audi a6 2,7 bt tekniikasta
Valvoja: ffp jäsenet
audi a6 2,7 bt tekniikasta
Onko kyseisen auton konees eroo audi s4/rs4 koneeseen noin niikun kestävyyden kannalta.eli onko paljon heikommat sisuskalut vai onko softa ja turbot ainoat erot noissa peleissä.ja mitenkä yleensä toi kone kestää tota piristämistä?
s4 ja a6 2.7t koneet on käsittääkseni samoja (myös turbot), eri teho on saatu aikaan ainoastaan eri softalla. Rs4 2.7t on sitten asia erikseen: kaikki kilkkeet on suuremmalle teholle sunniteltuja, vaikkakin vaihtokelpoisia tehottomampien 2.7t koneiden kanssa.
Kyl kai noista s4/a6 2.7t koneista sen 300-350hv saa suhteellisen luotettavasti vakioturboilla(putkea, cooleria ym. pitää vaihtaa jos lähemmäs 350hv on tavoite, pelkällä softan vaihdolla päässee 300hv nurkille), suuri tekijä turbojen kestävyydessä lienee kunnollinen koneen lämmitys ennen polkemista ja hyvälaatuisten öljyjen käyttö.
Kuulemma 400hv nurkille päässee vaihtamalla rs4 tavaraa koneeseen (turbot, ilmamäärän mittaus, polttoaineen syöttö, välijäähdytys jne. ja ilmeisesti kustomisofta tarvitaan).
Käsittääkseni (netistä lukeneena) s4/a6 2.7t koneen alakerta alkaisi olemaan kestonsa äärirajoilla jossain lähempänä 500hv.
Kyl kai noista s4/a6 2.7t koneista sen 300-350hv saa suhteellisen luotettavasti vakioturboilla(putkea, cooleria ym. pitää vaihtaa jos lähemmäs 350hv on tavoite, pelkällä softan vaihdolla päässee 300hv nurkille), suuri tekijä turbojen kestävyydessä lienee kunnollinen koneen lämmitys ennen polkemista ja hyvälaatuisten öljyjen käyttö.
Kuulemma 400hv nurkille päässee vaihtamalla rs4 tavaraa koneeseen (turbot, ilmamäärän mittaus, polttoaineen syöttö, välijäähdytys jne. ja ilmeisesti kustomisofta tarvitaan).
Käsittääkseni (netistä lukeneena) s4/a6 2.7t koneen alakerta alkaisi olemaan kestonsa äärirajoilla jossain lähempänä 500hv.
Ite ostin tuon ässän viimesyksynä ja kyllä siinä potkua piisaa, tosin noilla pikku piristeillä se on aika herkkä tuon kaasupedaalin suhteen niin kyyhdyttäessä kun hidastaessa. Ihan kiva motti se v6 on murinoineen kaikkineen ja vääntääkin kiitettävästi, 50km/h kutosvaihteella ja 1000 rpm niin vielä jaksaa... Niin ja kun siitä kulutuksesta on ainaista purnaamista niin viime vkl käytiin emännän kanssa kylpemässä, matkaa kertyi 650km ja ainetta meni 55l ajotyyli sekopäinen.. eikun sekalainen.
...varsinainen 2.7 myyntipuhe...
...varsinainen 2.7 myyntipuhe...
-
- -
- Viestit: 66
- Liittynyt: 25.8.2003 13:04
-
- -
- Viestit: 66
- Liittynyt: 25.8.2003 13:04
-
- -
- Viestit: 66
- Liittynyt: 25.8.2003 13:04
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa