Tietääkö joku minkä kokoinen on 5-lovisessa 020 lootassa on kytkinakselin stefa? Ja se tärkein kysymys, löytyykö ko.stefaa varaosaliikkestä vaiko pitääkö uhrautua marmoritiskillä käymään?
Kulkineen vuosimalli on -89 ja laatikko ollut alunperin dieselissä.
020 laatikon kytkinakselin stefan koko
Valvoja: ffp jäsenet
Eipä tuota löytynyt ees Motonetistä, joten marmoritiskille vaan ryöstettäväksi mutta ainakin sen sieltä sai 17e hintaan. Lisäksi vielä se pikkustefa + holkki siihen akseliin ja vaihteensiirtimen stefa = reilu 50€(!)
Se vanha stefa voi löytyä tuolta roskiksesta kun viikko sitten tein vähän loota remppaa.. jaksais käydä tonkimassa ja mittailemassa niin siitähän ne varmaan mitat sais.
Edit: jaa kyse olikin 5-vaihteisesta, en tiedä onko siinä sitte samat stefat kuin tuossa bensa 1.6:n nelilovisessa..
Edit2: samat stefat on näkyy osanumeroiden perusteella..
Se vanha stefa voi löytyä tuolta roskiksesta kun viikko sitten tein vähän loota remppaa.. jaksais käydä tonkimassa ja mittailemassa niin siitähän ne varmaan mitat sais.
Edit: jaa kyse olikin 5-vaihteisesta, en tiedä onko siinä sitte samat stefat kuin tuossa bensa 1.6:n nelilovisessa..
Edit2: samat stefat on näkyy osanumeroiden perusteella..
Viimeksi muokannut Jak3, 27.1.2007 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kytkinakselin ympärille tuleva stefa on DGS 21,9x40x8 RF04 oe.no.020311113 laakkosen hinta oli keskiviikkona 21€.
Se pieni stefa joka on kytkin akselin sisällä 7x14x4 oe.no. 020311108A laakosen hinta oli 17€.
silkkaaryöstöa kun kattelee mitä osat maksaa mailmalla mm. http://www.pap-parts.com/products.asp?dept=3854
Se pieni stefa joka on kytkin akselin sisällä 7x14x4 oe.no. 020311108A laakosen hinta oli 17€.
silkkaaryöstöa kun kattelee mitä osat maksaa mailmalla mm. http://www.pap-parts.com/products.asp?dept=3854
Paikallinen liike ei tuota 21.9x40x8 stefaa löytänyt varastosta (varaosakataloogi tunnisti) mutta yllätys, hyllystä löytyy stefa jonka koko on 22x40x10.
Hintaa kertyi huimat 5,50 euroa tuolle stefalle eli suoranaista säästöä! Kyllä niiden öljyjen pitäisi vaihteiston puolella pysyä tuollakin. Tuskin se nyt 0.1millistä on kiinni.
Hintaa kertyi huimat 5,50 euroa tuolle stefalle eli suoranaista säästöä! Kyllä niiden öljyjen pitäisi vaihteiston puolella pysyä tuollakin. Tuskin se nyt 0.1millistä on kiinni.
^^^Eipä vanhassa stefassakaan mitään viistouritusta ollut. Ja hyvin öljyt pysyi 510tkm sisällä.
Kahdella huulella kuitenkin oli tuo uusi stefa. Ja huulet tuli vähän erikohtaan kuin alkuperäisessä joten akselin ei pitäisi olla kulunut. Ja ahdas vielä oli laittaa paikoilleen, sekä ulko että sisälaidasta.
Kahdella huulella kuitenkin oli tuo uusi stefa. Ja huulet tuli vähän erikohtaan kuin alkuperäisessä joten akselin ei pitäisi olla kulunut. Ja ahdas vielä oli laittaa paikoilleen, sekä ulko että sisälaidasta.
Hmm, onkos tuolta tai jenkeistä kukaan moisia osia tilannut? Kiinnostaisi, paljonko noille kertyisi lisämaksuja tullin, ALV:n ja postikulujen muodossa.silkkaaryöstöa kun kattelee mitä osat maksaa mailmalla mm. http://www.pap-parts.com/products.asp?dept=3854
Lisäksi kiinnostaisi, kenen tekemiä nuo osat ovat. Yksi loota on odotellut kasausta jo vuoden päivät, olisi aikaa odotella vaikka laivarahtia :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa