Mielenkiintoinen uutinen löytyi netistä, eli Motonet laajentaa toimintaansa ja syksyllä 2006 avaa liikkeen Joensuussa Tokmanni tavaratalon yhteyteen. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa, milloin ko. liike avautuu?
Tuossa linkki uutisesta:http://www.rakli.fi/attachements/2006-08-24T12-27-3539.pdf
Motonet avaa liikkeen Joensuuhun
Valvoja: ffp jäsenet
Kävin lauantaina liikkeessä ja hengästyin siitä tavaran paljoudesta. Olen kuullut, että Motonetissa myydään muutakin kuin sitä sälää, jota olen varaosana tilannut netistä. Kilpailu on aina hyvästä.
Tämän aamun Karjalaisessa oli peräkkäisillä sivuolla Motonetin ja Varaosamaailman tarjoukset. Pitkälti samaa sesonkituotetta mainostettiin, kuten C-Tekin ylläpitolaturi autoon. Hintakin oli yllättäen sama: 57.50€!
Se siitä kilpailusta sitten. Tulisi vielä Biltemakin kaupunkiin.
Tämän aamun Karjalaisessa oli peräkkäisillä sivuolla Motonetin ja Varaosamaailman tarjoukset. Pitkälti samaa sesonkituotetta mainostettiin, kuten C-Tekin ylläpitolaturi autoon. Hintakin oli yllättäen sama: 57.50€!
Se siitä kilpailusta sitten. Tulisi vielä Biltemakin kaupunkiin.
Kun joulukin on lähellä niin pieni varoituksen sana: Jos sukulaisesi Vantaalla on ostanut paikallisesta Motonetista lahjakortin joululahjaksi tms, niin eipä kortti käykään esmes Joensuussa tai muissa Motonetessa. Ainoastaan Vantaalla. Kummallista sinänsä, koska tuotepalautukset, joista saa rahamäärällisen "kuitin" niin se papru kelpaa missä vaan. Itse todettu. Prkl.
Broman Group meni sitten ostamaan kilpalijan pois markkinoita häiritsemästä. Hieman odottamaton, mutta kieltämättä hyvin näppärä temppu saada lisää omaa kapasiteettia markkinoille. Broman -konsernin tuotevalikoima laajenee aika merkittävästi tuonne vapaa-ajan puolelle, jossa heillä on ollut aika heikko tarjonta. Uskon, että ainakin Joensuussa Motonetin tulo on syönyt Varaosamaailman myyntiä melko selvästi.
Suurempien sisäänostovolyymien kautta luvataan hintojen jopa laskevan, mutta jos kilpailua ei juuri ole, mitenkähän tuo käytännössä on?
Suurempien sisäänostovolyymien kautta luvataan hintojen jopa laskevan, mutta jos kilpailua ei juuri ole, mitenkähän tuo käytännössä on?
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”