caddyn taka-akselin madallus???
Valvoja: ffp jäsenet
caddyn taka-akselin madallus???
tarvis madaltaa caddya elikkäs laittaa taka-akseli jousipakan ylä puolelle,mitäs kaikkea pitää ottaa huomioon ennen kun ryhdyn kyseiseen hommaan ja mitä muutosia joutuu tekemään että kaikki toimis projektin jälkeenkin???
eipä siinä oikeen suuria ihmeellisyyksiä ole, kaverin käddyyn tuo operaatio tehtiin, akselia jousipakassa kiinni pitävät u-pultit ei auennu suosiolla, ne kannattaa varautua uusimaan. ja hitsaamaanhan siinä joutuu myös, eli mig hyvä olla lähettyvillä.tunkkeja, pukkeja, avaimia riittävästi, rälläkkä ja hitsauskone. ei kait siihen muuta tarvi. :)
http://www.bullock-style.de/golfshop/in ... cts_id=638
Itse tein akseliflipin noilla bullock-stylen palikoilla. Ei tarvi tehdä mitään muutoksia ja helppo palauttaa alkuperäiseksi. Miinuspuolena hinta. Nuo ei toki olisi vaikeat tehdä itsekkään jos tarvittavat työkalut löytyy.
Ja akseliflipin lisäksi mulla on lisäksi jousia taottu hieman suoremmaksi. Jos jouset on vielä ryhdissään, niin pelkällä akseliflipillä ei mitään huippumatalaa tule.
Ja kannattaa varautua siihen, että yksikään pultti ja mutteri ei aukea suosiolla... ;)
Itse tein akseliflipin noilla bullock-stylen palikoilla. Ei tarvi tehdä mitään muutoksia ja helppo palauttaa alkuperäiseksi. Miinuspuolena hinta. Nuo ei toki olisi vaikeat tehdä itsekkään jos tarvittavat työkalut löytyy.
Ja akseliflipin lisäksi mulla on lisäksi jousia taottu hieman suoremmaksi. Jos jouset on vielä ryhdissään, niin pelkällä akseliflipillä ei mitään huippumatalaa tule.
Ja kannattaa varautua siihen, että yksikään pultti ja mutteri ei aukea suosiolla... ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”