VR6:sen golffin öljynsuodattimen varaosanumero--
Valvoja: ffp jäsenet
VR6:sen golffin öljynsuodattimen varaosanumero--
Eli kävin tossa viime viikolla hakemassa merkkiliikkeestä öljyn suodattimen. Myyjä siinä hetken jotain sekoili sen varaosanumeron kanssa ja toi sitten suodattimen tiskille. En ole vielä öljyjä vaihtanut,mutta voisko joku kattoa että mikä on se oikea varaosanumero.. Auto siis VR6 -93 ja kone AAA. Jäi vaan mietityttämään että tulikohan oikea suodatin..
-
- -
- Viesti:
-
- -
VR6:n m-ölynsuodattimen tyyppi vaihtuu jossakin 95/96 välimaastossa eli pelkän moottorityypin perusteella oikeaa suodatinta ei saa.
Mun autossa oli ostohetkellä vääränlainen suodatin, öljyt oli vaihdettu valtuutetussa merkkihuollossa. Öljy ei ollut kiertänyt suodattimen kautta ollenkaan... Siitä lähtien olen käyttänyt Fram CH5478 suodattimia. Mun Golf on -95.
Mun autossa oli ostohetkellä vääränlainen suodatin, öljyt oli vaihdettu valtuutetussa merkkihuollossa. Öljy ei ollut kiertänyt suodattimen kautta ollenkaan... Siitä lähtien olen käyttänyt Fram CH5478 suodattimia. Mun Golf on -95.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”