passatin moniurahihnan vaihdosta

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jvp
-
Viestit: 59
Liittynyt: 25.10.2005 21:21

passatin moniurahihnan vaihdosta

ViestiKirjoittaja jvp » 20.10.2006 17:57

Onko minkälainen homma vaihtaa kyseinen hihna 2.8 30v (alg) koneeseen. kuinka lähtee irti, siis miten kiristin toimii ja mikä se niistä rullista on. jos sais vaikka muitakin hyödyllisiä vinkkejä hommaan.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 20.10.2006 20:39

tehostimen ja kampiakselin välissä... elikäs keskimmäinen pieni pyörä.... luultavasti vastapäivään ku vääntää ni höllääntyy hihna =)

jvp
-
Viestit: 59
Liittynyt: 25.10.2005 21:21

ViestiKirjoittaja jvp » 20.10.2006 22:32

Kiitti, niin vähän aattelinkii et toimis mut aattelin kysellä ennenkun rupeen vaihtaa ettei mee sormi suuhun samalla tavalla kuin edellisen vr6 koneisen passatin kaa, piti meinaan vähän aikaa miettii miten kiristin toimii mut se siitä.
Mikäs on muuten valmistajan suosittelema vaihtoväli moniurahihnalle, omalla on ajettu n. 40tkm ja rupee olemaan aikalailla pykinyt.
Pitääkö/kannattaako vaihtaa muuta samalla esim. kiristin?

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 21.10.2006 11:13

en tiä onko sillä mitään vaihtoväliä, viisaammat kertokoo jos on =) parempi vaihtaa kun alkaa halkeilemaan, itte en oo kiristimiä vaihdellu ellei rikki oo ollu, ja sen pyörän taitaa saada erikseen jos laakerissa väljää on

make30
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 21.10.2006 19:54

1.8t tiptronic

ViestiKirjoittaja make30 » 21.10.2006 20:14

1,8t passat tiptronic -98 Olisko jollain tietoa paljonko kestää Nm.
Et saako ihan huoletta viritellä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa