PK-seudun asiantuntevat autokorjaamot?
Valvoja: ffp jäsenet
PK-seudun asiantuntevat autokorjaamot?
Pitäisi Golffi viedä satunnaisen voimasiirron napsunnan vuoksi (ehkäpä sisempi vetari) huoltoon katsottavaksi. Mitä asiantuntevia korjaamoita suosittelette? VV-autoon vienti ei täysin houkuttele, mutta toisaalta minnekään merkkiä tuntemattomaan nyrkkipajaankaan en autoani raaskisi viedä... Kommentteja hyvistä paikoista otetaan vastaan.
Viimeksi muokannut andelin, 6.2.2007 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Jos Kerava ei ole liian kaukana niin Stop-Finland. Itse olen käyttänyt tuota "nyrkkipajaa". Ja tähän asti minulla ja tutuillani on vaan hyvää sanottavaa noista. Ovat "erikoistuneet" volkkareihin...tietääkseni he huoltavat/korjaavat kaikki Yellow line taxit. Ja hinta ei ole ollut koskaan paha. MUISTAAKSENI 45€/tunti. Olivat ennen vanhan motonetin vieressä Vantaalla, josta muuttivat parempien tilojen perässä Keravalle.
Autokorjaamo Stop-Finland Oy
Yhteystie, 04220 KERAVA
Puhelin: 09 8252900
Modet poistakoot jos eivät pidä "mainoksesta". En ilmoita näitä yhteystietoja sen takia, että itse mitenkään hyötyisin...kerron vaan "hyvästä ja halvasta" eteenpäin.
Autokorjaamo Stop-Finland Oy
Yhteystie, 04220 KERAVA
Puhelin: 09 8252900
Modet poistakoot jos eivät pidä "mainoksesta". En ilmoita näitä yhteystietoja sen takia, että itse mitenkään hyötyisin...kerron vaan "hyvästä ja halvasta" eteenpäin.
-
- -
Pakko mainita tässä että Herttoniemen Autoklinikalle en autoani enää vie. Siellä ei tunnu olevan kiinnostusta vanhempien autojen korjailuun vaikka töiden vastaanotossa otettiinkin innolla vastaan.. Vielä kahden vuoden jälkeenkin on paha maku suussa, kun kolarikorjauksen hommat kestivät viikkokaupalla eikä jälki ollut toivotunlaista. Vedottiin kiireeseen, osien huonoon saatavuuteen (itse sain puuttumaan jääneet osat suoraan Vantaan Stockmann autolta..), ja että "ei tätä paremmaksi saa".
Sen sijaan kun normaaleista huolloista ja korjauksista (kuten vetarien vaihto) on kyse, niin meikäläinen vie autonsa Martinlaakson Nesteen tiloissa toimivalle Ky T.Holmbergille (040-538 9279). Yhden miehen pulju, mutta asiantuntemus on niin loistava ettei parempaa voi toivoa. Hinnat myös edulliset, ja palvelu ystävällistä. Suosittelen kuuden vuoden kokemuksella :)
Sen sijaan kun normaaleista huolloista ja korjauksista (kuten vetarien vaihto) on kyse, niin meikäläinen vie autonsa Martinlaakson Nesteen tiloissa toimivalle Ky T.Holmbergille (040-538 9279). Yhden miehen pulju, mutta asiantuntemus on niin loistava ettei parempaa voi toivoa. Hinnat myös edulliset, ja palvelu ystävällistä. Suosittelen kuuden vuoden kokemuksella :)
Joo noissa 4-vedoissaha toi vetarin sisäkumien vaihto vissii normi golffii hankalampaa..
Varsinkin kun merkkiliikkeissä korjataan päin helvbattii ja joutuu sen jälkeen viemään 10 kertaa uuestaa.. ja lisäksi kaikkee muuta pientä vikaa samassa paikassa ilmenee huollon jälkeen + kulutus senkun ksvaa, en tiä mitä sinne tehneet.
"nim. kokemuyst löytyy"
Varsinkin kun merkkiliikkeissä korjataan päin helvbattii ja joutuu sen jälkeen viemään 10 kertaa uuestaa.. ja lisäksi kaikkee muuta pientä vikaa samassa paikassa ilmenee huollon jälkeen + kulutus senkun ksvaa, en tiä mitä sinne tehneet.
"nim. kokemuyst löytyy"
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”