yksi caddy vielä lisää
Valvoja: ffp jäsenet
yksi caddy vielä lisää
Kun noita cädejä sikiää niinku sieniä sateella niin laitetaan ny pari kuvaa omastakin.
Tuollainen tuli ostettua tilapäisessä mielenhäiriössä kesällä.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/cady.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/cady1.jpg
Ja tähän on tultu.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/1cady.jpg
Lisää kuvia tulee vielä joskus.
Tuollainen tuli ostettua tilapäisessä mielenhäiriössä kesällä.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/cady.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/cady1.jpg
Ja tähän on tultu.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/1cady.jpg
Lisää kuvia tulee vielä joskus.
eli tuo on 1.6 kiisseli vuosimallia 86
Kone tuntui olevan ostohetkellä hyvässä kunnossa (ajettu 205 tkm), joten sille ei tehty muuta kuin tiivisteiden, suodattimien ja öljyjen vaihto.
Pellit oli alhaalta aika lahot, mutta on sitä huomattavasti ruosteisempiakin yksilöitä nähty monta. Ovet oli pahimmat. Niistä joutui poistamaan 5cm korkeat soirot koko oven mitalta kummastakin
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/ovi.jpg
Sisusta oli parhaimmat aikansa nähnyt ja etupuskurin rungosta oli puolet maatunu pois.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/sisus.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/puskuri.jpg
Musiikista huolehtii Lava-merkkinen mp3-soitin, sopii ainakin nimen puolesta hyvin. Vahvistimena on 4-kanavainen monacorin carpower, takaseinässä magnatin 5varttiset koaxiaalit ja ovissa spl:n 5varttiset. Penkkien alla 8" subit.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/sisus1.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/ovipahvi.jpg
Penkit on ilmeisesti peräisin jostain Mazdasta..? Ne päällystettiin audin mukana tulleilla Tammersuojan istuinpäällisissä. Eihän se 80:n merkkikohtainen sarja
aivan täydellisesti istu, mutta kyllä se siitä asettuu ajan mukana.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/penkit.jpg
Kone tuntui olevan ostohetkellä hyvässä kunnossa (ajettu 205 tkm), joten sille ei tehty muuta kuin tiivisteiden, suodattimien ja öljyjen vaihto.
Pellit oli alhaalta aika lahot, mutta on sitä huomattavasti ruosteisempiakin yksilöitä nähty monta. Ovet oli pahimmat. Niistä joutui poistamaan 5cm korkeat soirot koko oven mitalta kummastakin
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/ovi.jpg
Sisusta oli parhaimmat aikansa nähnyt ja etupuskurin rungosta oli puolet maatunu pois.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/sisus.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/puskuri.jpg
Musiikista huolehtii Lava-merkkinen mp3-soitin, sopii ainakin nimen puolesta hyvin. Vahvistimena on 4-kanavainen monacorin carpower, takaseinässä magnatin 5varttiset koaxiaalit ja ovissa spl:n 5varttiset. Penkkien alla 8" subit.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/sisus1.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/ovipahvi.jpg
Penkit on ilmeisesti peräisin jostain Mazdasta..? Ne päällystettiin audin mukana tulleilla Tammersuojan istuinpäällisissä. Eihän se 80:n merkkikohtainen sarja
aivan täydellisesti istu, mutta kyllä se siitä asettuu ajan mukana.
http://i2.photobucket.com/albums/y10/rattler100/penkit.jpg
Viimeksi muokannut rattler, 29.11.2006 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perustuisikohan se nyt sitten tähän pykälään:
Yksinomaan tavarankuljetukseen tarkoitettu pakettiauto on verosta vapaa, jos sen kantavuus on vähintään 600 kilogrammaa ja jos sen:
1) yhtenäisen tavaratilan 2 momentin mukaisesti laskettava tilavuus on vähintään 3 kuutiometriä,
2) avoimen tavaratilan pituus on vähintään 1,85 metriä tai
3) umpinaisen tavaratilan sisäkorkeus on vähintään 1,30 metriä ja sisäpituus vähintään 0,80 metriä sekä avoimen tavaratilan pituus vähintään 1,50 metriä.
Pakettiauton tavaratilan tilavuus määrätään seuraavasti:
1) Tavaratilan pinta-ala mitataan kolmelta tasolta suorakulmaisesti siten, että huomioon otetaan tavaratilan lattiataso, 0,60 metriä sen yläpuolella oleva taso sekä taso, johon tavaratilan korkeus mitataan. Mainittujen suorakulmioiden pituus on ensiksi alkavan ja ensiksi päättyvän suorakulmion alku- ja päättymiskohtiin asetettujen pystysuorien tasojen välinen etäisyys. Pinta-alojen mittaamisessa käytettäviä suorakulmioita määräävien tasojen tulee olla yhdensuuntaisia. Suorakulmiot sijoitetaan siten, etteivät auton tavaratilan rakenteet leikkaa niitä 3 kohdassa mainittuja rakenteita lukuun ottamatta. Alimman ja ylimmän tason välisen etäisyyden tulee olla vähintään 1,30 metriä ja ylimmän suorakulmion pituuden vähintään 1,20 metriä ja leveyden auton keskilinjan suhteen symmetrisesti vähintään 0,80 metriä. Jos alinta tasoa leikkaavia rakenteita on enemmän kuin 40 prosenttia tuolla tasolla sijaitsevan suorakulmion pinta-alasta, taso sijoitetaan mainittujen rakenteiden yläpuolelle.
2) Tavaratilan korkeus on pinta-alojen määräämisessä käytettävien alimman ja ylimmän tason välinen etäisyys.
3) Tavaratilan tilavuus on 1 kohdassa tarkoitettujen pinta-alojen keskiarvon ja 2 kohdassa tarkoitetun korkeuden tulo vähennettynä alinta tasoa leikkaavien, pyöräkoteloista, moottorista tai voimansiirrosta johtuvien ajoneuvon rakenteiden tilavuudella.
Avoimella tavaratilalla varustetun pakettiauton tavaratilan pituus mitataan tavaratilan ylälaitojen tasolta 1,20 metrin levyiseltä alalta tavaratilan etuseinämästä takaseinämään. Jos tavaratila pyöräkoteloita huomioon ottamatta on tätä alempaa näin saatua mittaa lyhyempi, tämä lyhyempi mitta katsotaan tavaratilan pituudeksi.
Yksinomaan tavarankuljetukseen tarkoitettu pakettiauto on verosta vapaa, jos sen kantavuus on vähintään 600 kilogrammaa ja jos sen:
1) yhtenäisen tavaratilan 2 momentin mukaisesti laskettava tilavuus on vähintään 3 kuutiometriä,
2) avoimen tavaratilan pituus on vähintään 1,85 metriä tai
3) umpinaisen tavaratilan sisäkorkeus on vähintään 1,30 metriä ja sisäpituus vähintään 0,80 metriä sekä avoimen tavaratilan pituus vähintään 1,50 metriä.
Pakettiauton tavaratilan tilavuus määrätään seuraavasti:
1) Tavaratilan pinta-ala mitataan kolmelta tasolta suorakulmaisesti siten, että huomioon otetaan tavaratilan lattiataso, 0,60 metriä sen yläpuolella oleva taso sekä taso, johon tavaratilan korkeus mitataan. Mainittujen suorakulmioiden pituus on ensiksi alkavan ja ensiksi päättyvän suorakulmion alku- ja päättymiskohtiin asetettujen pystysuorien tasojen välinen etäisyys. Pinta-alojen mittaamisessa käytettäviä suorakulmioita määräävien tasojen tulee olla yhdensuuntaisia. Suorakulmiot sijoitetaan siten, etteivät auton tavaratilan rakenteet leikkaa niitä 3 kohdassa mainittuja rakenteita lukuun ottamatta. Alimman ja ylimmän tason välisen etäisyyden tulee olla vähintään 1,30 metriä ja ylimmän suorakulmion pituuden vähintään 1,20 metriä ja leveyden auton keskilinjan suhteen symmetrisesti vähintään 0,80 metriä. Jos alinta tasoa leikkaavia rakenteita on enemmän kuin 40 prosenttia tuolla tasolla sijaitsevan suorakulmion pinta-alasta, taso sijoitetaan mainittujen rakenteiden yläpuolelle.
2) Tavaratilan korkeus on pinta-alojen määräämisessä käytettävien alimman ja ylimmän tason välinen etäisyys.
3) Tavaratilan tilavuus on 1 kohdassa tarkoitettujen pinta-alojen keskiarvon ja 2 kohdassa tarkoitetun korkeuden tulo vähennettynä alinta tasoa leikkaavien, pyöräkoteloista, moottorista tai voimansiirrosta johtuvien ajoneuvon rakenteiden tilavuudella.
Avoimella tavaratilalla varustetun pakettiauton tavaratilan pituus mitataan tavaratilan ylälaitojen tasolta 1,20 metrin levyiseltä alalta tavaratilan etuseinämästä takaseinämään. Jos tavaratila pyöräkoteloita huomioon ottamatta on tätä alempaa näin saatua mittaa lyhyempi, tämä lyhyempi mitta katsotaan tavaratilan pituudeksi.
juurikin näin. eli se kova kate tekee siitä tavaratilarakenteesta umpinaisen jolloin korkeutta pitäisi olla tuo 1.3metriä. ja vielä se tilavuusmääritelmä päälle.
tähän perustuu juuri nämä ihanaiset kattoakin korkeammalla lasikuitukopilla varustetut kuriiri-caddyt (sekä myöskin uudemmista laitteista tälläkin palstalla tuttu patti-caddy ;)
pressu on joustava kate ja antaa tavaraa myöten periksi, jolloin tavaratila säilyy avoimena.
e: ai nuo on oikeen tammersuojan tekeleet nuo penkinpäälliset.. omassa kakkiksessa oli juurikin samanlaiset paikallaan kun sen ostin. ei ole enää.
tähän perustuu juuri nämä ihanaiset kattoakin korkeammalla lasikuitukopilla varustetut kuriiri-caddyt (sekä myöskin uudemmista laitteista tälläkin palstalla tuttu patti-caddy ;)
pressu on joustava kate ja antaa tavaraa myöten periksi, jolloin tavaratila säilyy avoimena.
e: ai nuo on oikeen tammersuojan tekeleet nuo penkinpäälliset.. omassa kakkiksessa oli juurikin samanlaiset paikallaan kun sen ostin. ei ole enää.
caddy oli liikentees parisen kuukautta ja nyt se on taas paloissa tallinperukoilla.
Nyt kun on hitsikin hommattu niin käydään kori läpi ja eiköhän se ulkomuotokin siinä samalla vähäsen muutu.
Piti tehdä täs välillä tuosta ehjä peli kesäksi. Pyörä on valmis, mut kuvia ei vielä ole.
Jotakin kuvia maalausyritysten tuloksista, kate, tankki.
Saas ny nähdä viittiikö tuosta caddyn tulevaisuudesta pitää juttua yllä.
Nyt kun on hitsikin hommattu niin käydään kori läpi ja eiköhän se ulkomuotokin siinä samalla vähäsen muutu.
Piti tehdä täs välillä tuosta ehjä peli kesäksi. Pyörä on valmis, mut kuvia ei vielä ole.
Jotakin kuvia maalausyritysten tuloksista, kate, tankki.
Saas ny nähdä viittiikö tuosta caddyn tulevaisuudesta pitää juttua yllä.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa