07 octavia, tuulilasi halki
Valvoja: ffp jäsenet
07 octavia, tuulilasi halki
Voiskohan olla asennusvika? Autolla ajettu 2kk:ssa 9750km, ja tänään oli lasi kuljettajan kohdalta halki n. 20cm alareunasta ylöspäin. Ei mielestäni eilen ollut kun auton pihaan toin. Sen verran selkeässä paikassa tuo on. Eli jos lämpölaajenimen on halkaissut, niin voisiko olla, että on aennettu "väärin" jännittyneeksi? Kuljettajan kohdalta yläreuna on melkein aina huurussa, ikäänkuin sieltä virtaisi kylmää ilmaa lasille..
Jos ei näy kiveniskemää niin eiköhän tuota voi takuuseen kysellä? Kannattaa erikseen painottaa kohtaa, josta lasi pysyi huurussa. Jos ajat reipasta vauhtia rampista ulos niin lasista halkeaa loputkin (koettua). Lähtökohtaisesti kokeile sulassa rampissa ;)
Itse olen huomannut, että asioita saa menemään takuuseen helpommin kun selvittää asian ensin päässään ja sitten järkevästi selittää myyjälle. Laakkosen kohdalla ei tosin aina auta =)
Itse olen huomannut, että asioita saa menemään takuuseen helpommin kun selvittää asian ensin päässään ja sitten järkevästi selittää myyjälle. Laakkosen kohdalla ei tosin aina auta =)
No kyllä tuossa on joko ollut värikynät tarinan kertomisessa vahvassa osassa tai sitten se suunnittelu/valmistusosasto on aivan hölömö.
Phaetonin eristelasi, jossa on lämmitys ja valmius sadetunnistimelle (Tunnistin tietenkin on eri osa, n.160€) kustantaa hiukan alle 1000€. Jos tsekkiläiseen laatutyöhön vedoten hinta kolminkertaistetaan niin on siinä maailman kirjat sekasin tai kate kohdallaan. Toki konsernista löytyy arvokkaampia laseja noista panssaroiduista malleista, esim. vanha kasi niin lasin hinta pahimmillaan pyörii tuolla 25-30t€ paikkeilla.
Joku jolla on oikeat ohjelmat koneessa voi varmaan katella tuon Skodan lasin hinnan.
Phaetonin eristelasi, jossa on lämmitys ja valmius sadetunnistimelle (Tunnistin tietenkin on eri osa, n.160€) kustantaa hiukan alle 1000€. Jos tsekkiläiseen laatutyöhön vedoten hinta kolminkertaistetaan niin on siinä maailman kirjat sekasin tai kate kohdallaan. Toki konsernista löytyy arvokkaampia laseja noista panssaroiduista malleista, esim. vanha kasi niin lasin hinta pahimmillaan pyörii tuolla 25-30t€ paikkeilla.
Joku jolla on oikeat ohjelmat koneessa voi varmaan katella tuon Skodan lasin hinnan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”