nyt tuossa maffissa taas häikkää vai johtuukohan se 12mm nestepäästä?
150tkm huolto tuli tuossa tehtyä, sen jälkeen alkoi tuo ahistava nykiminen kierroksilla 1700-2100rpm .
maffina siis tuo pierpurtilo. vikakoodeja ei anna, mutta viimeksi nuo maffin arvot oli aika korkeella. tyhjäkäynnillä jo 520 sit täyskiihdytyksessä melkein 1300.
pitänee vielä tässä kuhan taas saapi vag-comin käyttöön nii nuo arvot tsekata ja yrittää logata
150tkm huolto tuli tuossa tehtyä, sen jälkeen alkoi tuo ahistava nykiminen kierroksilla 1700-2100rpm .
maffina siis tuo pierpurtilo. vikakoodeja ei anna, mutta viimeksi nuo maffin arvot oli aika korkeella. tyhjäkäynnillä jo 520 sit täyskiihdytyksessä melkein 1300.
pitänee vielä tässä kuhan taas saapi vag-comin käyttöön nii nuo arvot tsekata ja yrittää logata
Ite kokeilin tossa tallissa ollessani katsoa noita maf arvoja ja antoi reilulla 900 kierroksella (tyhjänkäynnillä) arvot: specified 275.0mg/R ja actual 510mg/R.
Ja pistetään toi egr duty cyclekin viel 4.8% (on tulpattu), jos se jotain merkkaa tässä.
Tossa kaverinkans raavittiin yhdessä päätä että miksi näin, et ei se kai noi maf arvot kuuluis noin olla? Ja täydestä kaasusta ei tietoa.. on vain pöytäkone käytössä. Eipä viitsitty konetta ilman vetoa kiusata..
Viisaammilta vinkkejä/neuvoja
Ja pistetään toi egr duty cyclekin viel 4.8% (on tulpattu), jos se jotain merkkaa tässä.
Tossa kaverinkans raavittiin yhdessä päätä että miksi näin, et ei se kai noi maf arvot kuuluis noin olla? Ja täydestä kaasusta ei tietoa.. on vain pöytäkone käytössä. Eipä viitsitty konetta ilman vetoa kiusata..
Viisaammilta vinkkejä/neuvoja
Siis mulla on peltiläpyskä siel laippojen välissä. Eihän sieltä pitäis yhtään tulla läpi tai jotenkin noin..? Vai tarkoitatko tota maffin arvoa 275mg, ettei niin pieniin lukemiin päästä? Eli onko toi nyt OK ton egr:n kanssa? Vai voisiko jossain olla nyt jotain vikaa..
Autoon asennettiin sen ostaessani lastu, voisiko se jotenkin sekoittaa noita arvoja??
Penkissä kokeilu antoi sellaisen tuloksen että arveltiin et autossa ei todellakaan ole mitn lastua, sen verran vakoiarvoilta tulokset vaikutti.. tais tulla +6hv ja n.20-30n vakioon verrattuna..? Ja paineet oli siin 0.9-1.0 bar..
Autoon asennettiin sen ostaessani lastu, voisiko se jotenkin sekoittaa noita arvoja??
Penkissä kokeilu antoi sellaisen tuloksen että arveltiin et autossa ei todellakaan ole mitn lastua, sen verran vakoiarvoilta tulokset vaikutti.. tais tulla +6hv ja n.20-30n vakioon verrattuna..? Ja paineet oli siin 0.9-1.0 bar..
Kiitos JukkaA!
Jotain autossa kutenkin vaan tuntuu olevan vialla.. Tuntuu vaan että voima ja tehot on jääneet välillä jonnekkin, joskus taas tuntuu että voimaa löytyy ihan tarpeeksi, ihan alkaa suupielet nousemaan kohti korvia :) Jahka tässä saa aikaiseksi hommattua kannettavan autoon niin voisi katsella noita arvoja ajossa.. Vaikka ihan varmuudeksi/huvin vuoksi..
Jotain autossa kutenkin vaan tuntuu olevan vialla.. Tuntuu vaan että voima ja tehot on jääneet välillä jonnekkin, joskus taas tuntuu että voimaa löytyy ihan tarpeeksi, ihan alkaa suupielet nousemaan kohti korvia :) Jahka tässä saa aikaiseksi hommattua kannettavan autoon niin voisi katsella noita arvoja ajossa.. Vaikka ihan varmuudeksi/huvin vuoksi..
hmm.. vikatilaan, eipä mittään ole ilmottanut. Vag gomilla käytiin äskettäin pikaisesti kokeilees tuolla tien päällä:
2415rpm / pyynti 850 ja antaa 1115 ja ( 2060.4 mbar / 1989 mbar )?
3276rpm / vastaavasti 850 ja 975 ja( 2080.8 mbar / 1968.6 mbar )?
Uutta maffiakin kokeiltiin aikaisemmin, mutta ei ainakaan perstuntumalla pahemmin eroa ollut entiseen, mutta niitä ei vaggarilla katsottu. Tulipa sekin koetettua..
2415rpm / pyynti 850 ja antaa 1115 ja ( 2060.4 mbar / 1989 mbar )?
3276rpm / vastaavasti 850 ja 975 ja( 2080.8 mbar / 1968.6 mbar )?
Uutta maffiakin kokeiltiin aikaisemmin, mutta ei ainakaan perstuntumalla pahemmin eroa ollut entiseen, mutta niitä ei vaggarilla katsottu. Tulipa sekin koetettua..
Auttaako nämä? Itse pistin merkille että noi paineet ei mene ihan käsikädes pyydetyn ja annetun kanssa? N75?
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Mass Air Flow,Barometric Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,?,TIME,,?,?,Regulator valve?
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,1.42,2562,850.0,1265.0,4.8,0.59,1120.0,999.6,1989.0,92.5,1.01,2457,2080.8,2233.8,44.2
,2.64,2919,850.0,1090.0,4.8,1.84,1135.0,999.6,2193.0,100.0,2.24,2793,2091.0,2121.6,67.3
,3.84,3192,850.0,1030.0,4.8,3.04,1085.0,999.6,2111.4,100.0,3.44,3108,2091.0,2101.2,70.5
,5.04,3486,850.0,1005.0,4.8,4.24,1015.0,999.6,2070.6,100.0,4.64,3381,2091.0,2070.6,67.7
,6.24,3717,850.0,970.0,4.8,5.44,990.0,999.6,2080.8,100.0,5.84,3633,2091.0,2080.8,66.9
,7.44,3927,850.0,955.0,4.8,6.64,965.0,999.6,2080.8,100.0,7.04,3864,2091.0,2070.6,64.9
,8.62,4116,850.0,930.0,4.8,7.82,950.0,999.6,2091.0,100.0,8.22,4053,2080.8,2091.0,65.3
,9.82,4305,850.0,895.0,4.8,9.02,920.0,999.6,2111.4,100.0,9.42,4242,2050.2,2101.2,70.9
,11.02,4452,850.0,850.0,4.8,10.22,880.0,999.6,2040.0,100.0,10.62,4410,1968.6,2019.6,75.7
,12.22,4368,850.0,790.0,4.8,11.42,825.0,999.6,1958.4,100.0,11.82,4515,1897.2,1876.8,78.9
,13.42,3213,850.0,1010.0,4.8,12.62,605.0,999.6,1458.6,0.0,13.02,3150,1621.8,1366.8,65.7
,14.62,3276,850.0,945.0,4.8,13.82,1060.0,999.6,2346.0,100.0,14.22,3255,2091.0,1887.0,59.8
,15.83,3360,850.0,1010.0,4.8,15.02,995.0,999.6,2040.0,100.0,15.42,3339,2091.0,2101.2,47.8
,17.06,3444,850.0,1010.0,4.8,16.23,1005.0,999.6,2142.0,100.0,16.65,3423,2091.0,2152.2,55.0
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Mass Air Flow,Barometric Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,?,TIME,,?,?,Regulator valve?
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,1.42,2562,850.0,1265.0,4.8,0.59,1120.0,999.6,1989.0,92.5,1.01,2457,2080.8,2233.8,44.2
,2.64,2919,850.0,1090.0,4.8,1.84,1135.0,999.6,2193.0,100.0,2.24,2793,2091.0,2121.6,67.3
,3.84,3192,850.0,1030.0,4.8,3.04,1085.0,999.6,2111.4,100.0,3.44,3108,2091.0,2101.2,70.5
,5.04,3486,850.0,1005.0,4.8,4.24,1015.0,999.6,2070.6,100.0,4.64,3381,2091.0,2070.6,67.7
,6.24,3717,850.0,970.0,4.8,5.44,990.0,999.6,2080.8,100.0,5.84,3633,2091.0,2080.8,66.9
,7.44,3927,850.0,955.0,4.8,6.64,965.0,999.6,2080.8,100.0,7.04,3864,2091.0,2070.6,64.9
,8.62,4116,850.0,930.0,4.8,7.82,950.0,999.6,2091.0,100.0,8.22,4053,2080.8,2091.0,65.3
,9.82,4305,850.0,895.0,4.8,9.02,920.0,999.6,2111.4,100.0,9.42,4242,2050.2,2101.2,70.9
,11.02,4452,850.0,850.0,4.8,10.22,880.0,999.6,2040.0,100.0,10.62,4410,1968.6,2019.6,75.7
,12.22,4368,850.0,790.0,4.8,11.42,825.0,999.6,1958.4,100.0,11.82,4515,1897.2,1876.8,78.9
,13.42,3213,850.0,1010.0,4.8,12.62,605.0,999.6,1458.6,0.0,13.02,3150,1621.8,1366.8,65.7
,14.62,3276,850.0,945.0,4.8,13.82,1060.0,999.6,2346.0,100.0,14.22,3255,2091.0,1887.0,59.8
,15.83,3360,850.0,1010.0,4.8,15.02,995.0,999.6,2040.0,100.0,15.42,3339,2091.0,2101.2,47.8
,17.06,3444,850.0,1010.0,4.8,16.23,1005.0,999.6,2142.0,100.0,16.65,3423,2091.0,2152.2,55.0
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa