360 vs 270 degree firing interval Triumph m-p:ssä ??

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

erajorma
-
Viestit: 86
Liittynyt: 29.9.2003 18:01

360 vs 270 degree firing interval Triumph m-p:ssä ??

ViestiKirjoittaja erajorma » 5.12.2006 13:19

Ei liity volkkareihin,mutta kuka selittää mitä tuo tarkoittaa.Ilmeisesti sama moottori eri pyörämallissa ja eri asteilla? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Nyt tietäjät huomio,selittäkää "kansantajuisesti " .Kiitos.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 5.12.2006 14:57

At the heart of the machine lies the 790cc DOHC eight-valve parallel twin engine with a 270 degree firing angle, instead of the usual 360 degree firing angle crankshaft. This bottom-end configuration gives the engine an uneven firing-order and produces the Bonneville America's distinctive and unmistakable off-beat exhaust note. The deep exhaust tone exits through chromed slash-cut mufflers.

erajorma
-
Viestit: 86
Liittynyt: 29.9.2003 18:01

ViestiKirjoittaja erajorma » 5.12.2006 16:44

Kiitos,voiko joku suomentaa sana sanalta vielä? Periaatteessa luulen ymmärtäväni...:)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 18 vierailijaa