-94 Passatin oven kanssa ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
-94 Passatin oven kanssa ongelma
Eli minulla on ongelma -94 mallisen Passatin oven kanssa. Kahvat ovat täysin tunnottomat sekä sisällä, että ulkona. Ilmeisesti vivustoissa on jotain häikkää? Joten ajattelin kysyä, onko kenelläkään kokemusta/tietoa kyseisestä tapauksesta, kuinka oven verhoilun saa pois, vai pitääkö se rikkoa ja myöhemmin korvata uudella? Kaikki informaatio aiheesta on tervetullutta. Kiitos jo etukäteen.
-
- -
Jos kyseessä on etuovi, niin yhteensä 3 pikkuruuvia pitäisi saada pois oven takareunalta ( katso aukeavasta mallia ). En tiedä onko mahdollista? Jos ei niin varmaan pienimmät vauriot tulee pahviin sillä, että tekee ruuvien taakse viillot. Sitten oven kahvan alta 2 ruuvia pois. Seuraava vaihe onkin vaan kääntää yläreunasta sisäänpäin niin saat takareunan raolleen. Ainakin sen verran, että saat lukon auki ronkittua. Eli jos ei muuta niin viillot pahviin ruuvien taakse että saa pahvin käännettyä sisään.
-
- -
Takaovihan siitä on kiinni, eikä hirveästi tilaa ole mennä leikkelemään ovipahvia, toki kokeilla sitäkin täytyy, mikäli se onnistuisi. Toisaalta en pääse vielä hetkiin tekemään asialle mitään, joten aikaa on asiaa miettiä. Ihmeellistä kyllä, että molemmat kahvat tippuvat pelistä pois, Passatin vivustot ovat ilmeisesti vain rakennettu sillä tavalla, että niillä on jokin yhteinen kiinnityspiste lukon rungossa? Koko mekanismi on minulle täysin vieras, sillä Passat on ollut minulla vasta muutamia viikkoja...
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”