miten muutosleima coolerille?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

kaistapää
-
Viestit: 242
Liittynyt: 18.3.2006 13:52

miten muutosleima coolerille?

ViestiKirjoittaja kaistapää » 12.10.2006 20:55

millä jipolla sällit muutos katsastaa coolerit autoihinsa?onko ne ladonoven kokoiset coolerit pois aina leiman ajan vai miten.lähinnä siis 92 ja uudemmat kun tuntuuvat vaativan vtt:n testin jos muuttaisi coolerille.kyseessä siis dieseli passat 92 eli just vaikeutui leiman saanti verrattuna vaikkapa 91:seen.teholapuilla yms. ei nyt väliä

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 12.10.2006 22:07

pois ne taitaa olla.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 12.10.2006 23:06

Viksummat tekee niin että eloksoidaan tai maalataan mattamustaksi ja sijoitetaan sellaiseeen paikkaan missä eniten muistuttaa alkuperäistä jäähdytysjärjestelmän osaa.

Leima kun on vuoden voimassa niin tuskin sen ajan on ahtoilmanjäähdytin poissa.

Jos on joku Hyper Tuning The Bumper jossa massiiviset ilmanottoaukot niin kannattaa pitää alkuperäinen etupää tallessa että voi sillä peittää katsastuksen ajaks liian suuret ahtoilmanjäähdyttimet.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 12.10.2006 23:22

Laitontahan se on mennä cooleria muuttamaan tai sellainen lisäämään, mutta viritelmän siistiydesta ja katsastajan innokkuudesta/tarkkaavaisuudesta se leima loppuviimein on kiinni.

jerrij
-
Viestit: 1232
Liittynyt: 24.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja jerrij » 14.10.2006 7:51

Jos se sun autos on vähäpäästönen niin se vaatii Vtt:n pästömittauksen tai sitten vaihdat semmosen koneen missä cooleri on alkuperäisenä ja muutoskatsastastat sen.
Noin mulle sanovat katsastuskonttorilla,kun luulivat et toi mun golffi on vähäpäästönen.

kaistapää
-
Viestit: 242
Liittynyt: 18.3.2006 13:52

ViestiKirjoittaja kaistapää » 14.10.2006 15:05

auto ei siis käsittääkseni ole vähäpäästöinen(ei lue otteessa) vaikka katti alla onkin.dieseleissä katti tuli vissiinki vuonna 91 mut milloin otteeseen vähäpäästöinen,sitä en tiedä.alunperin ei ole cooleria,kone aaz mekaanisella pumpulla.kyllähän siinä cooleri on paikallaan(radalla) mut olisi vaan kiva saada se lailliseksi tieliikenteessäcoolerin kans.

pomo
-
Viestit: 338
Liittynyt: 27.7.2003 19:03

ViestiKirjoittaja pomo » 15.10.2006 14:08

No käy muutoskatsastamassa se, vaativat varmaan dynolapun, mutta sen varmaan saat hankittua. Jos pelottaa, niin käy aluksi kyselemässä eri asemilta, että kun on rikki niin mitenkäs jos vaihtaa erilaisen kun olis edullisempi.

VW4ever
-
Viestit: 40
Liittynyt: 23.7.2003 13:47

ViestiKirjoittaja VW4ever » 15.10.2006 15:35

mulla ei ainakaan inssit kyselly mitään dynolappuja kun muutoskatsastin ex-venton joskus aikanaan (aaz ja vähäpäästöinen -95) välijäähdyttimelle toki siihen autoon oli jo ennemmin muutoskatsastettu vr6:n täydellinen alusta jarruineen että voi toki johtua siitäkin=)

kaistapää
-
Viestit: 242
Liittynyt: 18.3.2006 13:52

ViestiKirjoittaja kaistapää » 15.10.2006 17:09

joskus konttorilta asiaa lippis kourassa kyselin niin vastaus oli aika masentava.kaikkia en oo kyl vielä kolunnu läpi joten homma jatkuu jos vaikka jostain näytettäsiin vihreää valoa.taitaa olla silleen et tääl meilläpäin homma mennyt aika tiukaksi verratuna muualle suomeen näitten muutoskatsastuksien kanssa

JanneV
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 8.10.2003 10:15

ViestiKirjoittaja JanneV » 15.10.2006 20:15

Minä vaihdoin rikkoutuneen tilalle toisen,kuten konttorilla sanottiin.Tosin paikka oli eri, samoin koko.Eikä ainakaan vielä ole kukaan mitään vaatinut.Tosin nyt kun tämän kirjoitan,niin varmaan ens viikolla tulee kutsu katsastukseen.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa