Badboy look nokkapellinjatkeen golf 3 asennus vakiomaskiin.

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

eeropoeka
-
Viestit: 166
Liittynyt: 14.9.2006 17:41

Badboy look nokkapellinjatkeen golf 3 asennus vakiomaskiin.

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 9.10.2006 14:02

Oletteko siis asentaneet tuota kyseistä jatke ja luomisydeemiä kolmos golffiinne vakiomaskin kanssa?. Itse huomasin että silikoni/kaksipuoliteipillä ei pysy eikä asetu oikein paikalleen?.Miten olette asentaneet noita, oletteko väsänneet kiinikkeitä tms...?

NiS0^
-
Viestit: 64
Liittynyt: 26.7.2006 1:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja NiS0^ » 9.10.2006 19:28

puhistat pinnat rasvan/lian poistoaineella, sitten pinnoille primeriä ja päälle sikaflexii. varmasti pysyy

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 10.10.2006 7:49

kuinka onnistuu konepellin avaus kun tuo jatke on paikallaan,tarvitaanko "apuvälineitä"?

eeropoeka
-
Viestit: 166
Liittynyt: 14.9.2006 17:41

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 10.10.2006 15:47

Itellä se ainakin onnistuu,mutta tuo kiinnittäminen on hankalampi homma vakiomaskiin,tuppaa meinaan asettumaan tuo jatke liian alas, joten olen miettinyt että jos lasikuiduttaisin sen maskiin kiinni?

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 10.10.2006 17:52

Laita hyvä mies se konepeltiin kiinni.

eeropoeka
-
Viestit: 166
Liittynyt: 14.9.2006 17:41

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 11.10.2006 14:47

hohhoo ei se kyllä konepellin kanssa sovi yhteen millään.

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 12.10.2006 10:03

mulla oli se pienillä ruuveilla konepellissä kiinni ja hyvin pysy. siellä konepellissä on sopivasti tilaa siinä pokkauksen kohdalla johon se tulee kiinni. poraat ensin siihen jatkeeseen reijät ja sit merkkaat ne peltiin ja ávot!

hohhoo ei se kyllä konepellin kanssa sovi yhteen millään.


ja miksei sovi? eihän sitä ole edes tarkoitettu laitettavaksi maskiin.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 12.10.2006 13:01

Tp-styling- firma ainakin neuvoi asentamaan maskiin kun tuota jatkeen sopivuutta vakiomaskin kanssa kysyin.

eeropoeka
-
Viestit: 166
Liittynyt: 14.9.2006 17:41

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 12.10.2006 13:11

Niin sitä minäkin ihmettelin kun katsoin muualta kun sanottiin että konepeltiin vaan, mutta kun sitä siihen sovittelin niin näytti sopimattomalta. Nyt sain sen kuitenkin kiinni suht hyvin lasikuiduttamalla maskiin.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 12.10.2006 18:27

Laittakaas kuvaa mitä te olette oikein asentamassa että tietää puhutaanko puurosta vai vellistä. Jos se konepellinjatke on tälläinen muovi tai lasikuitukäikäle niin se nimensä mukaan asennetaan konepellin jatkeeksi. Eli liimalla/ruuveilla/teipillä/purkalla kiinni siihen konepeltiin

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 12.10.2006 20:32

Ja jos se on peltiä ni sen voi vaikka hitsata. http://img.photobucket.com/albums/v103/ ... C00219.jpg

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 13.10.2006 9:25

www.tp-styling.fi ja tuo:http://www.tp-styling.com/VW/Golf%20III%20(-)/Luomi.htm
Ja on lasikuitua.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 13.10.2006 12:07

kyllä tuo satavarmasti asennetaan konepeltiin vaikka ruuveilla.

Ville V
ffp jäsen
Viestit: 303
Liittynyt: 17.8.2003 16:25

ViestiKirjoittaja Ville V » 13.10.2006 15:29

Itsekin yhden tuollaisen ruuvannut siihen konepeltiin. Ei maskiin.

eeropoeka
-
Viestit: 166
Liittynyt: 14.9.2006 17:41

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 13.10.2006 21:45

Joo nyt huomasin sen itsekkin ettei sitä hyvin siihen maskiin saanut kuidutettua joten pitää laittaa ruuveilla konepeltiin,mutta kun sitä siihen asettelin niin sehän sopii vain hyvin ilman tiivistettä. otin siitä nyt sen tiivisteen irti ja näytti heti asettuvan. Tiivisteen saa varmaan sitten takasin kun on jatke ruuveilla kiinni vai miten on tämän laita?

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 14.10.2006 0:11

itse muistaakseni jätin sen tiivisteen vallan pois kun sillä ei mitään seksuaalista merkitystä siellä ole.

eeropoeka
-
Viestit: 166
Liittynyt: 14.9.2006 17:41

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 15.10.2006 0:37

okei. kiitos avusta :>

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 15.10.2006 17:46

Mistä eeropoeka hommasit ton luomisysteemin? Onko laadukas vai menikö pohjatöiksi?

eeropoeka
-
Viestit: 166
Liittynyt: 14.9.2006 17:41

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 18.10.2006 13:57

-jarkko-, hommasin sen nettivaraosan kautta. Nyt jos olisin ostamassa tuota niin jättäisin väliin. On sen verran ohut paneeli siis tuo lasikuitunen, että meinaa olla ongelmia sen kanssa. Saa varmaa kiinnittää lyhyillä peltikattoruuveilla ettei lasikuitu halkea?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 18.10.2006 19:21

Mitä jos poraisit reijät siihen lirpakkeeseen ja ruuvit niistä. En usko että halkeaa.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 18.10.2006 20:07

Joo eli sihtaa luomi kohdalleen, kiinnitä esim lukkopihdeillä, poraa alkureijät, kunnon liimamassa (koriliima,lasiliima tms) väliin ja ruuvaa isokantaisilla ruuveilla kiinni.

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 21.9.2007 20:56

Onhan se muute astetta jännempi laittaa kiinni..

Ja saatteko te enää konepeltiä kunnolla kiinni muuten kuin puottamalla jolloin luomi halkeaa varmasti..?

Ja miten saatte sen sitten auki kun luomi on paikallaan ja kansi kiinni?

Ite menin muka että "heitämpä" tuon luomen kiinni niin häneksi meni.. Kannattaa ottaa se tiiviste pois niin sen kiinnikkeiden reikiin on hyvä laittaa ruuvit kiinni ja sikamömmöä väliin..

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 4.9.2009 20:58

Joo tulipas hommattua lasikuituinen luomi kun ei muovista tällä hetkellä suomesta saa mutta eipä tuolla tehnyt mitään.
Asennus yhtä tuskaa ja kun se vihdoin siinä pellin nokassa kökötti niin eipä mennyt konepelti enää kiinni, otti ajovaloihin.
No luomi irti ja paloiksi, laitan pelkät päätypalat konepellin "kuoppiin" ajovalojen kohdille ja laminoin uuden pinnan suoraan päälle niin saa muodon niin että mahtuu konepelli kiinni.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 4.9.2009 21:22

Helpommalla pääsee kun tekee pellistä sen jatkeen ja tuo sitä koko peltiä eteenpäin.
Helposti liikkuu kun kairaa saranoiden reikiä soikeaksi oikeaan suuntaan =)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 5.9.2009 10:41

Kyllähän se niin tulis paras ja ei sitä pelliä ole pakko tuoda eteenpäin mutta tuo homma vaatii pellin maalauksen ja se on 200e homma.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 5.9.2009 11:02

Mä voin maalata 150e =)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 5.9.2009 11:05

Ja se on pelti,ei pelli. Kalliit on maalaukset.

Fear
-
Viestit: 119
Liittynyt: 16.7.2008 21:05

ViestiKirjoittaja Fear » 5.9.2009 11:19

Kerran olen tuollaisen muoviluomen ruuveilla ja liimalla kiinnittänyt + kitillä saumattomaksi ja voin sanoa että elkää edes aloittako. Nyt on G3:ssa 1mm pellistä hitsaamalla kiinni ja voi riuhtoa vaikka miten eikä jää käteen/halkeile. Vaatii tosiaan sen konepellin maalauksen, mut samalla vaivalla vaihtaa koko autosta väriä :)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 5.9.2009 11:23

Työssä taitaa olla vaasalisä. Just ostin maalit muutaman korinosan maalaukseen, 0.5L väriä, 0.5L lakkaa + näihin kovetin ja ohennin = 90e.
Ja tuon pelti pitäis ensin pohjamaalata ja hyvä 2K Inerta Primer pohjamaali maksaa 3L 67e.
Kaverin saisisin kyllä maaalaamaan joten se ei ongelma ja on tuossa etuosassa muutama lommokin + kivenisku.
Ja en aio peltiä jatkaa, täyttää vain noi ajovalojen kohdat kun ei ajovalojen päälle laitettavat muoviluomet pysy kiinni, vuoden aikana 3 kertaa on irronnut, on ollu liimalla ja 2-puoliteipillä ja ainakin tuo teippi liukenee vissiin lasinpesunesteen takia irti, kahta erilaista ollaan kokoeiltu.

Sebastian hei, eilen tuli 13 vuotta täyteen nykyisessä työpaikassa peltifirmassa joten pelli tai pelti, ihan sama. :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa