Search ei löytänyt aivan haluttua vastausta, joten luodaanpa uusi.
Kyseessä Vento '94 AAM-koneella ja 020-laatikolla.
Mistäköhän mahtaisi johtua "kuivahko jurnutus" (muistuttaa aavistuksen helikopterin ääntä) silloin, kun kytkintä vähänkään luistattaa. Kytkin alhaalla ja ylhäällä ei kuulu mitään ylimääräistä, joten vika ei ole varmaankaan painelaakerissa (?). Kytkin toimii kuitenkin kuten pitääkin, ja vaihteetkin menevät päälle ihan ok.
Venton kytkimen(?) jurina
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitos tähänastisille vastaajille. Katselin tuossa läpi noita vanhoja ketjuja, niin tuli vaan mieleen, että voisiko vika olla myös jumittavassa automaattisäätöisessä kytkinvaijerissa? Kun tahtoo tehdä tuota vain ajoittain, ja silloinkin kytkin pelaa muuten ok..
Ajattelin että jos vaijeri jotenkin jumittelisi niin, että kytkinlevyt eivät saisi kunnolla kontaktia.. Onkohan ylipäätään mahdollista :D. Käsittääkseni vaan hieman helpompi homma uusia vaijeri, kuin purkaa puolta autoa (vaikkeivat omat taidot varmaan riitä kumpaankaan).
Ajattelin että jos vaijeri jotenkin jumittelisi niin, että kytkinlevyt eivät saisi kunnolla kontaktia.. Onkohan ylipäätään mahdollista :D. Käsittääkseni vaan hieman helpompi homma uusia vaijeri, kuin purkaa puolta autoa (vaikkeivat omat taidot varmaan riitä kumpaankaan).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa