Golfiin Jetan valot ja maski?
Valvoja: ffp jäsenet
Golfiin Jetan valot ja maski?
Onko joku tehnyt ko. projektia tai tietää miten se luonnistuu? Onko mahdollista melko helpoilla toimenpiteillä vai vaatiiko rajuja muutoksia? Mitä osia menee vaihtoon ja miten ne istuu uuteen koriin? Tuosta noin vaan vai pienellä sovittelulla, kuinka pienellä? Pienetkin tiedonrippeet ovat tarpeellisia! Kiitos!
EDIT: Joo niin mk2 golffi kyseessä. Ajattelinkin että jotain jäi puuttumaan :D Kiitokset jokatapauksessa opalle, sieltä ne kaikki tais jo tullakkin :)
EDIT: Joo niin mk2 golffi kyseessä. Ajattelinkin että jotain jäi puuttumaan :D Kiitokset jokatapauksessa opalle, sieltä ne kaikki tais jo tullakkin :)
Viimeksi muokannut Puzkis, 23.8.2006 8:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos nyt on kyse kakkoskopan golffista / jetasta 84-91 ni ihan pulttaa pois ja uutta kiinni hommalla selviit.
vaihtoon päätyy umpiot, maski ja lukkopelti eli se metalli käikäle jossa umpiot maski ja konepellin lukko osa on kiinni.
Jos taas on kyse mk 5 golfista / jetasta ni ei sitten niin mitään hajua.
vaihtoon päätyy umpiot, maski ja lukkopelti eli se metalli käikäle jossa umpiot maski ja konepellin lukko osa on kiinni.
Jos taas on kyse mk 5 golfista / jetasta ni ei sitten niin mitään hajua.
Laskin tässä motonetin osien hinnoilla että jonku 130e tekee Jettaan Golfin keula nelivaloilla ( OO=*=OO ), ei mitenkään paha hinta kun ajattelee että sellasia valmispaketteja oli jossain myynnissä 300 euroon... huhhuh, vähän ilmaa hinnoissa :)
Tosin, en ole varma laskinko tohon laskelmaani sitte just oikealla pellillä..
Taas jos Golfiin jetan keulan meinaa niin se tulee kalliimmaks kun Jetan umpiot on kalliimmat kun Golfin pyörylät.
Melkein vois olla helpoin vaihtaa keuoloja päittäin Golfin ja Jetan omistajan kans, tarttis ku irrottaa ja laittaa paikalleen, osien kulut olis 0 euroa :)
Tosin, en ole varma laskinko tohon laskelmaani sitte just oikealla pellillä..
Taas jos Golfiin jetan keulan meinaa niin se tulee kalliimmaks kun Jetan umpiot on kalliimmat kun Golfin pyörylät.
Melkein vois olla helpoin vaihtaa keuoloja päittäin Golfin ja Jetan omistajan kans, tarttis ku irrottaa ja laittaa paikalleen, osien kulut olis 0 euroa :)
Jetassa se lista on suora, golffissa on lampulle kolo --> http://i97.photobucket.com/albums/l216/velemu/IMG_0500000000000000.jpg
Mut ei kai niiden nyt sentään saman väriset pidä olla..
Mut ei kai niiden nyt sentään saman väriset pidä olla..
golf / jetta
mulla on golffissa jetan keula elikkä maski ja valot ja luomi, valojen kiinnikkeet umpion takaosassa huonos kondikses mutta pysyvät kyllä kiinni, samoin maskin yläreunan kiinnikkeet huonos hapes, mutta maski kyllä pysyy loistavasti kiinni ja täydessä käytössä joka päivä, voin vaihtaa melkeenpä päiksee golffin tuplavalomaskiin + valoihin ja luomeen :)
En viittiny uutta aihetta alottaa, tässä netistä kuvia katellessa tuli mieleen miten helpolla Golfiin eli Jettaan sais tuollasen T3 Transporterin/Caravellen maskin sovitettua? Niin ja valot tietysti. Tarkotan siis sitä kanttisille valoille tarkotettua maskia, mutta toki se pyöreälamppunenki versio ois kiva vaihtoehto Jettaan/Golfiin.
Eli sattusko jollain olemaan pihassa tai naapurin pihassa tai parkkipaikalla sopivasti hollilla tuollanen T2 (?) tai T3 Caravelle/Transporter mistä vois maskin mitat käydä ottamassa? Porukoilla ois sellasia pariki mutta en nyt ihan heti oo sinne menossa... :)
Mulla sellanen epäilys olis että ko. Transporter olis leveämpi kuin Jetta/Golf, eli maskikin ois leveämpi, mikä sinänsä ei tuota ongelmia, pala sieltä ja täältä ja liimaus.
Mutta mitenkä hyvin pyöreälamppusessa sattuis valot yhteen Golfin maskin kanssa, onko yhtä reunassa vai joutuuko täytepaloja viritellä? Tai kanttisessa, saako Jetan valot sopimaan siihen vai onko helpompaa tehä kiinnikkeet uusiks ja laittaa Transporterin kanttiset valot?
Kukaan ei varmaan oo aikasemmin tehny tuollasta operaatiota?
Eli sattusko jollain olemaan pihassa tai naapurin pihassa tai parkkipaikalla sopivasti hollilla tuollanen T2 (?) tai T3 Caravelle/Transporter mistä vois maskin mitat käydä ottamassa? Porukoilla ois sellasia pariki mutta en nyt ihan heti oo sinne menossa... :)
Mulla sellanen epäilys olis että ko. Transporter olis leveämpi kuin Jetta/Golf, eli maskikin ois leveämpi, mikä sinänsä ei tuota ongelmia, pala sieltä ja täältä ja liimaus.
Mutta mitenkä hyvin pyöreälamppusessa sattuis valot yhteen Golfin maskin kanssa, onko yhtä reunassa vai joutuuko täytepaloja viritellä? Tai kanttisessa, saako Jetan valot sopimaan siihen vai onko helpompaa tehä kiinnikkeet uusiks ja laittaa Transporterin kanttiset valot?
Kukaan ei varmaan oo aikasemmin tehny tuollasta operaatiota?
Pikasesti koitin karkean suuntaa-antavan kuvan tekasta tuosta yllämainitusta typerästä ideasta.. Mittasuhteet on varmuudella viturallaan mutta idea selvinnee tuosta kuvasta kaikille... Ainakin olis erilainen, joutuis vain jonkun verran tehä valoille kiinnikkeitä yms.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa