2002 Passat 2.8 syncro Highline sedan
Valvoja: ffp jäsenet
2002 Passat 2.8 syncro Highline sedan
Kaveri on ostattelemassa Passattia.
Muutama ihmetys heräsi kun autoa tutkailtiin, auto on 2.8 syncro Highline sedan.
Manuaali-ilmastointi? Onko tosiaan Highlinekin manuaalilla ellei ole laitettu lisää pätäkkää automaatti-ilmastointiin? Ehkä noin..
Alcantara nahka jossa kuskin penkki jo aika kuluneen oloinen. Meneekö se 40000 kilsaan oikein käytetyn näköiseksi?
Autossa ei ole ESP järjestelmää. Eikös ESP tullut vakioksi 2002 malleissa?
Linssivalot, Xenonit olleet vissiin lisävarustelistalla..
Kyseinen Passat on rekisteröity tammikuussa 2002 joten kyseessä voi hyvinkin olla mallivuoden 2001 auto. Ko. auton huoltokirja kertoo hihnan vaihtoväliksi V6 moottoreissa 90tkm. Omassa 2002 ohjekirjassani V6 moottorien hihnanvaihtoväliksi on kerrottu 120tkm. Miten tuo lie on?
Kaverini otti auton koeajoon täksi viikonlopuksi. Tänään monitoiminäyttö pimeni totaalisesti, ei näytä enää yhtään mitään. Oire mittariston irroituksesta?
40000 kilsaa neljässä vuodessa suhteellisen kalliilla autolla tekee mahdollisen ostajan kaverin vainoharhaiseksi:O) Toki sekin voi olla ihan mahdollista..
Kyseessä tämä auto:
http://www.laakkonen.fi/index.php?page= ... id=HYR-306
Muutama ihmetys heräsi kun autoa tutkailtiin, auto on 2.8 syncro Highline sedan.
Manuaali-ilmastointi? Onko tosiaan Highlinekin manuaalilla ellei ole laitettu lisää pätäkkää automaatti-ilmastointiin? Ehkä noin..
Alcantara nahka jossa kuskin penkki jo aika kuluneen oloinen. Meneekö se 40000 kilsaan oikein käytetyn näköiseksi?
Autossa ei ole ESP järjestelmää. Eikös ESP tullut vakioksi 2002 malleissa?
Linssivalot, Xenonit olleet vissiin lisävarustelistalla..
Kyseinen Passat on rekisteröity tammikuussa 2002 joten kyseessä voi hyvinkin olla mallivuoden 2001 auto. Ko. auton huoltokirja kertoo hihnan vaihtoväliksi V6 moottoreissa 90tkm. Omassa 2002 ohjekirjassani V6 moottorien hihnanvaihtoväliksi on kerrottu 120tkm. Miten tuo lie on?
Kaverini otti auton koeajoon täksi viikonlopuksi. Tänään monitoiminäyttö pimeni totaalisesti, ei näytä enää yhtään mitään. Oire mittariston irroituksesta?
40000 kilsaa neljässä vuodessa suhteellisen kalliilla autolla tekee mahdollisen ostajan kaverin vainoharhaiseksi:O) Toki sekin voi olla ihan mahdollista..
Kyseessä tämä auto:
http://www.laakkonen.fi/index.php?page= ... id=HYR-306
-
- -
- Viestit: 83
- Liittynyt: 4.8.2003 8:13
Meikäläisen vanha auto.
Ostin auton Lappeenrannasta huhtikuussa 2005, silloin mittarissa 22tkm. Vaihdoin varianttiin Joensuussa heinäkuussa 2006.
Auto on vuosimallia 2001, rekisteröity alkuvuodesta 2002. Ollut alunperin Jyväskylässä esittelyautona. Sieltä muistaakseni jollekkin "rallikuskille" joka ajeli hetken, sitten jobbarin kautta Seinäjoen Rinta-Joupille, sieltä Lappeenrantaan. Lappeenrannasta sen osti joku vanha herra joka taisi teettää autoon ensimmäisen huollon (~18tkm). Vanha herra vaihtoi autoa taas Lappeenrannan Auto-Sunissa josta minä auton hain.
Minä huollatin auton 10tkm välein, asennutin vakionopeudensäätimen ja ostin lattiamatot.
Uskoisin että 2001/2002 Higlinessä on ollut manuaali-ilmastointi vakiona koska täysin vastaava auto (HYR-307) mutta farkku oli pitkään myytävänä Espoossa ensin Jalosella ja sitten Stokkalla ja siinä oli myös manu-ilmastointi.
Minulla auto toimi hyvin ja on harvinaisen siisti.
Sitten miinuksia:
Pelkääjän puolen etuovi on mielestäni maalattu ainakin listasta alaspäin mutta kukaan edellisistä omistajista ei "muistanut" että mitään vahinkoa olisi sattunut.
Sisäpuhaltimen moottori pitää vinkuvaa ääntä ajoittain ja takaluukun lukon mikrokytkin saattaa olla rikki (yllätys, yllätys).
Edit:
2.1.2002 – 9.6.2003
Jyväskylän Autotarvike Oy
9.6.2003 – 11.6.2003
Jyväskylän Autovaruste Oy
11.6.2003 – 18.6.2004
"rallikuski"
Jyväskylä
18.6.2004 – 28.6.2004
"Jobbari"
Härmä
28.6.2004 – 22.11.2004
Rinta-Jouppi Oy, Seinäjoki
22.11.2004 – 14.3.2005
"vanha herra"
Lappeenranta
14.3.2005 – 11.4.2005
Auto-Suni Oy
Lappeenranta
11.4.2005 - ?.7.2006
Minä
Helsinki
?.7.2006 -
Laakkonen Oy
Joensuu
Ostin auton Lappeenrannasta huhtikuussa 2005, silloin mittarissa 22tkm. Vaihdoin varianttiin Joensuussa heinäkuussa 2006.
Auto on vuosimallia 2001, rekisteröity alkuvuodesta 2002. Ollut alunperin Jyväskylässä esittelyautona. Sieltä muistaakseni jollekkin "rallikuskille" joka ajeli hetken, sitten jobbarin kautta Seinäjoen Rinta-Joupille, sieltä Lappeenrantaan. Lappeenrannasta sen osti joku vanha herra joka taisi teettää autoon ensimmäisen huollon (~18tkm). Vanha herra vaihtoi autoa taas Lappeenrannan Auto-Sunissa josta minä auton hain.
Minä huollatin auton 10tkm välein, asennutin vakionopeudensäätimen ja ostin lattiamatot.
Uskoisin että 2001/2002 Higlinessä on ollut manuaali-ilmastointi vakiona koska täysin vastaava auto (HYR-307) mutta farkku oli pitkään myytävänä Espoossa ensin Jalosella ja sitten Stokkalla ja siinä oli myös manu-ilmastointi.
Minulla auto toimi hyvin ja on harvinaisen siisti.
Sitten miinuksia:
Pelkääjän puolen etuovi on mielestäni maalattu ainakin listasta alaspäin mutta kukaan edellisistä omistajista ei "muistanut" että mitään vahinkoa olisi sattunut.
Sisäpuhaltimen moottori pitää vinkuvaa ääntä ajoittain ja takaluukun lukon mikrokytkin saattaa olla rikki (yllätys, yllätys).
Edit:
2.1.2002 – 9.6.2003
Jyväskylän Autotarvike Oy
9.6.2003 – 11.6.2003
Jyväskylän Autovaruste Oy
11.6.2003 – 18.6.2004
"rallikuski"
Jyväskylä
18.6.2004 – 28.6.2004
"Jobbari"
Härmä
28.6.2004 – 22.11.2004
Rinta-Jouppi Oy, Seinäjoki
22.11.2004 – 14.3.2005
"vanha herra"
Lappeenranta
14.3.2005 – 11.4.2005
Auto-Suni Oy
Lappeenranta
11.4.2005 - ?.7.2006
Minä
Helsinki
?.7.2006 -
Laakkonen Oy
Joensuu
Eli ehdit tehdä siihen yhden huollon? Mittarissa oli nyt hieman reilu 41tkm.Wagenvagon kirjoitti:Ostin auton Lappeenrannasta huhtikuussa 2005, silloin mittarissa 22tkm. Vaihdoin varianttiin Joensuussa heinäkuussa 2006.
Minä huollatin auton 10tkm välein, asennutin vakionopeudensäätimen ja ostin lattiamatot.
No hieman homma oli epämääräinen etenkin kilometrien suhteen, joten kaverini katselee toista autoa..
Kiitokset kaikille..
Epäselvä kilometrien suhteen? Meikäläisen silmin tuosta ei enää käytetyn auton historia pysty kirkkaammaksi muuttumaan. Päivämäärän tarkkuudella omistajanvaihdot autoliikkeitä myöten selvillä. Ja eikös noi kilsatkin ole aika varmat kun täällä on yksi omistaja itse vahvistamassa ja pääasiassa auto ollut lepäämässä liikkeessä.
Mutta toki jos se yksilö epäilyttää tai parempi löytyy niin kaverihan saa ostaa minkä lystää, ihmettelin vain perustetta..
Mutta toki jos se yksilö epäilyttää tai parempi löytyy niin kaverihan saa ostaa minkä lystää, ihmettelin vain perustetta..
-
- -
- Viestit: 83
- Liittynyt: 4.8.2003 8:13
Onhan se Varma Ratkaisu-vaihtoauto...
No tottahan se on ettei autoa kannata ostaa jos vähänkään epäilyttää.
Pieni pelko vain kalvaa mieltä ja alkaa pidemmän päälle vi**ttaa....
Tuosta kuskin penkin kunnosta sen verran että penkki oli uutta vastaava kun auto tuli minulle. Olisiko farkut syynä alcantaran kulumiseen?
Pääasiassa lyhyttä matkaa kuitenkin tuli ajettua.
Auton ulkonäkö paranisi huomattavasti pienellä madalluksella.
Näyttää aika horokilta 18" RS6 replikavanteilla ja vakioalustalla.
No tottahan se on ettei autoa kannata ostaa jos vähänkään epäilyttää.
Pieni pelko vain kalvaa mieltä ja alkaa pidemmän päälle vi**ttaa....
Tuosta kuskin penkin kunnosta sen verran että penkki oli uutta vastaava kun auto tuli minulle. Olisiko farkut syynä alcantaran kulumiseen?
Pääasiassa lyhyttä matkaa kuitenkin tuli ajettua.
Auton ulkonäkö paranisi huomattavasti pienellä madalluksella.
Näyttää aika horokilta 18" RS6 replikavanteilla ja vakioalustalla.
Penkkien huonosta kunnosta....
Itse ostin juuri kk sitten 21.12.2001 rekisteröidyn 2.8 4Motion Highline Passatin.
Kilometrejä se oli rullannut ensimmäisellä omistajallaan 153000. Mutta se mihin ihastuin autossa oli sen "pakasta vedetty" ulkonäkö. Sisusta, mukaanlukien kuskin penkki on virheetön. Ei kulumisen jälkiä ei mitään. Penkit ovat mustan nahan ja sinisen alcantaran sekoitus. Kulumista ei näy ulkopuolellakaan kuin konepellissä pienten kiveniskemien muodossa. Kyljet ovat täysin lommottomat, ilmeisesti markettien parkkipaikat on kierretty kaukaa =)
Ja minullakaan ei ole automaattista ilmastointia. Sanoi myyjä, että olisi maksanut ostoaikana 30tmk lisää, joten ilmeisesti kaikki eivät ole sitä summaa halunneet käyttää. ESP:täkään ei ole, mutta tietääkseni se tuli vakioksi vasta 2002 kesällä. Ja mihin hittoon sitä tuossa vehkeessä tarvitsee?
Ja linssivalot on itselläkin... ja hihna on vaihdettu 90tkm kohdalla huolto-ohjelman mukaisesti. 180:ssä on seuraava edessä. Mitä tulee näyttöön, niin oisko taustavalo palanut? Minulla oli tuossa useampi keskikonsolin valo täysin pimeänä, mikä aiheutti täydellisen pimeyden keskikonsoliin, mutta ne vaihdettiin ennen kaupantekoa.
Ja mitä tulee tuohon Laakkosen hintaan, niin mielestäni on aika edullinen - ainakin jos vertaa muihin pyynteihin vastaavista... On nimittäin aika vähän ajettu.
Nimim. alkoi melkein oma maksettu hinta harmittaan =)
PS.
Millainen homma tuommoiseen on asennuttaa vakionopeudensäädin? Onko tuossa se sähköinen kaasu, jotta pääsee sillä pelkällä viiksellä vai meneekö vaikeammaksi? Haluaisi nimittäin itselleenkin semmoisen...
Itse ostin juuri kk sitten 21.12.2001 rekisteröidyn 2.8 4Motion Highline Passatin.
Kilometrejä se oli rullannut ensimmäisellä omistajallaan 153000. Mutta se mihin ihastuin autossa oli sen "pakasta vedetty" ulkonäkö. Sisusta, mukaanlukien kuskin penkki on virheetön. Ei kulumisen jälkiä ei mitään. Penkit ovat mustan nahan ja sinisen alcantaran sekoitus. Kulumista ei näy ulkopuolellakaan kuin konepellissä pienten kiveniskemien muodossa. Kyljet ovat täysin lommottomat, ilmeisesti markettien parkkipaikat on kierretty kaukaa =)
Ja minullakaan ei ole automaattista ilmastointia. Sanoi myyjä, että olisi maksanut ostoaikana 30tmk lisää, joten ilmeisesti kaikki eivät ole sitä summaa halunneet käyttää. ESP:täkään ei ole, mutta tietääkseni se tuli vakioksi vasta 2002 kesällä. Ja mihin hittoon sitä tuossa vehkeessä tarvitsee?
Ja linssivalot on itselläkin... ja hihna on vaihdettu 90tkm kohdalla huolto-ohjelman mukaisesti. 180:ssä on seuraava edessä. Mitä tulee näyttöön, niin oisko taustavalo palanut? Minulla oli tuossa useampi keskikonsolin valo täysin pimeänä, mikä aiheutti täydellisen pimeyden keskikonsoliin, mutta ne vaihdettiin ennen kaupantekoa.
Ja mitä tulee tuohon Laakkosen hintaan, niin mielestäni on aika edullinen - ainakin jos vertaa muihin pyynteihin vastaavista... On nimittäin aika vähän ajettu.
Nimim. alkoi melkein oma maksettu hinta harmittaan =)
PS.
Millainen homma tuommoiseen on asennuttaa vakionopeudensäädin? Onko tuossa se sähköinen kaasu, jotta pääsee sillä pelkällä viiksellä vai meneekö vaikeammaksi? Haluaisi nimittäin itselleenkin semmoisen...
Jeps... tuon arvelinkin olevan tapauksen merkkiliikkeessä. Lähinnä mietin, että tekiskö joku nyrkkipaja sitä halvemmalla, kun ei tuo muuten näytä edes kovin pahalta rastilta, jos ei tuota airbagia lasketa, ainakin siis tämän golffin ohjeen mukaan:
http://ffp-motorsport.com/tuning/tdicruise/index.php
Kun kyllä tuo 200e on jo aika pitkä penni näin autovelalliselle =)
http://ffp-motorsport.com/tuning/tdicruise/index.php
Kun kyllä tuo 200e on jo aika pitkä penni näin autovelalliselle =)
-
- -
- Viestit: 83
- Liittynyt: 4.8.2003 8:13
Onko kellään tietoa mikä firma Oulun alueella suostuu enabloimaan tuommoisen vekottimen / asentaa sen edullisesti?
Vaikkapa tämä http://www.autokorjaamovepsalainen.net/index.php
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 12 vierailijaa