Akku kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
Akku kysymys
Meinaan hommata paremman akun
Kumpi on parempi kelta kantinen optima vai exide:n deep cycle
ja missä hinnoissa noi pyörii uutena?
3.vaihtoehto olis Ground Zeron akku testissä ollu ykkönen(saksan hifi lehdessä)
Kumpi on parempi kelta kantinen optima vai exide:n deep cycle
ja missä hinnoissa noi pyörii uutena?
3.vaihtoehto olis Ground Zeron akku testissä ollu ykkönen(saksan hifi lehdessä)
Mulla on Optima keltane ja se rokkaa hyvin.
Muista kunnon akuista mulla ei ookkaa kokemusta.
Sanoisin et osta halvin kunnon akku. Et kuitenkaan tartte mitään über hifi akkua.
Itsellenikin riittäisi tavallinen akku, mutta tuon optiman sain todella halvalla niin piti ostaa pois.
Optiman hinta muistaakseni reilussa 200e:ssa.. oisko välillä 200-250e.
Muista ei sitten taas tietoa.
Optimasta sen verran että oma auto on seisomassa ollut syyskuun lopulta kylmässä hallissa.
Kävin pari päivää sitten starttailemassa sitä niin jaksoi pyörittää, mutta mystisen käynnistys häikän (kylmänä ei meinaa lähteä käyntiin) takia ei käyntiin asti lähteny.
Ja akku oli koko ajan kytkettynä kiinni.
Hifi käytöstä ei kokemusta koska ne tuo ylimääräistä painoa =)
Sulla taitaa kyseessä olla hifistely.. siihen tuo optima on melko suosittu ja yleinen.
Muista kunnon akuista mulla ei ookkaa kokemusta.
Sanoisin et osta halvin kunnon akku. Et kuitenkaan tartte mitään über hifi akkua.
Itsellenikin riittäisi tavallinen akku, mutta tuon optiman sain todella halvalla niin piti ostaa pois.
Optiman hinta muistaakseni reilussa 200e:ssa.. oisko välillä 200-250e.
Muista ei sitten taas tietoa.
Optimasta sen verran että oma auto on seisomassa ollut syyskuun lopulta kylmässä hallissa.
Kävin pari päivää sitten starttailemassa sitä niin jaksoi pyörittää, mutta mystisen käynnistys häikän (kylmänä ei meinaa lähteä käyntiin) takia ei käyntiin asti lähteny.
Ja akku oli koko ajan kytkettynä kiinni.
Hifi käytöstä ei kokemusta koska ne tuo ylimääräistä painoa =)
Sulla taitaa kyseessä olla hifistely.. siihen tuo optima on melko suosittu ja yleinen.
-
- -
- Viesti:
Lataus riittää 120ampeerinen laturia,ajossa pienillä kierroksilla vilkkuu valot,
litoksissa ei ole vikoja ja maat on kunnossa.
Virtapiuha on 50mm2,konkkakin on.
Tää topic:ki meinaa karata kysyin akuista.
litoksissa ei ole vikoja ja maat on kunnossa.
Virtapiuha on 50mm2,konkkakin on.
Tää topic:ki meinaa karata kysyin akuista.
Viimeksi muokannut jerrij, 1.1.2007 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
No myönenttäköön että jos sulla on joku kiinalainen romu akkuna niin eihän ne virtaa anna... Oletin että sulla on joku hyvä akku.
Mulla on aika tavis Exide jonka virranantokyvyksi sanotaan jotain 780 A. Eikä maksanu kun jotain 70 €.
Jos kaveris akku on ollu täys ja sun ei niin kyllä silloinkin näyttäisi akun vaihto auttavan. Kyllä se hyväkin akku tyhjenee ja vilkunta alkaa kun lataus ei riitä.
Mulla on aika tavis Exide jonka virranantokyvyksi sanotaan jotain 780 A. Eikä maksanu kun jotain 70 €.
Jos kaveris akku on ollu täys ja sun ei niin kyllä silloinkin näyttäisi akun vaihto auttavan. Kyllä se hyväkin akku tyhjenee ja vilkunta alkaa kun lataus ei riitä.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”