joop, käytin audia ekaa kertaa katsastuksessa mun omistuksessa, hylky tuli aika monen ongelman takia mutta lähetäänpä aukomaan vyyhtiä tästä:
Peruutusvalo ei syty, ajovalot päällä toki, ja sulake ja polttimot vaihettu vaikkei hajonneilta näyttänykkään. mistähän sitä seuraavaks kannattais lähtee ettii ongelmaa? autohan näkyy tossa profiilissa mutta kerrotaan silti, vm.89 Audi 80 1.8E, kiitän ja kumarran avusta...
peruutusvalo ei syty
Valvoja: ffp jäsenet
joop, vika löyty toisaalta. kaveri tutki vähä ja ilmotti että joissaki vanhoissa autoissa jotkut pienemmät valot on saatettu kytkee sarjaan, eli kun yks pettää niin kaikki muutkin lakkaa toimimasta, toine jarruvalo oli poksahtanu. vaihettii se ja taas pelittää se.
Seuraava ongelma onkin että pitäs löytää oikeaetu jarrulevynsuojakilpi ? pitkään oon nettiä selaillu enkä mistään löyä ees mainintaa sellasesta, katsastaja kyllä näytti mulle puuttuvan osan, oisko sitte jollai muulla nimellä ? eli osa on vain sellane levy jarrulevyn takana joka estää veden ja muun paskan lentämisen jarruihin. kellään havaintoa osasta?, ei löytyny motonetistä eikä varaosahaun kautta. ois kiva saaha tääkin auto kuntoon että kiitos avusta jos löytyy..
Seuraava ongelma onkin että pitäs löytää oikeaetu jarrulevynsuojakilpi ? pitkään oon nettiä selaillu enkä mistään löyä ees mainintaa sellasesta, katsastaja kyllä näytti mulle puuttuvan osan, oisko sitte jollai muulla nimellä ? eli osa on vain sellane levy jarrulevyn takana joka estää veden ja muun paskan lentämisen jarruihin. kellään havaintoa osasta?, ei löytyny motonetistä eikä varaosahaun kautta. ois kiva saaha tääkin auto kuntoon että kiitos avusta jos löytyy..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”