Alkoipa tuossa sitten eilen kuskin puoleinen vetonivel pitämään aika kamalaa ääntä. On jo hiukan aikaa sillon tällön äännellyt, mutta nyt kuulostaa siltä, että on viimeinen aika vaihtaa.
Luultavastihan se on sisempi, joka on rikki joten avasin sen sisemmän nivelen kiinnityspultit. Sehän irtoskin nätisti sieltä, mutta eipä sitä siitä vaihtamaan pääse kun ei se tule kuin sen sentin verran ulos.
Pitäisi siis varmaankin saada myös ulkopää auki. Pyörännavan mutteri ei aukea sitten millään. On koitettu ainakin kilometrin jatkon kanssa ja vaikka millasella lekalla mutta kiinni on ja pysyy. Noo, ehkä se huomenna. Mutta lähteekö se vetari irti sitten kun tuon osan saa irti? Mahtuuko se yhtään sen paremmin ulos? Vai pitäiskö suosiolla alkaa irrottelemaan iskaria olkatuelta jos siitä sais sen verta joustoa?
J2 Vetonivelen vaihtoa
Valvoja: ffp jäsenet
No, sainpahan sen kuitenkin irti, löyty tarpeeks pitkä varsi. Nivelet tuli vaihdettua (molemmat) kumeinensa. Ääni parani hieman, mutta ei kokonaan.
Aloinpa siinä sitten tutkailemaan, niin tämä laippa johon sisempi vetonivel tulee kiinni pääsee liikkumaan! Mikä ihme sen voi olla? Se siis liikkuu sisään/ulos/ylös kun pyörittää rengasta molempiin suuntiin. Onko se vaihdettavissa oleva osa? Millä sen pitäisi olla kiinni?
Aloinpa siinä sitten tutkailemaan, niin tämä laippa johon sisempi vetonivel tulee kiinni pääsee liikkumaan! Mikä ihme sen voi olla? Se siis liikkuu sisään/ulos/ylös kun pyörittää rengasta molempiin suuntiin. Onko se vaihdettavissa oleva osa? Millä sen pitäisi olla kiinni?
Se kierre on Volkswagenin erikoistyökalua varten. Sokka on ihan siinä juuressa.
http://www.brokevw.com/020flange.html
Tuossa kuvatuksia ohjeiden kanssa.
Onko sinulla sitten tuo 020 laatikko vai joku muu?
http://www.brokevw.com/020flange.html
Tuossa kuvatuksia ohjeiden kanssa.
Onko sinulla sitten tuo 020 laatikko vai joku muu?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa