Merkinnät kannessa? (loimaanpommin purkua)

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

Merkinnät kannessa? (loimaanpommin purkua)

ViestiKirjoittaja [mortti] » 17.10.2006 18:06

Jatekaas pommin purkamista, siis Corrado G60 -89. Taas pitäis saada selville mitä pannnulle on tehty ja mitä ei...

Kuva
Mitähän ko. nystyrät tarkottaa? Kannelle on varmaan tehty jotain, mutta mitä..

Kuva
Mitävarten noiden "korkkien" päällä on tommonen sininen tiivisteliima? Mitä noista luukuista säädetään/vaihdetaan/tarkistetaan?
Viimeksi muokannut [mortti], 4.11.2006 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jontsa
-
Viestit: 149
Liittynyt: 1.8.2003 18:07

ViestiKirjoittaja Jontsa » 17.10.2006 18:18

Noitten sinisten luukkujen takana on varmaankin vaihteensiirtomekanismi kiinni...

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 17.10.2006 20:55

Emmä oo kiinittäny ees huomiota mihinkään nystyröihin :o

Ainoa varma keino tarkistaa muutokset on purkaa kansi/moottori. Muistaakseni noista vaihdelaatikon allaolevista pulteista ei ees tuu öljyä, et onko vaa läträtty lukitteella tjsp :P

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 18.10.2006 22:21

Jaahas, täällähän tämä mikä Laatuauton pihalla seisoi jonkun aikaa. Mitä suunnitelmia?

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

ViestiKirjoittaja [mortti] » 18.10.2006 22:32

jees.. ei ihmeellisiä vielä, kun ihan heräteostoksena kauppakassiks hankin.. katsastuskuntoon oon laitellu aina kun ehtii.. Tuntuu kyllä ihan pirteeltä, että alkoi kiinnostamaan mitä tähän on laitettu.

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 18.10.2006 22:34

Eikös noi nystyrät o kaikissa vanhoissa kansissa, jotain tunnisteita kai?

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

ViestiKirjoittaja [mortti] » 18.10.2006 22:44

Joo, näyttis olevan, mutta kun tohon on selvästi "viilailtu" joku "koodi". Tiedä sitten onko joku tehny ihan huvikseen, mutta tuntuis siltä että on tehty sillon kun on kansi pois..??

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 19.10.2006 17:16

Kevennetty niin kulkee ja kiihtyy nopeempaa :) viritystä sekin.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 20.10.2006 23:48

olikoha nuo vaihteiston pultit justii siirtomekanismin ruuveja nuo reunimmat ja sit keskellä pakkirattaan kiinnike (ei kannata aukoa niitä ruuveja huviksee jos ei halua avata vaihteistoa sitten kiinnitystä varten).

Nuo kannen nystyrät o tehtaan jäljiltä kaikissa vanhoissa tosiaan, niillä tehtaalla o valkattu oikea kansi oikeaan autoon kasatessa.. sen jälkee ei mitää käyttöä.

E: sen että onko kannelle tehty mitään saat nopeiten selville vilkasemalla, että onko nokassa vw alkuperäiset leimat lyötynä vai onko se jonkun muun valmistajan nokka.. koska jos kannelle jotain tehään niin se nokka on se ensimmäinen asia joka vaihdetaan.. muiden osien irrotus on ajanhaaskausta.

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

ViestiKirjoittaja [mortti] » 21.10.2006 0:13

Taitaa uteliaisuus voittaa, että tsekkaan nokan :D

Lämppärin letjen "jatkoista" päätellen kone on ollut irti, se taitaa selittää nuo tiivisteliimatut korkit.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa