Juu..!! mulla on vw vento -93 1.8cl..!! autoo just vaihdettu termostaatti pumppu ja remmi ja silti nostattaa lämmöt että melkeen keittää..!! tai on keittäny muutaman kerran.. ja öljyt vaihdettiin ja filtteri ja kun täälä kehuttiin että pitää olla vw om filtteri et ei valo piippais mut ei auttanu mitään..!! Päivän toimi kaupunki ajoo ihan hyvin mutta ku lähdin pidemmälle niin tuli samat viat taas..!! elikkä ollu sama vika ennenki tai siis ennekö vein huoltoon..!!
eikä mee öljyt ja vedet sekasin.. ja mun mielestä flekti pyörii vähä sitte ku huvittaa.. et en tie olisko siinä vika'?? se joka sen huolti niin meinas vaan et pitäs kyyläri putsata ja ku se sano mulle että ne pesi koko järjestellmän.. et en tie.. se on se 66kw et mikä anturi siinä on? ainaki yks on kyyläris kiinni mut onko sitte toinen ki?? päivän se toimi hyvin ku ajo kaupunki ajoo pysty pitään tyhjä käynnillä eikä noussu lämmöt.. se oli siinä 70-75 astetta koko ajan.. mut vkl mentii vähä pidemmälle ja ajettiin hetken aikaa 140kh niin heti nousi lämmöt heti siihen 100-110!!..
Ventossa öljy / Jäähdytys vikaa!!
Valvoja: ffp jäsenet
Ventossa öljy / Jäähdytys vikaa!!
Viimeksi muokannut Vw_Racing, 18.10.2006 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elikkä nyt toimii taas... vaihdettiin taas uus termari sinne niin rupes toimimaan.. Nyt on vaan enään se öljy valo? ku ajelee isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla niin sanottu eco driving niin rupee öljy valo piippaan.. vähä painaa kaasua niin loppuu.. vittuttaa vaan joko tai pitää ajaa pienellä vaihteella tai aika paljo ylinopeutta.. yhden anturin vaihdoin ja öljyt ja filtterin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”