Aikeissa ostaa jompi kumpi; automaatti ja tai syncro 2,5 TDI T4 paku. Yritin etsiä haulla tietoa ja löysinkin jotakin, mutta jäin kaipaamaan tarkempia kokemuksia automaattilaatikolla varustetusta versiosta ja tai sitten syncrosta?
-Käsittääkseni syncroa ei ole ollut saatavilla automaattina.
Mitkä ovat näiden autojen "heikot kohdat", siis jotka käytännössä kannattaa tarkistaa?
Entä polttoaineen käytännön kulutus automaatti ja tai syncro ?
-Luonnollisesti lienevät kumpikin jonkin verran isompi kulutteisia, kuin manuaali, mutta kuinka paljon?
Kummankin käyttökokemukset siis tervetulleita! Auttakaa miestä autokuumeessa, thans`!
VW Transporter 2,5 TDI automatic vs. syncro
Valvoja: ffp jäsenet
VW Transporter 2,5 TDI automatic vs. syncro
...Ja lisäksi vielä, että kuinka nuo otsikon mukaiset vaihtoehdot kestää? Ymmärrän, että ovat ns. tapauskohtaisia ja autot yksilöitä ja käyttäjistä kiinni, mutta toivottavasti saan näin viriteltyä keskustelua...
...Kiitoksia varoituksista. Onko muita kokemuksia? Kertokaa ihmeessä, niin saisi vähän tuo autokuume lievitystä.
Entä syncro ja sen kestävyys, "heikot kohdat", polttoaineen kulutus ym. seikat tervetulleita.
Onko olemassa jotakin vuosimalli rajaa, joissa kaikkiin tuli vakiovarusteeksi ABS-jarrut?
-Olen nähnyt joitakin 90-luvun loppupuolen autoja, jossa on jo ko. jarrut ja sitten taasen joitakin 2000-luvun yksilöitä, joissa ei olekaan ABS:ja
Entä syncro ja sen kestävyys, "heikot kohdat", polttoaineen kulutus ym. seikat tervetulleita.
Onko olemassa jotakin vuosimalli rajaa, joissa kaikkiin tuli vakiovarusteeksi ABS-jarrut?
-Olen nähnyt joitakin 90-luvun loppupuolen autoja, jossa on jo ko. jarrut ja sitten taasen joitakin 2000-luvun yksilöitä, joissa ei olekaan ABS:ja
...Ja onkos tietoo kenelläkään ko. autojen polttoaineen kulutuksesta? -En nyt haluaisi mitään mahdonta "syöppöä". Pitäneekö Veijo Esson baarissa kuullut puheet paikkansa, että ko. vehkeet olisi aika tavalla runsaampi kulutteisia - siis ratkaisevasti enempi kulutteisia.
Siis mikä mahtaa olla automaatin ja syncron "kulutuslisä" tavan T4:seen verrattuna, käytännössä?
Onko omia kokemuksia, niin voisi jättää noi esson baarin jutut unholaan...
Auttakaa autokuumeessa ja yrittäkää puhua järkeä automaatti vs. syncro-kuumeeseen!
Siis mikä mahtaa olla automaatin ja syncron "kulutuslisä" tavan T4:seen verrattuna, käytännössä?
Onko omia kokemuksia, niin voisi jättää noi esson baarin jutut unholaan...
Auttakaa autokuumeessa ja yrittäkää puhua järkeä automaatti vs. syncro-kuumeeseen!
Syncron kulutus
T4 Syncro 2.5 Tdi 102 hp (pitkä korimalli) vie n. 8 - 10 litraa. Matka-ajossa 100 km/h vauhdissa pääsee alle 8 litran.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 29 vierailijaa