caddyn uutta ahdinta
Valvoja: ffp jäsenet
caddyn uutta ahdinta
vanhan ahtimen tilalle pitäisi saada uutta ahdinta, mutta mikä passaa heittämällä?
kone on 91 mk2 1.6 td golffista.
käykö tilalle esim. Garrett VNT-15 ?
tai mitä olette laittanee noihin?
kone on 91 mk2 1.6 td golffista.
käykö tilalle esim. Garrett VNT-15 ?
tai mitä olette laittanee noihin?
mulla ainakin 1.9:ssä t03 toimii vallan mainiosti.ei herää niin hyvin kylläkään kun alkuperäinen ahdin mutta jo 1500 kiekkoilla ahtoja tarvittaessa jotain 0,7.max ahdot oli viime kesänä 1.8 ja ne löytyi 3000-3400 kiekoilla.siivet muistaakseni 42/48 ja pakopesä ar 0.48.ensi kesäksi heitän alkuperäisen valusarjan mäkeen kun uusi satsi valmistuu niin odotettavissa/toivotaan parannusta heräämiseen ja lisää hönkää yläpäähan.
ot.laippoja muuten kaupan...
ot.laippoja muuten kaupan...
laitettin kanssa tossa viimeviikolla cadyyni ahdin kiinni kaverin kanssa... ahdin oli jostain audista... sen tarkempaa en tiedä... kooltaan jonkin verran volsun vakio ahdinta isompi...tällä hetkellä ajelen noin 0.8-1.0 ahdoilla ja tuntuu liikkuvan ihan kivasti,olis tarkoitus laittaa cooleri+isompiputkisto mahd.pian.....
-
- -
itse olen hankkinut turun vv-autosta laput missä oli kaikki mallit millä koneella caddyä on saanut ja alustan+jarrujen räjäytyskuvat+nuemerot,että on tehoikkaimmassa mallissa samat jarrut+alusta,kuin 1,6 dieselissä.sitten tarvittais tehopaperit ,tehoa sais olla +20% tehokkaimmasta mallista.... korjatkaa jos oon väärässä... vv-auton lapuista suuri kiitos varaosamyyjälle,oisko nimi ollu helle... kiitoksia kumminkin
-
- -
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”