Lisää poneja myllyyn

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

vwpassat1.8t
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.9.2006 18:04

Lisää poneja myllyyn

ViestiKirjoittaja vwpassat1.8t » 7.11.2006 15:12

elikkäs laittakaas jotain vinkkejä ( asiallisella budjetilla ) tehon lisäyksestä. autossa on nyt bsr steg1 lastu, bsr optiflow putsari ja bsr 2,5" cat-back ja forgen dumppi. ja mainittakoon nyt sit että kytkin on vaihettu kanssa järeempään sachsin malliin.
auto on -99 passat 1.8T (AEB) ja tietoa paljonko toi kyseinen kone kestää tehoja? että ei laukea kone eikä mee tukkoon tai vastaavaa kun auto on kuitenkin normaalissa joka päiväisessä ajossa.

Trip
-
Viestit: 255
Liittynyt: 23.7.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Trip » 7.11.2006 18:23

Ei tohon oikeen voi mittään tehä, ilman et budjetti lähtee hanskasta.
Ehkä kuuleria keulalle ja isompaa putken alkupäätä vapaavirtauskissalla-
mut ei niiden vaikutusta oikeen ees huomaa...

Ite jälkiviisaana voin sanoa, et pidä passatti tässä kunnossa jahommaa joku sunnuntaiauto jota sit laittelis hieman enmpi :)

sakarivo
-
Viestit: 222
Liittynyt: 23.3.2005 23:35

ViestiKirjoittaja sakarivo » 7.11.2006 21:21

kyllä tehonnälkään konstit on ite piristin 2litrasta audia vaihtamalla sen 1.8teehen. Sitä taasen piristelin siten että vaihoin sen S4 2.7biturboon.. ;)

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 7.11.2006 22:40

tee 3" downpipe ilman kattia ja katsastukseen alkuperäinen aina takaisin ja sit kuuleri, mutta tuskin nuo paljoa auttaa.

pv
-
Viestit: 283
Liittynyt: 12.9.2003 10:57

ViestiKirjoittaja pv » 8.11.2006 11:24

laittaa siihen 2.7t koneen (tiedä sitten onko miten iso tuska ja ahdistus ja saako sitä mitenkään muutoskatsastettua)

-_Joke_-
-
Viestit: 789
Liittynyt: 23.7.2003 15:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja -_Joke_- » 8.11.2006 13:49

Olikohan juurikin tällä foorumilla taannoin... oli ajellut 60tkm päivittäisessä käytössä 300hp 1.8T:llä ilman sen isompia ongelmia...

vwpassat1.8t
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.9.2006 18:04

ViestiKirjoittaja vwpassat1.8t » 8.11.2006 19:23

niin onhan sekin käyny mielessä että kuuleri vielä tohon ja antaa olla.. mut tohon viritykseen ku lähtee niin ei pysty lopettaa :D ja tekniikan vaihtoon en rupea. jaksa tapella katsastus miesten kanssa. muuttuuko koneen käyttäytyminen paljon tol downpipel? 3"bsr downpipe kisa catilla olis 700€ ja jos ei ole mitää vaikutusta niin pistän ne mielummin johonkin muuhun ne rahat. jos vielä sais ihmisiltä vinkkejä väläristä. kannattaako ostaa yleismallinen ja veistellä ite kiinni se vai ostaa saman tien semmonen plug and play malli? mistä suosittelette hankkia väläriä? helsingin alueelta?

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 8.11.2006 20:12


sakarivo
-
Viestit: 222
Liittynyt: 23.3.2005 23:35

ViestiKirjoittaja sakarivo » 8.11.2006 20:15

ainakin ht-tunella on aika edullisia ja hyvän kokoisiakin

Flamer
-
Viestit: 97
Liittynyt: 30.1.2004 0:40

ViestiKirjoittaja Flamer » 10.11.2006 1:06

Pro-Mo:a en suosittele, koska sovitut aikataulut ei pidä paikkaansa mitä asiakkaan kanssa on sovittu jo monta kuukautta aiemmin.

Tuossa yksi vaihtoehto välärin hankkimis paikasta http://www.lakesteel.org/

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 10.11.2006 14:34

Itse olen saanut aina ensiluokkaista palvelua Pro-molta ja homma on toiminut todella loistavasti joka suhteessa vaikka kiirettä tuntuu olevan.
Esim kytkinlevy, jonka tuolta tilasin oli alkuun väärällä boorituksella(oma mokani) niin Repo hoiti homman todella hienosti ja nopeasti. Uusi levy saatiin seuraavalle päivälle ja vanha meni samoilla rahdeilla takaisin.

uiop
-
Viestit: 409
Liittynyt: 27.3.2006 14:49

ViestiKirjoittaja uiop » 15.11.2006 0:22

Lainailempa sitten tätä topikkia.

Löyty satsi kampetta suht sopivaan hintaan, mutta alkoi mietityttään kun ilmoituksessa lukee: "Trim sats vag 1.8T". Mitekähän tuomonen td04h sopii tuohon minun passattiin tuon pakosarjan kanssa mikä on allaolevassa kuvassa.

Kuva

jaarli81
-
Viestit: 125
Liittynyt: 12.7.2006 21:22

ViestiKirjoittaja jaarli81 » 16.11.2006 10:15

Voin sanoa kokemuksesta, että BSR 3" cat-combo muuttaa autoa todella paljon. Itselle laitettiin ensin pelkkä lastu ja tuntui jotenki tukkoiselta. Ajelin sillä pari viikkoa ja sitten tuli tuo cat-combo+cat-back ja auton luonne muuttui paljon...tukkoisuus katosi. Taas todiste, että pelkkä lastutus ei välttämättä riitä jos haluaa kunnolla toimivan pikku virityksen.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 17.11.2006 1:12

niin ja seuraavaksi menee ahdin vaihtoon kun alkaa ahdistamaan (tai hajoaa) ja suuremman ilmamäärän jäähdyttämiseen tarvitaan myös isompi välijäähdytin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 58 vierailijaa