Mistä blow off valve 4 golffiin?
Valvoja: ffp jäsenet
Mistä blow off valve 4 golffiin?
Kattelin tossa remixed ridesiä ja A4 1.8T :ssä näytti tommonen olevan, mistä semmonen kannattaa ostaa?
alan liikkeitä on kymmeniä...
http://www.mpm-performance.com/
http://www.edenperformance.com/
http://www.doc-power.com/
ja monia muita
http://www.mpm-performance.com/
http://www.edenperformance.com/
http://www.doc-power.com/
ja monia muita
Voi toimia tai olla toimimatta. Pari tapausta tiedän ettei toimi, muutamia tiedän että toimii. Noh...toimii ja toimii...itsellänikin seokset menee hetkittäin sekaisin (heittää rikkaalta laihalle kaasun löysäämisen jälkeen tyhjäkäynnillä) jos sen ongelmaksi haluaa mieltää, mutta käytön kannalta normaaliajossa ei ole ollut ongelmia, niin kesällä kuin talvellakaan. Siltikin, bypassilla toimii parhaiten.
-
- -
- Viestit: 148
- Liittynyt: 23.7.2003 8:17
Onko sulla autossa jonkun viriohjelma vai onko vielä vakio tältäosin? Entäs sitten dumpin säätöasetus, eli kuinka auki venttiili on? Niin "auki" kuin sen saa vai tyyliin puoliksi auki?
Toi mainittu ongelma taisi olla eräässä Octavia RS:ssä, missä on ei-säädettävä dumppi + MTM:n viriohjelma, vai puhuuko Tero jostain muusta tapauksesta? Ei kuulu toimivan vieläkään, vaikka Forge on nakattu mäkeen ja ECU:n virheilmoitukset kuitattu.
Toi mainittu ongelma taisi olla eräässä Octavia RS:ssä, missä on ei-säädettävä dumppi + MTM:n viriohjelma, vai puhuuko Tero jostain muusta tapauksesta? Ei kuulu toimivan vieläkään, vaikka Forge on nakattu mäkeen ja ECU:n virheilmoitukset kuitattu.
-
- -
- Viestit: 148
- Liittynyt: 23.7.2003 8:17
Tällainen suhnalaite löytyi tuolta Hevosvoima.com:ista;
http://www.hevosvoima.com/site/tuotekuv ... ct_suh.jpg
ja itse tuotteen speksit 2. alimmaisena sivulla;
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet ... ng=0&tid=7
http://www.hevosvoima.com/site/tuotekuv ... ct_suh.jpg
ja itse tuotteen speksit 2. alimmaisena sivulla;
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet ... ng=0&tid=7
-
- -
- Viestit: 36
- Liittynyt: 18.8.2006 23:37
- Viesti:
Vähäpäästöisen turbomoottorin muuttaminen mekaanisesti tai ohjelmallisesti rinnastetaan moottorin vaihtoon. Käsittää kaikkia moottorin apulaitteita.
Kun lakia tulkitaan pilkulleen niin näin on. Jää katsastus henkilölle melko vapaat kädet.
Esimerkki: 1.8 T moottorin ilmansuodatin vaihdetaan ei alkuperäiseksi rinnastettavaan paneelisuodattimeen= moottorin vaihto.
Liikenneministeriön sivuilta:
4. Ahtimen tai ahtoilman jäähdyttimen asentaminen tai ahtimella varustetun moottorin muuttaminen rinnastetaan moottorin vaihtoon.
Kun lakia tulkitaan pilkulleen niin näin on. Jää katsastus henkilölle melko vapaat kädet.
Esimerkki: 1.8 T moottorin ilmansuodatin vaihdetaan ei alkuperäiseksi rinnastettavaan paneelisuodattimeen= moottorin vaihto.
Liikenneministeriön sivuilta:
4. Ahtimen tai ahtoilman jäähdyttimen asentaminen tai ahtimella varustetun moottorin muuttaminen rinnastetaan moottorin vaihtoon.
Viimeksi muokannut jad, 21.12.2006 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tottahan toki hylkäys tulee, jos päästöt menevät liian korkeiksi... silloinhan se on päästöistä kiinni, ei dumpista. Se vasta olisikin näky, jos katsastusmies antaisi korjausneuvoja (eli dumppi pois ja by pass tilalle)... Onhan noita saatu toimimaankin (jopa päästöjenkin puolesta), mutta itselle ei oikein istu...
Aivan, sekoittaa 100% varmuudella käytönaikaisia päästöjä. Lisäksi kyseessä on ahtimen jälkeinen komponentti mikä muistaakseni tulikintaohjeen mukaan rinnastetaan moottorinvaihtoon. Yleisesti ei-E-hyväksyttyihin saa vaihtaa imupuolen ennen ahdinta millaiseksi haluaa, kuten myös ahtimen jälkeen pakopuolta, kaikki muutokset siltä väliltä rinnastetaan moottorinvaihtoon (tämä välillä hataran muistin mukaan, ilman faktojen tarkistusta). E-hyväksytyt autothan ovat sitten vielä asia erikseen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa