VW golf 1.8t viritys vinkkejä kaivataan

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

pörinä
-
Viestit: 59
Liittynyt: 20.5.2006 17:57

VW golf 1.8t viritys vinkkejä kaivataan

ViestiKirjoittaja pörinä » 11.10.2006 20:51

eli olisko jollain hyviä viritys ideoita millä saisi golffista tehoa lisää? otettiin tänään moottori ylös autosta ja tarkotuksena olisi tehdä kone remppa ja samalla lisätä tehoa ahdin menee vaihtoon sekä parempi kytkin on jo ostoslistalla ja hestec harkinnassa pistäkää ideoita tulemaan

leppala
-
Viestit: 114
Liittynyt: 22.1.2005 20:14

ViestiKirjoittaja leppala » 11.10.2006 20:58

gt28rs + pakosarja
cooleri + putket
putkisto turbolta saakka isoksi
suuttimet
softa

noilla saa tuplatehot heittämällä.

Tero V.
ffp jäsen
Viestit: 5273
Liittynyt: 16.7.2003 22:48
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tero V. » 11.10.2006 21:32

niin ja unohda se hestec.

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 12.10.2006 8:35

^ja syystä että. Perustele.

Una
-
Viestit: 992
Liittynyt: 15.2.2004 16:58

ViestiKirjoittaja Una » 12.10.2006 9:08

Turhaa hifistelyä, vakio moottorinohjauksella saadaan se toimimaan ihan yhtä hyvin kun käyttää lastutuksessa vaan.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 12.10.2006 13:52

Mitenkäs onnistuu 99 ja uudemman auton katsastus, jossa on jälkiasennettu moottorinohjausjärjestelmä.
Aattelin vaan, että mitenkä sen OBD-testin kanssa käy?

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 12.10.2006 14:15

Eikös se oo 2001 eteenpäin.

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 12.10.2006 14:34

^kyllä

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 12.10.2006 14:55

Muistinkin väärin tuon vuosiluvun...! Mutta meneekö läpi leimasta ilman ongelmia, vaikka olisikin 2001?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 12.10.2006 15:01

Kunhan tietää oikeat konstit niin menee, pitää vain aina olla askeleen edellä, meinaan katsastusmiehetkin tietää jo osan jekuista.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 13.10.2006 7:58

Saa laittaa privana tietoa kiitos, jos joku sitä haluaa jakaa?!

pörinä
-
Viestit: 59
Liittynyt: 20.5.2006 17:57

ViestiKirjoittaja pörinä » 14.10.2006 21:34

no nyt on motti purettu ja samalla löytyi vika miksi auto nakutti kovin oli kiertokanki vääntynyt seuraavaksi ostos listalla teräksiset veivit ja takomännät ja sintteri kytkin

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 15.10.2006 10:20

Onko nää 1.8T:n vakioveivit tosiaan noin heikkoja vai ajetaanko täällä huonoilla lastuilla. Tuntuu löytyvän vinoja kankia liian monesta vain 200hp moottorista...

pörinä
-
Viestit: 59
Liittynyt: 20.5.2006 17:57

ViestiKirjoittaja pörinä » 10.11.2006 17:37

Osaako joku sanoa et kestääkö golfin oma vauhtipyörä tehojen noustessa noin 300hp

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 10.11.2006 18:18

Kestää muuten mutta vaimennuskamat sylkee ulos, eli vaihtoon.

pörinä
-
Viestit: 59
Liittynyt: 20.5.2006 17:57

ViestiKirjoittaja pörinä » 15.11.2006 20:29

hyvä tietää nyt on hommattu corradon kevennetty vauhti pyörä tilalle eli tällä hetkellä
autoon pistetään toi vauhti pyörä ja siihen helixin massa kytkin arrowsin veivit Alright laakerit ja weitec takomännät kansi on tällä hetkellä koneistamossa uudet pakoventtiilit+ohjurit+kumit. ja ruiskuun laitettu isommat suuttimet ja tietysti cooleri+putkisto on hommattu seuraavaksi luultavasti tilaukseen pistetään masterpower ahdin MP 802138 ja rosteripakosarja ja täytyis väsätä downpipe kisa katilla.

T.V.S
-
Viestit: 57
Liittynyt: 13.11.2004 11:41

ViestiKirjoittaja T.V.S » 15.11.2006 21:06

Oliko venttillit vääntyyneet kun niitä vaihdat.Hyvä että joku kokeilee jotain muutta turboa kuin diskopottua.Kerro kokemuksia sitten.

pörinä
-
Viestit: 59
Liittynyt: 20.5.2006 17:57

ViestiKirjoittaja pörinä » 15.11.2006 21:50

ei ole vääntyneet mut kun ne pitää hioa niin veikkaus oli koneistamossa et venttiilin reuna menee menee liian ohueksi mikä taas meinaa et ei mee kauaa kun joku venttiili palaa mut kokelevat ensin hioa ja kattovat sitte paljonko reunaa jää. joo kerron kun saan ton projektin valmiiks miten toimii

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 15.11.2006 22:19

^Missä on vähintään ne pienet pilkut ja pisteet..? Olisi vaan niin paljon helpompaa lukea :/

Onnea projektille!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 17 vierailijaa