kansien ja alakertojen päittäin käyminen

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

brad
-
Viestit: 15
Liittynyt: 27.11.2006 18:58

kansien ja alakertojen päittäin käyminen

ViestiKirjoittaja brad » 29.12.2006 16:09

eli käykö 16v kansi suoraan esim 8v gtin alakertaan ja taas käykö 16v laatikko 8v lohkoon? 16v gtiin lohkossa on ainakin mäntien alle "ruikkivat" öljysuuttimet mut eihän ne pakolliset ole mutta pelkkää plussaa. omasta ala kerrasta tuli veivi öljypohjasta läpi toivottamaan hyvää uutta vuotta.....

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 29.12.2006 16:15

16v kansi käy muuten, mut männät on erilaiset ja 8veen männillä tuskin toimii. Lohkot, kampiakseli ja kiertokangetkin on suurinpiirtein samanlaiset.

Laatikot saa käymään ristiin, mut akselit on eri paksuiset.

brad
-
Viestit: 15
Liittynyt: 27.11.2006 18:58

ViestiKirjoittaja brad » 29.12.2006 18:01

joo täytyy metsästää toinen samanlainen. taitaa tulla vanha turhan kalliiks korjata. kiitti ny silti.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 29.12.2006 18:36

Niin lohko on hieman eri. Kiertokanget ja kampiakseli on samat.

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 29.12.2006 23:03

No kallis ja kallis. Eipä ne varaosamoottoritkaa paljoa maksa, mutta kyllähä kandee miettiä moottorin porauttamista/hoonauttamista, uusia männänrenkaita, laakereita, tiivisteitä ja tasapainottamista.. Ja jos öljysuihkuja haluat niin etsi jostain PG koneen lohko, se on samanlainen ku normi 8v, mitä puristukset on matalemmat ja alakerta paljo järeempi...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa