golf mk2/mk3 jarrut
Valvoja: ffp jäsenet
golf mk2/mk3 jarrut
ongelmana löytää sopivat jarrulevyt. eli pyöränapa on VR6:sta (5x100)
ja olka-akseli gti 16v:stä -90. nyt pitäisi löytää jarrulevy joka sopisi tähän pakettiin.
VR6:n jarrulevyn kanssa ei sovi kiinnitysraudat kohdalleen. MK2:n jarrulevy on n. 12mm "korkeampi" (mitattuna vanteen kiinnityspinnasta jarrulevyn pintaan) kuin MK3:n ja niiden kanssa raudat sopii, mutta löytyykö 280mm levyä 5x100 jaolla? vai onko ainoa vaihtoehto hommata G60:n(MK2 4X100) levyt ja porata reiät
5-pulttiselle jaolle sopivaksi?
ja olka-akseli gti 16v:stä -90. nyt pitäisi löytää jarrulevy joka sopisi tähän pakettiin.
VR6:n jarrulevyn kanssa ei sovi kiinnitysraudat kohdalleen. MK2:n jarrulevy on n. 12mm "korkeampi" (mitattuna vanteen kiinnityspinnasta jarrulevyn pintaan) kuin MK3:n ja niiden kanssa raudat sopii, mutta löytyykö 280mm levyä 5x100 jaolla? vai onko ainoa vaihtoehto hommata G60:n(MK2 4X100) levyt ja porata reiät
5-pulttiselle jaolle sopivaksi?
ei oikeen kiinnosta vaihtaa VR6:n olka-akseleita+tukivarsia..yms.
niistä taitaa raideleveys lisääntyä jotain luokkaa 5cm.
jolloin menee vaihtoon vetarit ja todennäköisesti hammastankokin??
golf G60/passat G60 ja seat cordoba:n 280mm/22mm levyissä taitaa olla vain 4x100 jako, mut ET oikea, joten porailemalla
taitaa olla ainoa vaihtoehto. nelos-koppasen golffin levyssä on kans väärä ET.
niistä taitaa raideleveys lisääntyä jotain luokkaa 5cm.
jolloin menee vaihtoon vetarit ja todennäköisesti hammastankokin??
golf G60/passat G60 ja seat cordoba:n 280mm/22mm levyissä taitaa olla vain 4x100 jako, mut ET oikea, joten porailemalla
taitaa olla ainoa vaihtoehto. nelos-koppasen golffin levyssä on kans väärä ET.
otsikkoon vedoten, omasta td golffista (mk2) alko kuuluu jarruttaessa rahinaa. ensin oli vaimeeta, mutta varsinkin juuri ennen ku pysähtyy (n. 10-20kmh) kuuluu tosi voimakasta rahinaa jonka voi tuntea.... Ite veikkaisin että jarrukengän metalli on kulunut esiin ja rahistaa levyä...
Mutta mitäs tuumaatte?
ja onko iso homma golffiin vaihtaa palat, ku joku joskus sanoi että ei oo ihan niin yksinkertaista golffin kohdalla ku muissa....
Mutta mitäs tuumaatte?
ja onko iso homma golffiin vaihtaa palat, ku joku joskus sanoi että ei oo ihan niin yksinkertaista golffin kohdalla ku muissa....
^^
Mk2/Mk3 4x100-jakoisten etuakseli-hilkkeet
Mk3 5x100-jakoisten (VR6, Gti:t) kikkareet.
Kakkoskorisen alusta käy riippuen minkä painoinen tekniikka autossasi on (G60 / Gti-sarjat varmaan "yleispäteviä" ?).
Mikäli alustan osat ovat VR6 / Gti-näköisiä, niin vakaajat ja puslat tietenkin niiden mukaan.
Mk2/Mk3 4x100-jakoisten etuakseli-hilkkeet
Mk3 5x100-jakoisten (VR6, Gti:t) kikkareet.
Kakkoskorisen alusta käy riippuen minkä painoinen tekniikka autossasi on (G60 / Gti-sarjat varmaan "yleispäteviä" ?).
Mikäli alustan osat ovat VR6 / Gti-näköisiä, niin vakaajat ja puslat tietenkin niiden mukaan.
''otsikkoon vedoten, omasta td golffista (mk2) alko kuuluu jarruttaessa rahinaa. ensin oli vaimeeta, mutta varsinkin juuri ennen ku pysähtyy (n. 10-20kmh) kuuluu tosi voimakasta rahinaa jonka voi tuntea.... Ite veikkaisin että jarrukengän metalli on kulunut esiin ja rahistaa levyä...
Mutta mitäs tuumaatte?
ja onko iso homma golffiin vaihtaa palat, ku joku joskus sanoi että ei oo ihan niin yksinkertaista golffin kohdalla ku muissa....''
osaisko joku sanoo? olis tarkotus huomenna tehä ite tai viedä tehtäväks...
Mutta mitäs tuumaatte?
ja onko iso homma golffiin vaihtaa palat, ku joku joskus sanoi että ei oo ihan niin yksinkertaista golffin kohdalla ku muissa....''
osaisko joku sanoo? olis tarkotus huomenna tehä ite tai viedä tehtäväks...
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Edessä niin helpot vaihtaa kun vaan olla ja voi. Takana pitää naputella laakerin ulompi kehä pois ja uuteen takas. Tarvii semmoset erikoistyökalut kun tuurnan ja vasaran.
Jos joku oikeesti pitää kakkosgolfin levyjen/palojen vaihtoa vaikeana niin kannattanee pysyä kaukana autoista.
E: niin joo jos ruuvi on ruostunut kiinni niin iskumeisseli on sitä varten. Kerran vaihdetuissa tuota ruuvia harvemmin on tullut vastaan.
Jos joku oikeesti pitää kakkosgolfin levyjen/palojen vaihtoa vaikeana niin kannattanee pysyä kaukana autoista.
E: niin joo jos ruuvi on ruostunut kiinni niin iskumeisseli on sitä varten. Kerran vaihdetuissa tuota ruuvia harvemmin on tullut vastaan.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa