Ne jotka tietävät pakosarjojen virtauksista enemmän kuin laki sallii, niin voivatkin kertoa kuinka eri tavalla tällaiset pakosarjat toimivat:
http://www.supersprint.com/prodotti/885901.jpg
http://www.supersprint.com/prodotti/883801.jpg
Pakosarjojen erot
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Joskus yritin laskea itselle peltisarjaa ja ilman katalysaattoria ei olisi ihan niin vaikeaa rakentaa. Tuommoinen katukäyttöön tarkoitettu 4-2-1 sarja pyritään mitoittamaan toimimaan parhaan väännön alueelle ja silloin olisi omalle sarjalle tullu mittaa muistaakseni 1,3 tai 1,4 metriä. Lyhyempi putki nostaa kierrosaluetta jolla putki toimii, samoin isommat putket.
Edit: ja yleensä kun haetaan toimivaa ratkaisua rakennetaan useita erilaisia koska moottoreissa on yksilöllisiä eroja ja esim. milloin pakoventtiili aukeaa, vaikuttaa sarjan toimintaan.
Edit: ja yleensä kun haetaan toimivaa ratkaisua rakennetaan useita erilaisia koska moottoreissa on yksilöllisiä eroja ja esim. milloin pakoventtiili aukeaa, vaikuttaa sarjan toimintaan.
Huonolla nokka-akselivalinnalla ne väännöt menetetään helpommin, kun tolla putkistolla. Ja muutenkin putkisto tulee valita sen mukaan millaista moottoria olet rakentamassa. Jos tarkoituksena on tehdä 8000r kiertävä yläkireä moottori niin en välttämättä ottais kumpaakaan noista vaan avaran 4-1 satsin.
Noita pitäis päästä kaikkia kokeilemaan ja valita sitten mikä tuntuu parhaalta.
Noita pitäis päästä kaikkia kokeilemaan ja valita sitten mikä tuntuu parhaalta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa