Minulla on vuoden -92 III-kopan 1,8 GT-Golf. Ongelmana on, että takaluukku on rakennettu niin täyteen hifiä ettei vararengas mahdu mukaan. Ilmeisestihän se on sijainnut kontin pohjalla olevassa kotelossa? Nyt siellä on vahvistin :)
Koska ajelen välillä pitkiäkin matkoja on vararengas pakko saada mukaan. Stereoita en kuitenkaan haluaisi purkaa pois. Olisiko ehdotuksia?
Itse olen miettinyt Golf Countryn kiinnitintä. Siis sitä taakse tulevaa häkkyrää. En vain ole löytänyt vielä netistä kunnon kuvaa kiinnityksestä. Onkohan mahdollista asentaa kiinnitin omaan autooni? Ja millaisia muutoksia se vaatisi? Rekisterikilpi ainakin on siirrettävä... Niin, ja mitä osat tulisivat maksamaan?
Golf III, vararenkaan paikka
Valvoja: ffp jäsenet
Paikkauspullo tai sitten rakennat hifit uudelleen niin että vararengas säilyy paikoillaan ja vararenkaan päälle tulevat tavarat (vahvistin, subit) nousevat vaikkapa saranan ja kaasujousen avustuksella tarvittaessa sen verran että renkaaseen pääsee käsiksi.
Tämmöisen kyhäelmän olen kakkoskoppaisessa Golffissa joskus nähnyt.
Tämmöisen kyhäelmän olen kakkoskoppaisessa Golffissa joskus nähnyt.
-
- -
takapenkki oli varmaan vitsi, mutta jos sinne laittaa niin ehdottomasti vöihin kiinni ettei sae vararengas tapa jos ajaa pienenkin kolarin.
Paikkauspullo on varmaan se vaivattomin vaihtoehto, muistaa vaan vaihtaa sen kahde/kolmen vuoden välein uuteen, eivät ole kovin luotettavia muutaman vuoden/talven autossa olleina.
Paikkauspullo on varmaan se vaivattomin vaihtoehto, muistaa vaan vaihtaa sen kahde/kolmen vuoden välein uuteen, eivät ole kovin luotettavia muutaman vuoden/talven autossa olleina.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”