Hälytintä hankkimassa.
Valvoja: ffp jäsenet
Hälytintä hankkimassa.
No niin. Tarkoitus olisi asennella isoveljen Ventoon hälytin, jolla suojella autoon asennettuja laitteita ja sinne jäävää omaisuutta. Malleja on myynnissä enemmän ja vähemmän. VAT hyväksyntä tulisi löytyä ja asennuksen tulisi jäädä allekirjoittaneen vastuulle.
Netin syövereitä selaillessa vastaan tuli jos jonkinmoista kanditaattia. Ystävällinen Sam Earch valisti asiaa myös tämän foorumin puolella, muttei kuitenkaan tyydyttänyt kaikkea tiedon nälkääni. Se onneksi selvisi, että Cobra olisi hyvä merkki ja se osoittautuikin varteenotettavaksi vaihtoehdoksi. Jäi vaan mietityttämään saako siihen VAT-hyväksynnän, jos asentaa itse?
Fanatic Audion sivuilta bongasin Cobra Globe 3997 Olisiko tässä ratkaisu kaikkiin tarpeisiini? Tässä tunnistus tapahtuu mikroaaltokentällä. Onko aiheellista maksaa kalliipaa hintaa tästä ominaisuudesta, sillä ultraäänitunnistimella varustettu malli on 30e halvempi? Tosin ultraäänitunnistimet näyttääolevan 15e lisävarusteena, kun taas mikroaaltotutka 75e.
Mietityttämään jäi myös iskuntunnistin.
Onko tälläisestä hintansa arvoinen hyöty? Asennontunnistinta mietitään vasta joskus tulevaisuudessa, jos jotain kalliimpia vanteita meinaa asennella.
Tälläisiä asioita tuli mieleeni. Toivottavasti mielenrauhan saavuttaminen on taas askeleen lähempänä.
Netin syövereitä selaillessa vastaan tuli jos jonkinmoista kanditaattia. Ystävällinen Sam Earch valisti asiaa myös tämän foorumin puolella, muttei kuitenkaan tyydyttänyt kaikkea tiedon nälkääni. Se onneksi selvisi, että Cobra olisi hyvä merkki ja se osoittautuikin varteenotettavaksi vaihtoehdoksi. Jäi vaan mietityttämään saako siihen VAT-hyväksynnän, jos asentaa itse?
Fanatic Audion sivuilta bongasin Cobra Globe 3997 Olisiko tässä ratkaisu kaikkiin tarpeisiini? Tässä tunnistus tapahtuu mikroaaltokentällä. Onko aiheellista maksaa kalliipaa hintaa tästä ominaisuudesta, sillä ultraäänitunnistimella varustettu malli on 30e halvempi? Tosin ultraäänitunnistimet näyttääolevan 15e lisävarusteena, kun taas mikroaaltotutka 75e.
Mietityttämään jäi myös iskuntunnistin.
Onko tälläisestä hintansa arvoinen hyöty? Asennontunnistinta mietitään vasta joskus tulevaisuudessa, jos jotain kalliimpia vanteita meinaa asennella.
Tälläisiä asioita tuli mieleeni. Toivottavasti mielenrauhan saavuttaminen on taas askeleen lähempänä.
Mulla on asennettu aina Cobran kaveriks iskuntunnistin ja ihan hyvä on ollut. Voi säätää aika lailla ja ottaa nimensä mukaisesti koriin kohdistuvasta iskusta. Jos joku kolauttaa ovella sun autos oveen, hälytin huutaa. Ja mikroaalto tunnistimet olen valinnut sisätilan valvontaan. Oli jotain etuja verrattuna ultraääniin...
Itelleni tuli tollanen Viper 480xv ja VAT-hyväksyntä on vaikka itsekkin asentaa. Kauko-ohjaimen kantomatka pitkä, hälyttää suoraan kauko-ohjaimeen ja paljon muuta hyvää. http://www.halytin.com/catalog/product_ ... cts_id=186
Mulla makso iskun tunnistimella varustettu hälytin itse itsensä pois!
Yks suhari tuuttas takapuskuriin, ja porukka ympärillä rupes tsiigaileen että mikäs se siellä huutaa ja kas kummaa, mitenkäs tuo toinen auto on nuin likellä tota toista, ja sehän piiputtaa?
Ja miks se silti pakenee pois paikalta?
Noh, ystävälliset kanssa kulkijat ottivat rekisterinumeron talteen ja ilmoittivat minulle huoltoaseman sisälle kysellen että kenes on toi tollanen vihree auto ku huutaa niin prkleesti...
Ja täten onnellisesti (minun kannalta) kuski jäi kiinni, vieläpä ajosta!
Mikä hassua, isännältä löyty hieman alkomahoolia verestä, vajaa 2 promillea!
Kaiken lisäksi äijällä ei ollu edes voimassa olevaa ajolupaa!!?
Hyvin menee Oululaisella autoilijalla!
Mutta ei se mitään, silminnäkijöille en kerennyt tarjoomaan pullakahvetta, ku olivat taksikuskeja ja kiirettä pukkas lauantai-iltana mutta sen he olisivat ansainneet! Harvoin saa kokea noin reipasta porukkaa ihan omallakohdalla!
Kiitos heille.
Että näin meillä, hälyttimen myötäpuhumisesta sekä iskuntunnistimen tarpeellisuudesta...
Hälyttimenä muuten SIKURA sx2000 (muistaakseni)
Yks suhari tuuttas takapuskuriin, ja porukka ympärillä rupes tsiigaileen että mikäs se siellä huutaa ja kas kummaa, mitenkäs tuo toinen auto on nuin likellä tota toista, ja sehän piiputtaa?
Ja miks se silti pakenee pois paikalta?
Noh, ystävälliset kanssa kulkijat ottivat rekisterinumeron talteen ja ilmoittivat minulle huoltoaseman sisälle kysellen että kenes on toi tollanen vihree auto ku huutaa niin prkleesti...
Ja täten onnellisesti (minun kannalta) kuski jäi kiinni, vieläpä ajosta!
Mikä hassua, isännältä löyty hieman alkomahoolia verestä, vajaa 2 promillea!
Kaiken lisäksi äijällä ei ollu edes voimassa olevaa ajolupaa!!?
Hyvin menee Oululaisella autoilijalla!
Mutta ei se mitään, silminnäkijöille en kerennyt tarjoomaan pullakahvetta, ku olivat taksikuskeja ja kiirettä pukkas lauantai-iltana mutta sen he olisivat ansainneet! Harvoin saa kokea noin reipasta porukkaa ihan omallakohdalla!
Kiitos heille.
Että näin meillä, hälyttimen myötäpuhumisesta sekä iskuntunnistimen tarpeellisuudesta...
Hälyttimenä muuten SIKURA sx2000 (muistaakseni)
Sikura S2000TX on asennettu kahteen autooni, eikä juuri moiteen sanaa laitteesta löydy, kokemusta on tuotteesta viiden vuoden verran. Yksi parhaista ominaisuuksista on se, että alkuperäisen avaimen voi integroida kauko-ohjaimeen.
Vakuutusyhtiön kanta hälyttimeen riippuu aivan täysin tiskin takana istuvasta neidistä/virkailijasta. Kohtalaisen pitkä asiakassuhde helpottaa asiointia kummasti. Aikanaan uhkasivat poistaa kaskon vanhemmanpuoleisesta harrasteautostani, mutta kun uhkasin viedä kaikki vakuutukseni yhtiöön, joka olisi ko. vakuutuksen tarjonnut, sain senkin pitää.
Vakuutusyhtiön kanta hälyttimeen riippuu aivan täysin tiskin takana istuvasta neidistä/virkailijasta. Kohtalaisen pitkä asiakassuhde helpottaa asiointia kummasti. Aikanaan uhkasivat poistaa kaskon vanhemmanpuoleisesta harrasteautostani, mutta kun uhkasin viedä kaikki vakuutukseni yhtiöön, joka olisi ko. vakuutuksen tarjonnut, sain senkin pitää.
http://www.autokorjaus.fi/
Tuoltahan nuo VAT hyväksynnät löytyy.
Eli takuuseen vaikuttaa kuka asentaa, mutta ei niinkään tuohon VAT hyväksyntään.
Siis kun Cobrasta on kyse.
Tuoltahan nuo VAT hyväksynnät löytyy.
Eli takuuseen vaikuttaa kuka asentaa, mutta ei niinkään tuohon VAT hyväksyntään.
Siis kun Cobrasta on kyse.
-
- -
Meikäläinen tilas kakkakoppaan halytin.comista Avitalin Maxx1:n ja siihen lisänä 2-tasoisen iskuntunnistimen. Ite asensin, oli melko selkeät ohjeet ja vakuutusyhtiön kanssa ei ollu onkelmia: riitti kun kävin hihkaisemassa asentaneeni hälyttimen. Eivät kyselleet mitään VAT-hyväksyntiä.
Olishan noita kalliimpiakin ollut, mutta tuo oli silloin heinäkuun loppupuolella jossain kampanjatarjouksessa. Tilasin samalla lukkomoottoreita ja muuta keskuslukkosälää samalla ja selvisin 300€:lla, tinalla ja kolvilla sekä töistä "lainatuilla" muutamilla abikoliittimillä ja kutistesukan pätkillä.
Hyvin on pelannu ja iskuntunnistin antaa jo varotusta jos koputtaa konepeltiin. Parkkipaikkakolhijat saattavat jopa tulla huomatuiksi=).
Olishan noita kalliimpiakin ollut, mutta tuo oli silloin heinäkuun loppupuolella jossain kampanjatarjouksessa. Tilasin samalla lukkomoottoreita ja muuta keskuslukkosälää samalla ja selvisin 300€:lla, tinalla ja kolvilla sekä töistä "lainatuilla" muutamilla abikoliittimillä ja kutistesukan pätkillä.
Hyvin on pelannu ja iskuntunnistin antaa jo varotusta jos koputtaa konepeltiin. Parkkipaikkakolhijat saattavat jopa tulla huomatuiksi=).
stilettiavaimilla..
Minua alkoi tuossa kiinostamaan tällainen paketti-
http://www.katuauto.fi/product_info.php ... 636bb6ca47
Tekeeköhän tuollaisella mitään..
Stilettiavaimet ja riittävästi ominaisuuksia; eikä hintakaan ole paha,
mutta kiinalaista laatua on niin moneen menoon..
Onko kenelläkään kokemuksia??
http://www.katuauto.fi/product_info.php ... 636bb6ca47
Tekeeköhän tuollaisella mitään..
Stilettiavaimet ja riittävästi ominaisuuksia; eikä hintakaan ole paha,
mutta kiinalaista laatua on niin moneen menoon..
Onko kenelläkään kokemuksia??
Pistetään nyt kysymystä vanhaan aiheeseen. Eli on tullut hälyttimen hankintaa mietittyä että millaisissa hinnoissa cobran hälyttimet liikkuvat asennettuna? Ja mitä firmoja turun alueelta löytyy mitkä kyseisiä töitä tekevät? Vanhaan autoon tuli aikoinaan itse asennettua ja ei kiinnostaisi enää hommaan alkaa. Sen verran kävi hermoille kun oli vielä väärin merkityt johdot johtosarjassa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”