g-ahdin PB moottoriin.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

g-ahdin PB moottoriin.

ViestiKirjoittaja Pete`` » 5.12.2006 19:28

Elikäs tälläinen pieni kysymys nousi että käykö tämä g60 ahdin suoraan tähän PB moottoriin? vai pitääkö tehdä minkälaisia muutoksia koneeseen? Koska kun tuolta kahtelin niin kaiken järjen mukaan koneen täytyisi olla melkein samanlainen. lukottakaa jos on turha.
Viimeksi muokannut Pete``, 6.12.2006 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 5.12.2006 19:30

No on siinä ainakin suuremmat puristukset kuin PG:ssä. Lisäksi paljon muuta. Ja miten niin "täytyy olla samanlainen"?

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 5.12.2006 19:31

elikkäs ei mene heittämällä paikalleen?

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 5.12.2006 19:33

No heittämällä ei mene varmasti.

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 5.12.2006 19:34

joo. no lisää tehoja olisi saatava mutta ahtamaan ei kehtaisi ruveta eikä ole aikaa eikä paikkaa.

ahtamaan ei kehtaisi ruveta muuta kuin tuolla g ahtimella.

onkos sitten gti:n ja g60:n jarrut samanlaiset vai pitääkö jarruja päivittää?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 6.12.2006 15:57

geessä isommat etujarrut eli 280mm

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 6.12.2006 19:03

kiitoksia tiedosta. elikkäs ahdin kävisi pienellä moottorin muuttamisella paikalleen ja jarrut pitäisi laittaa geestä.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 6.12.2006 19:29

Pienellä muuttamisella? Eli kaikki mitä on lohkon sisä- ja ulkopuolella...

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 6.12.2006 19:39

niin no sitten onko se enää niin pientä :D

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 6.12.2006 21:34

Lohkokaan ei oo sama... Mutta kampiakseli on ja kansi nokkaa sekä pakovenoja lukuunottamatta.

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 6.12.2006 21:37

elikkäs onko siis mahdollista saada pienillä muutoksilla se ahdin kiinni? tiedän kyllä että eroa koneilla on. haluan vain tuon tietää että onnistuuko.

minkälaisissa hinnoissa g-laderit muuten pyörii?

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 7.12.2006 1:15

uutena aika kalliita. joku eatoni varmaan irtoo halavemmalla. käytetyn saattaa saada hyväänkin hintaa, mutta taas toisaalta mitä sillä tekkee jos leipoo kiinni ihan just/ei jaksa enää ahtaa kunnolla`?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 7.12.2006 1:29

Sinänsä tyhmä kysymys että onnistuuko, kaikki tässä maailmassa onnistuu kunhan on rahaa ja taitoa (taikka jälkimmäisen puuttuessa ihan hitosti rahaa teettää hommat jollain). Jos ahtimen haluat kiinni siihen koneeseen, niin ainoa mitä tarvitset on ahdin, kiinnitysjalka, hihnaveto, öljynsyöttö ja imu/paineletkut. Lopputulos kyllä äkkiä on kasa hajonnutta rautaa kun ottaa käyttöön.

Kyllä tuntuisi sinun tapauksessa olevan järkevintä että laitat vain sen koko G60 koneen sinne konetilaan. Perusmoottorin hinnanlisä on aika pieni pelkän ahtimen hintaan verrattuna. Käytetyt ehjät ahtimet on siinä alta tonnin luokkaa.

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 7.12.2006 15:10

niin olisihan se tekniikan vaihtokin yksi vaihtoehto mutta ei ole paikkaa ja kun opiskelija oon niin aikakin kortilla. ja tekniikka pakettiin uppoaa aika paljon rahaa. ja jos se ahtimen laittaisin niin ei sillä paljoa tehoa haettas. muutama lisä poni :D

ja antsa eihän sillä sillon mitään tekkään jos hajoaa :D

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 7.12.2006 15:49

niin olisihan se tekniikan vaihtokin yksi vaihtoehto mutta ei ole paikkaa ja kun opiskelija oon niin aikakin kortilla. ja tekniikka pakettiin uppoaa aika paljon rahaa. ja jos se ahtimen laittaisin niin ei sillä paljoa tehoa haettas. muutama lisä poni :D


Kyllä toi tekniikka on nopeampi vaihtaa kuin laittaa toi ahdin tohon moottoriin

ja taitaa tulla halvemmaks laittaa se koko tekniikka G:stä

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 7.12.2006 16:12

ja taitaa tulla halvemmaks laittaa se koko tekniikka G:stä



tuotako mieltä olet? kerros mistä saa halvalla tekniikan.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 7.12.2006 16:17

MDComprex taitaa olla oikea paikka kysellä tuollaista tekniikkaa. Mutta jos kerran rahaa ei ole niin kannattaa suosiolla unohtaa kaikki tehonlisäystoiveet sillä tyhjästä on paha nyhjästä.

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 7.12.2006 16:18

joo no kai se on niin. mutta jos töitä tekemällä sais sen tarvittavan määrän rahaa. mutta kaikki on vain arvailua.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.12.2006 21:35

Itseltäkin yksi tekniikka vapaútuu kesällä mutta siihen on vielä aikaa. mahdollisesti aikaisemminkin jos tallipaikka löytyy.

Pete``
-
Viestit: 157
Liittynyt: 6.3.2006 21:10

ViestiKirjoittaja Pete`` » 7.12.2006 22:07

jep mutta ilmoittelehan kun tekniikka on vapaana. niin katsellaan onko rahaa kourassa :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa