Suht halpaa viriä v6:seen Audiin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Suht halpaa viriä v6:seen Audiin
Eli kaikki pienet ja vähän isommatki niksit, millä Audi saadaan liikahtamaan vihasemmin. Ja älkää kertoko siitä 95 ja 98 erosta. Kaikki alle 1000 €uron olevat vinkit ovat tervetulleita.
Auto Audi 80 2.8 V6 2/92
Auto Audi 80 2.8 V6 2/92
-
- -
Kylmä fakta on:
Siihen EI OLE suht HALPAA viriä olemassakaan.
Ei pidä paikkaansa, nostin tehot 165hv -> 200++ tehoihin ja rahaa paloi laadukkaisiin osiin ja halvahkoon painemittariin ~100 eeroa. Tämä siis vanhemman matalapaine turbon virittämiseen. Mut muuten kyllä toi pitää paikkaansa :)
edit: tarkastin alkuperäistä sanamuotoa, totta ettei vapariin ole olemassa, mutta harvaan turssivehkeeseenkään tontulla saa muuta kuin lastun.
-
- -
Eikö kenelläkään ole tietoa, kokemusta ja neuvoa sytytysbokseista ja viritulpanjohdoista? Entä tulpat, iridiumi vai semmonen 360 asteen mikälie? Entä esim. pakosarja, onko hyvä vakiona, vai saisko peltisatsilla ja kunnon putkistolla niistettyä pari hepoa piiloreservistä? Ja mistä sen twisterifiltterin saa halvimmalla? Tarkotus olis saaha se 200 kihtikoipikaakkia irti tästä mörököllistä, sillä itseni toteuttaminen tulee nostamaan sen painoa tulevaisuudessa ja tarkoitus olis pysyä samassa suorituskyvyssä.
P.S. Ja jos joku tuosta minun nimimerkistä vetää herneen nessuun, niin voin vakuuttaa, että Aatukaan ei ollu niin kova Volkkaristi ku minä... (Viitaten joidenkin vastaajien selvään kyrsiintyneisyyteen)
P.S. Ja jos joku tuosta minun nimimerkistä vetää herneen nessuun, niin voin vakuuttaa, että Aatukaan ei ollu niin kova Volkkaristi ku minä... (Viitaten joidenkin vastaajien selvään kyrsiintyneisyyteen)
-
- -
Minäpä taian ottaa tästä projektin, eli "kuinka Loordi saa, vai saako 26 lisäkaakkia tonnilla". On se kumma jos pitää alkaa maksamaan ittensä kipiäksi muutaman "meetwurstipötkön" takia. =)
P.S. Avustuksia saa lähettää tilinro 800027-29099704, jotta saamme projektin nopeutumaan, ottaen huomioon, että olen opiskelija, eli tonnin viritys veis muuten kaks vuotta...
P.S. Avustuksia saa lähettää tilinro 800027-29099704, jotta saamme projektin nopeutumaan, ottaen huomioon, että olen opiskelija, eli tonnin viritys veis muuten kaks vuotta...
-
- -
- Viesti:
Eikö kenelläkään ole tietoa, kokemusta ja neuvoa sytytysbokseista ja viritulpanjohdoista?
Mulla kait jonkin asteiset viritulpanjohdot, Nologyn Hotwires vai mitkäs noi olikaan, enivei, Kaasutinekspertti noita taitaa myydä.. Ostin moiset joskus kun Beru:nkaan tavaraa ei tuntunut saavan, ja noi oli orkkisten kanssa samassa hintaluokassa, 400e.
Eroja en osaa sanoa, ehkä ina enempi vääntöä ihan alarekisteriin. Toisaalta, voi olla että kuvittelenkin, koska vanhat tulpanjohdot saattaneet olla ehtoopuolla pidemmän aikaakin. Nämä havainnot siis ahdetussa 3b moottorissa.
Taas kerran, onnea viriprokkikseen. Kerro toki sitten tännekin miten tuo 1ke riitti.. :)
Kyllähän noista on 200hv otettu, itselläkin on tuo modaus mielessä/edessä. Halpaahan tuo ei ole, ei vaparin kohdalla koskaan.
Sauraavilla pääsee alkuun: kaasuläpän modifiointi, RS:n maf, lastu ja intake kitti. Orkkis pakosarja on melko kökkö, mutta kyllä tuostakin kannattaa pahimmat purseet putsata pois. Keskimmäiset vaimentimet pois ahdistamasta. Vakionokat riittävät melko hyvin.
Ameriikan firma myi tuohon halpaa lastua ja inatke kittiä, olisko ollut yhteensä ~250talaa, laitan linkin kunhan muistan firman. Tiedä sitten kuinka hyvä tuollainen lastu on, mutta tuon oman boksin voisi koemielessä tuonne jenkkilään lähettää ja koittaa. Täytyy tosin melkein käydä sitten heti dynossa tsekkaamassa seokset.
Pakosarjat tuohon kannattaisi tehdä mutta halvalla niitä ei mistään saa.
Nokkien vaihdosta en oikein ole vielä muokannut itselleni käsitystä :)
Sauraavilla pääsee alkuun: kaasuläpän modifiointi, RS:n maf, lastu ja intake kitti. Orkkis pakosarja on melko kökkö, mutta kyllä tuostakin kannattaa pahimmat purseet putsata pois. Keskimmäiset vaimentimet pois ahdistamasta. Vakionokat riittävät melko hyvin.
Ameriikan firma myi tuohon halpaa lastua ja inatke kittiä, olisko ollut yhteensä ~250talaa, laitan linkin kunhan muistan firman. Tiedä sitten kuinka hyvä tuollainen lastu on, mutta tuon oman boksin voisi koemielessä tuonne jenkkilään lähettää ja koittaa. Täytyy tosin melkein käydä sitten heti dynossa tsekkaamassa seokset.
Pakosarjat tuohon kannattaisi tehdä mutta halvalla niitä ei mistään saa.
Nokkien vaihdosta en oikein ole vielä muokannut itselleni käsitystä :)
-
- -
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”